quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je komt hier al lang genoeg om het antwoord op die vraag te weten.
quote:
bewaar dat slikken maar voor 26 juni!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx, nu kan ik mijn antwoord inslikken.
juniquote:
Zie zat maar het is hier gewoon fucking boring op het moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Er gebeurt hier heel veel. Je moet het alleen zien
Ik voel me echt geweldig
Nee jij zorgt voor beroering hier..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie zat maar het is hiet gewoon fucking boring op het moment.
Dan heb je pechquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie zat maar het is hier gewoon fucking boring op het moment.
Foto'squote:
Meets zijn leuk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk en aardig maar de essentie van singles is weg. Enige wat lang komt zijn wat stomme youtube links en geblaat over meets.
Kom maar op met die modeshow!quote:
Ik ben het met je eens, maar wat doe je dan nog hier?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk en aardig maar de essentie van singles is weg. Enige wat lang komt zijn wat stomme youtube links en geblaat over meets.
Sedan, dat is al maanden weg & dat kan jij (en anderen) 1999x aanhalen, maar daarmee gaat er niets veranderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
Je vergeet het gebrabbel over smsjes die heen en weer worden gestuurd en hier nog eens uitgebreid worden nabesproken!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
Idd, geloof dat KF en ik toch redelijk bezig zijn met Singles op pijl te houden..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet het gebrabbel over smsjes die heen en weer worden gestuurd en hier nog eens uitgebreid worden nabesproken!
quote:
quote:
Mannen.quote:
Heel soms dan verveel ik me nog wel eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar wat doe je dan nog hier?
dat is binnenkortquote:
Jij ook alleen de laatste week en bij KF neem ik alles met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Idd, geloof dat KF en ik toch redelijk bezig zijn met Singles op pijl te houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |