Ik gooi al die Patricks door elkaar!quote:
Ik hoop het zo erg dat ze komt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Capzilla het volgende:
Elle Bandita is volgens haar Facebook in DWDD vanavond. Hopelijk is dat de nieuwe naam.
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Toad het volgende:
Pff laten we hopen dat we nu kappen met die Nederlandse bandjes zeg.
In de X-Rayquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik denk dat ze Depeche Mode officieel gaan bevestigen. Om Jan Smeets te fucken.
Nou laten we het niet hopenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef zonisdegod het volgende:
indd
even kappen met die nederlandse bands
ik bid om placebo
Ja die Rapid Razor Bob had het over vandaag nog een naam en morgen weer een zooi namen. Nu maar hopen dat het wat beter is dan die eerste 2 namen van deze week...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwe naam, laat jezelf maar zien daaaaaaan!
En op Pinkpop geven ze meestal ook de grotere namen vrij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:40 schreef Miemies het volgende:
Ja die Rapid Razor Bob had het over vandaag nog een naam en morgen weer een zooi namen. Nu maar hopen dat het wat beter is dan die eerste 2 namen van deze week...
Ik verwacht dat het dit jaar anders zal lopen. Wel een poster maar dan gevuld met heel veel wat we al wel weten en aangevuld met kleinere bandjes. Moet gek lopen als er nog 2 headliners op het affiche erbij komen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
En op Pinkpop geven ze meestal ook de grotere namen vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |