Ik gooi al die Patricks door elkaar!quote:
Ik hoop het zo erg dat ze komt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Capzilla het volgende:
Elle Bandita is volgens haar Facebook in DWDD vanavond. Hopelijk is dat de nieuwe naam.
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Toad het volgende:
Pff laten we hopen dat we nu kappen met die Nederlandse bandjes zeg.
In de X-Rayquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik denk dat ze Depeche Mode officieel gaan bevestigen. Om Jan Smeets te fucken.
Nou laten we het niet hopenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef zonisdegod het volgende:
indd
even kappen met die nederlandse bands
ik bid om placebo
Ja die Rapid Razor Bob had het over vandaag nog een naam en morgen weer een zooi namen. Nu maar hopen dat het wat beter is dan die eerste 2 namen van deze week...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwe naam, laat jezelf maar zien daaaaaaan!
En op Pinkpop geven ze meestal ook de grotere namen vrij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:40 schreef Miemies het volgende:
Ja die Rapid Razor Bob had het over vandaag nog een naam en morgen weer een zooi namen. Nu maar hopen dat het wat beter is dan die eerste 2 namen van deze week...
Ik verwacht dat het dit jaar anders zal lopen. Wel een poster maar dan gevuld met heel veel wat we al wel weten en aangevuld met kleinere bandjes. Moet gek lopen als er nog 2 headliners op het affiche erbij komen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
En op Pinkpop geven ze meestal ook de grotere namen vrij.
quote:Lowlanders! Zitten jullie ook voor de buis om te kijken hoe Elle Bandita DWDD straks platspeelt en LL aankondigt? Zie ook lowlands.nl #LL09
quote:Lowlanders! Zitten jullie ook voor de buis om te kijken hoe Elle Bandita DWDD straks platspeelt en LL aankondigt? Zie ook lowlands.nl #LL09
Aldus Twitter.quote:pitchforkmedia: Okkervil River are touring with Wilco this summer ttp://bit.ly/1ashGw
about 1 hour ago from web
Zeker weten! Laatst gezien in November, veels te lang geleden! Ik word zó blij als ze komen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef RedGuy het volgende:
Ah shit!.
Maar wellicht wordt Okkervil River alsnog geboekt voor Lowlands. Zou zeer terecht zijn iig.
Zoek dan eens op de nieuwe Elle Bandita including Band.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:06 schreef Haunter het volgende:
Ella Bandita... hmm
[ afbeelding ]
Ziet er vreselijk uit met d'r okselhaar, maar d'r attitude is wel okay!
Die vent heeft dus mijn reactie eerder in dit topic gelezenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:42 schreef Konijnenjager het volgende:
Patrick Watsons drummer schijnt gister in Paradiso bevestigd te hebben
Aldus commenter: http://alternative.blog.n(...)ffend-door#more-3347
Was gister iig steengoed, dus lijkt me mooie aanwinst.
Kan PW inmiddels de Grolsch aan?
Maar ik kan het mishebben hoor. Ik was namelijk bij hun concert in de Melkweg gisteravond.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:42 schreef Konijnenjager het volgende:
Patrick Watsons drummer schijnt gister in Paradiso bevestigd te hebben
Aldus commenter: http://alternative.blog.n(...)ffend-door#more-3347
Was gister iig steengoed, dus lijkt me mooie aanwinst.
Kan PW inmiddels de Grolsch aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |