Jos the boss komt inderdaadquote:
Nee, die maken ze daar vast met een of ander apparaatje want het is met zo'n ijzertje dat dichtgeknepen moet worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat ik me net zat af te vragen; als je de eerste dag op Pinkpop arriveert dan kun je toch een polsbandje halen bij de kassa's na de entree en deze polsbandjes mag je zelf omdoen toch?
2nd thatquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. Een vooruitgang wat mij betreft tov Depeche Mode. Vind het alleen maar positief dat die niet komen
ketterquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef Shadow_NL het volgende:
Aub niet de Chemical Brothers als afsluiter van de Zondag.
Wat heb ik een ontiegelijke grafhekel aan " Do it again", krijg altijd zo`n fucking slechte zin
van dat nummer he.
Alvast vuurtje van brandstapel doet aanstekenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef Shadow_NL het volgende:
Aub niet de Chemical Brothers als afsluiter van de Zondag.
Wat heb ik een ontiegelijke grafhekel aan " Do it again", krijg altijd zo`n fucking slechte zin
van dat nummer he.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:21 schreef SCH het volgende:
Van alles wat ik hoor zijn de Chemical Brothers nog het meest redelijk alternatief. Je kan liefhebbers van DM moeilijk opzadelen met B-bands als Oasis of Kings of Leon.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
In de rest van de wereld waarderen ze Oasis en King of Leon als absolute A+ acts, ondertussen zit er in de "metropool" Heerenveen een zielig sujet te beweren dat het B-acts zijn. Ik ben benieuwd of Liam en Noel wel kunnen slapen vanavond
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
In de rest van de wereld waarderen ze Oasis en King of Leon als absolute A+ acts, ondertussen zit er in de "metropool" Heerenveen een zielig sujet te beweren dat het B-acts zijn. Ik ben benieuwd of Liam en Noel wel kunnen slapen vanavond
Oasis een b-band noemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:21 schreef SCH het volgende:
Van alles wat ik hoor zijn de Chemical Brothers nog het meest redelijk alternatief. Je kan liefhebbers van DM moeilijk opzadelen met B-bands als Oasis of Kings of Leon.
Sorry maar Kings of Leon is nog niet eens een C band te noemen... absolute rommel dat niets bijdraagt aan de muziek wereld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee, want waarschijnlijk kunnen ze niets krijgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Pff, hebben ze nou nog niks bekend gemaakt?
Duurt ook nog wel even denk ik. Dus we gokken massaal op Chemical Brothers? Nja alles beter dan DM!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Pff, hebben ze nou nog niks bekend gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet jouw mening niet als verdrongen feit gaat beschouwen. Ze zijn inmiddels uitgegroeid tot A+ act op wereldniveau, dat JIJ ze persoonlijk niet goed vindt doet daar niks aan af. Ik vind DM ook niks, maar ik moet wel erkennen dat ze een behoorlijk grote naam zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sorry maar Kings of Leon is nog niet eens een C band te noemen... absolute rommel dat niets bijdraagt aan de muziek wereld.
Oasis is dan wel weer een redelijke naam... maar een A+ band is het nog verre van...
ik ben het anders wel met dat sujet uit heerenveen, iig wat oasis betreft. en dat de rest van de wereld ze wel waardeert, interesseert me weinig. het was me al langer opgevallen dat het overgrote deel vd mensheid slechte smaak heeftquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar Oasis is een A+ band. Dan kun jij het daar niet mee eens zijn, maar dat is dan jouw probleemquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:58 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik ben het anders wel met dat sujet uit heerenveen, iig wat oasis betreft. en dat de rest van de wereld ze wel waardeert, interesseert me weinig. het was me al langer opgevallen dat het overgrote deel vd mensheid slechte smaak heeft
ja je hebt gelijk, het is een A-act, ik snap alleen niet waarom. en ik heb niets tegen de muziek hoor, ik vind het alleen een 13 in een dozijn band (oasis).quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:05 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar Oasis is een A+ band. Dan kun jij het daar niet mee eens zijn, maar dat is dan jouw probleem![]()
Hypothetisch: Ik ga toch ook niet ontkennen dat Queen/the Beatles een C-act waren, omdat de muziek mij niet aan staat.
Kings of Leon is helemaal niet zo groot.... ze zijn alleen een hype, en hype's waaien over het algemeen snel weer overquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef LENUS het volgende:
[..]
je moet jouw mening niet als verdrongen feit gaat beschouwen. Ze zijn inmiddels uitgegroeid tot A+ act op wereldniveau, dat JIJ ze persoonlijk niet goed vindt doet daar niks aan af. Ik vind DM ook niks, maar ik moet wel erkennen dat ze een behoorlijk grote naam zijn.
Ik vraag me sterk af of je ooit bij een optreden van Oasis geweest bent? Ik ben namelijk een paar jaar terug in de HMH geweest en daar speelden ze een zeer strakke set.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef SCH het volgende:
Oasis is misschien een A+ band als het om cd-verkoop of bekendheid gaat. Niet om live-optredens. Daarin is het C-band. Vaak raffelen ze het af, ongeinspireerd, of ze komen niet, of de helft komt niet, of de andere helft niet, of ze kennen de teksten niet, of ze kennen de muziek niet enz. enz.
Ik heb liever een iets mindere band die live een A-status heeft. Die Kings of Leon ken ik alleen van die singletjes, en dat doet me erg denken aan Keane en dus aan 'zwaar overbodige muziek'.
Maar ja, ik ben maar een sujet
Oasis in de HMH was fantastisch. Je moet gewoon het hele concert kunnen meebleeren. En niet alleen met Wonderwall...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef SCH het volgende:
Oasis is misschien een A+ band als het om cd-verkoop of bekendheid gaat. Niet om live-optredens. Daarin is het C-band. Vaak raffelen ze het af, ongeinspireerd, of ze komen niet, of de helft komt niet, of de andere helft niet, of ze kennen de teksten niet, of ze kennen de muziek niet enz. enz.
Ik heb liever een iets mindere band die live een A-status heeft. Die Kings of Leon ken ik alleen van die singletjes, en dat doet me erg denken aan Keane en dus aan 'zwaar overbodige muziek'.
Maar ja, ik ben maar een sujet
Ja, je bent heel stoer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef Griebus het volgende:
Zowel Kings of Leon als Oasis zijn niet de A+++ bands die wereldwijde faam hebben zoals Depeche.
Dat Nederland geen smaak heeft vwb muziek wordt al snel duidelijk als je dit topic doorleest
Het is gewoon een vrij simpel feit dat Nederlanders over het algemeen een smaak van NIETS hebben.quote:
of jij hebt geen smaak in vergelijking met de rest van nederland.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is gewoon een vrij simpel feit dat Nederlanders over het algemeen een smaak van NIETS hebben.
Bron?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is gewoon een vrij simpel feit dat Nederlanders over het algemeen een smaak van NIETS hebben.
tsja, over smaak valt niet te twisten he. maar toch, kijk eens naar de top40 of zo. het is tegenwoordig allemaal eenheidsworst. de leukste dingen zijn covers, maar dat weten de meesten niet eens, die denken dat het nieuw is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef mirved het volgende:
[..]
of jij hebt geen smaak in vergelijking met de rest van nederland.
Achoss, je voelt jezelf aangesproken, wat schattigquote:
Kirk zou uit zijn dak gaan, is het nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef -er1k het volgende:
Limp Bizkit is ook nog vrij. Als die komen ren ik morgen meteen naar de winkel om alsnog een kaart te halen.
Beetje schuiven met de line-up, maar toch
Als een band overal in de wereld mega beroemd is en in Nederland niet dan kan je wel spreken over een collectieve (wan)smaak van Nederlandersquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:52 schreef Bad_eendje het volgende:
Wat een gezeik! Iedereen heeft een andere smaak, en je kan dus ook niet over 'de smaak van Nederlanders' praten, klaaaaar.
Ben blij dat ik niet post in dit ruzie toicquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als een band overal in de wereld mega beroemd is en in Nederland niet dan kan je wel spreken over een collectieve (wan)smaak van Nederlanders
Ik hoop in ieder geval niet dat wederom een typische britpop-band komt, omdat er daar al zoveel van komen. Variatie is wel fijn!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als een band overal in de wereld mega beroemd is en in Nederland niet dan kan je wel spreken over een collectieve (wan)smaak van Nederlanders
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef -er1k het volgende:
Limp Bizkit is ook nog vrij. Als die komen ren ik morgen meteen naar de winkel om alsnog een kaart te halen.
Zeker, o.a. in Den Bosch en dat was echt treurig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of je ooit bij een optreden van Oasis geweest bent? Ik ben namelijk een paar jaar terug in de HMH geweest en daar speelden ze een zeer strakke set.
Of andere kandidaten natuurlijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg dames, gaan we even weer verder met échte reacties posten met betrekking tot Pinkpop, Depeche Mode of The Chemical Brothers?
Zeker weten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:26 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Of andere kandidaten natuurlijk?
You talk shit about me?quote:
Faith no more zou ik eigenlijk zelfs een verbetering vinden t.o.v. Depeche Mode.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zeker weten.
Oasis en The Prodigy kunnen we dus doorstrepen.
Andere geruchten zijn The Chemical Brothers en Faith No More.
Voor mij is dat The Chemical Brothers, dat zou ik een verbetering vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Faith no more zou ik eigenlijk zelfs een verbetering vinden t.o.v. Depeche Mode.
krezip zou nog niet zo erg zijn, nog steeds veel beter dan DM. Maar waarom Kings of Leon niet? Die spelen de dag ervoor in de UK...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Voor mij is dat The Chemical Brothers, dat zou ik een verbetering vinden.
Maar eigenlijk kunnen we beter niet hopen op zulke acts, straks krijgen we Krezip of Miss Montreal.
Ja of dave matthews bandquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef SCH het volgende:
Zou mooi zijn als er een echte verrassing uit de hoge hoed komt. Flogging Molly of Marilon Manson bv.
Zit idd wat in. Smeets zou het nog voor elkaar krijgen om Lady Gaga te presenteren als dé headliner van de zondag. 'Een echte stadionact die overal te wereld mensen in extase brengt. Een eer voor pinkpop om zo een fantastisch talent te kunnen boeken' aldus Smeetsquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kunnen we beter niet hopen op zulke acts, straks krijgen we Krezip of Miss Montreal.
Je kaartje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Fiji het volgende:
Ik ga voor 't eerst een weekend naar pinkpop en dus ook 3 dagen op de camping. Wat zijn echt dingen die ik niet mag vergeten mee te nemen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef KirkLazarus het volgende:
Krezip is gewoon een leuke band... van mij mag het.
Flogging Molly is awesome
Chemical Brothers zou ik wel leuk vinden, maar niet direct een verbetering t.o.v DM. In plaats van Krezip of Miss Montreal heb ik dan liever een gratis consumptie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Voor mij is dat The Chemical Brothers, dat zou ik een verbetering vinden.
Hou het minimaal. Je wilt echt niet je dure spullen op die camping laten liggen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Fiji het volgende:
Ik ga voor 't eerst een weekend naar pinkpop en dus ook 3 dagen op de camping. Wat zijn echt dingen die ik niet mag vergeten mee te nemen?
Bier (om je tanden mee te poetsen), een luchtbed (want crowdsurfen mag niet zonder) en een entreekaartje...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Fiji het volgende:
http://www.glastonburyfes(...)/advice/packing-listquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Fiji het volgende:
Dat zou een verrassing zijn. Ben erg van haar onder de indruk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
Zit idd wat in. Smeets zou het nog voor elkaar krijgen om Lady Gaga te presenteren als dé headliner van de zondag. 'Een echte stadionact die overal te wereld mensen in extase brengt. Een eer voor pinkpop om zo een fantastisch talent te kunnen boeken' aldus Smeets
Ze kan goed zingen idd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou een verrassing zijn. Ben erg van haar onder de indruk.
GVD Kane, GVD!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef Joesse het volgende:
Op Graz lees ik dat men op 3fm heeft gezegd dat FNM en Chemical Brothers geen opties zijn. Mocht er geen grote buitenlandse naam komen zou Placebo worden doorgeschoven als headliner en speelt Kane op de plaats van Placebo.
Om de geruchtenstroom maar weer eens te voeden
Blof is vrij, Krezip ook. Maar wie weet kan Jantje wel Lady GaGa strikken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kut, dan krijgen we dus een polderact.
Oh, dat is raar want ik hoorde dat het Marco Borsato gaat worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb gehoord dat Racoon kwam vervangen.
Noem maar een band en dan is het een mogelijke naam.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Alle mogelijke vervangers zijn nou al 10 keer genoemd hier, terwijl toch niemand echt iets weet. Ik wacht wel gewoon op een officieel bericht van de organisatie.
Jordy van Loon heeft ook nog wel een gaatje vrij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh, dat is raar want ik hoorde dat het Marco Borsato gaat worden.![]()
Misschien wel allebei?
Mijn allergiepillen zijn opquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:46 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Blof is vrij, Krezip ook. Maar wie weet kan Jantje wel Lady GaGa strikken.
Likkuh likkuh ja ;')quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jordy van Loon heeft ook nog wel een gaatje vrij.
Neen, hij zei dat Oasis en The Prodigy al uitgesloten waren vanmorgen door Jan Smeets, dat de nieuwe geruchten FNM of CB waren en dat dat waarschijnlijk ook niet zal gebeuren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:44 schreef LeonH het volgende:
Net bij Coen zeiden ze dat Oasis en Prodigy zeker niet komen, maar juist wel FNM of Chemical Brothers een optie zijn
Het heet wel gewoon het 3FM Stage, volgens mij bedoelde hij heen hoofdpodium.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Klopt het nou dat de tent dit jaar niet de 3FM tent heet? Ik meende op TV te horen dat Smeet tegen Veenstra zei dat er nog geen sponsor was voor de tent....
Op de site staat gewoon '3FM Stage' en 'Tent stage'. Was vorig jaar ook zo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Klopt het nou dat de tent dit jaar niet de 3FM tent heet? Ik meende op TV te horen dat Smeet tegen Veenstra zei dat er nog geen sponsor was voor de tent....
Noordpodium heet 3fm stage tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
"Ik heb een Pinkpophoedje en ik ben niet bang hem te gebruiken!!!11"quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:53 schreef Byte_Me het volgende:
krezip zijn toch uit elkaar??? als die DM komen vervangen ga ik jan smeets opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |