Mwah, vind ik ook niet geweldig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Volgende keer maar een TT als: [Singles] Waar iedereen gefokt wordt! doen?
Ja hè?quote:
even verandertquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Volgende keer maar een TT als: [Singles] Waar iedereen gefokt wordt is! doen?
Aangezien dit singles en daten bij singles hoort.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
April ofzo, wat heeft dat ermee te maken? (meer een afspraak maargoed)
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien dit singles en daten bij singles hoort.
Jij wilt toch dat het ontopic gaat enzo.
Oh ik had je er graag over verteld maar was gewoon een afspraak hoor, verder niet veel interresants, filmpje gekeken en wat gedronken in de stad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een bullshit manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee? Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:24 schreef Ofresca het volgende:
Eindelijk weer getraind.Niet dat het goed ging
Dat heb je dan bij deze gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ik had je er graag over verteld maar was gewoon een afspraak hoor, verder niet veel interresants, filmpje gekeken en wat gedronken in de stad.
Hoezo bullshit?quote:
Als je mijn vakantie bedoelt: ja!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Basketbaltraining.![]()
Hoe is 't met jou? Heb je er al zin in?
Sorry Sedan, maar ik ben van mening dat je uiteindelijk alleen ontopic komt door ook offtopic te lullen.quote:
MOET je iemand mee nemen?! waaorm heb je me dan niet gevraagd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je mijn vakantie bedoelt: ja!Eindelijk! Ik had me er eigenlijk op ingesteld alleen te gaan en was hier wel content mee, maar nu ik iemand mee moet nemen heb ik daar eigenlijk wel zin in. Het is wel handig om iemand te hebben om foto's te maken enzo.
En om je tassen vast te houden tijdens het shoppen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je mijn vakantie bedoelt: ja!Eindelijk! Ik had me er eigenlijk op ingesteld alleen te gaan en was hier wel content mee, maar nu ik iemand mee moet nemen heb ik daar eigenlijk wel zin in. Het is wel handig om iemand te hebben om foto's te maken enzo.
Goed puntquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sorry Sedan, maar ik ben van mening dat je uiteindelijk alleen ontopic komt door ook offtopic te lullen.
Dat moet je vooral in singles zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja ik moest! Ik moest anders 75 % extra betalen aan annuleringskosten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MOET je iemand mee nemen?! waaorm heb je me dan niet gevraagd?
Misschien wil iemand van uit singles wel met je mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja ik moest! Ik moest anders 75 % extra betalen aan annuleringskosten.Voor een appartement dat in plaats van door 2 personen, door 1 persoon zou worden bezet.
![]()
Ennuh, misschien was het daar nog wel van gekomen.Ik ben toch maar eerste het lijstje met mensen die me niet bijna volslagen onbekend zijn afgegaan.
Het geld voor de annulering had ik namelijk niet.
Op zich ook weer logisch.. hoewel, een leuke vakantie sla ik niet snel afquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja ik moest! Ik moest anders 75 % extra betalen aan annuleringskosten.Voor een appartement dat in plaats van door 2 personen, door 1 persoon zou worden bezet.
![]()
Ennuh, misschien was het daar nog wel van gekomen.Ik ben toch maar eerste het lijstje met mensen die me niet bijna volslagen onbekend zijn afgegaan.
Het geld voor de annulering had ik namelijk niet.
Anders wil jij wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zich ook weer logisch.. hoewel, een leuke vakantie sla ik niet snel af
Ik neem aan dat je al iemand gevonden hebt?!
Een vakantie met een wild vreemde meid naar barcelona waarbij we 1 appartement delen.. Ja hoor, dat zou ik best willen. Als het samen niet klikt gaan we onze eigen wegen en slaap ik wel op de bank.quote:
Opgelost slotjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een vakantie met een wild vreemde meid naar barcelona waarbij we 1 appartement delen.. Ja hoor, dat zou ik best willen. Als het samen niet klikt gaan we onze eigen wegen en slaap ik wel op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |