SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Wanneer gaan wij stiekem meeten dan?quote:
Een roze bril moet er nooit voor zorgen dat je je eisen naar beneden bijstelt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
can't help it..
[ afbeelding ]
Alles is zoals ik wil als ik kijk door een roze bril...
quote:
Die is ook leuk, maar mijn stemming is nu net andersquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef mrbox het volgende:
Verliefde mensen allemaal hier
Hahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Boxie
![]()
![]()
You're never fully dressed until you wear a smile
whehe, sorry, geloof dat ik de enige ben die een beetje van slag isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oribtal heeft daar ook een liedje over gemaakt...quote:
juni/juli?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij stiekem meeten dan?
Ja verliefd zijn is tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat ik dat was.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, sorry, geloof dat ik de enige ben die een beetje van slag is
dit weekend toch?quote:
Sssssssssssssssssssstquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een roze bril moet er nooit voor zorgen dat je je eisen naar beneden bijstelt!
[..]
quote:
Je komt hier al lang genoeg om het antwoord op die vraag te weten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
Gebeurd er verder nog wel eens wat hier of is het inmiddels al een slowchat geworden?
Het was ook aardig cliché jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je komt hier al lang genoeg om het antwoord op die vraag te weten.
Er gebeurt hier heel veel. Je moet het alleen zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
Gebeurd er verder nog wel eens wat hier of is het inmiddels al een slowchat geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |