Kings of Leon is helemaal niet zo groot.... ze zijn alleen een hype, en hype's waaien over het algemeen snel weer overquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef LENUS het volgende:
[..]
je moet jouw mening niet als verdrongen feit gaat beschouwen. Ze zijn inmiddels uitgegroeid tot A+ act op wereldniveau, dat JIJ ze persoonlijk niet goed vindt doet daar niks aan af. Ik vind DM ook niks, maar ik moet wel erkennen dat ze een behoorlijk grote naam zijn.
Ik vraag me sterk af of je ooit bij een optreden van Oasis geweest bent? Ik ben namelijk een paar jaar terug in de HMH geweest en daar speelden ze een zeer strakke set.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef SCH het volgende:
Oasis is misschien een A+ band als het om cd-verkoop of bekendheid gaat. Niet om live-optredens. Daarin is het C-band. Vaak raffelen ze het af, ongeinspireerd, of ze komen niet, of de helft komt niet, of de andere helft niet, of ze kennen de teksten niet, of ze kennen de muziek niet enz. enz.
Ik heb liever een iets mindere band die live een A-status heeft. Die Kings of Leon ken ik alleen van die singletjes, en dat doet me erg denken aan Keane en dus aan 'zwaar overbodige muziek'.
Maar ja, ik ben maar een sujet
Oasis in de HMH was fantastisch. Je moet gewoon het hele concert kunnen meebleeren. En niet alleen met Wonderwall...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef SCH het volgende:
Oasis is misschien een A+ band als het om cd-verkoop of bekendheid gaat. Niet om live-optredens. Daarin is het C-band. Vaak raffelen ze het af, ongeinspireerd, of ze komen niet, of de helft komt niet, of de andere helft niet, of ze kennen de teksten niet, of ze kennen de muziek niet enz. enz.
Ik heb liever een iets mindere band die live een A-status heeft. Die Kings of Leon ken ik alleen van die singletjes, en dat doet me erg denken aan Keane en dus aan 'zwaar overbodige muziek'.
Maar ja, ik ben maar een sujet
Ja, je bent heel stoer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef Griebus het volgende:
Zowel Kings of Leon als Oasis zijn niet de A+++ bands die wereldwijde faam hebben zoals Depeche.
Dat Nederland geen smaak heeft vwb muziek wordt al snel duidelijk als je dit topic doorleest
Het is gewoon een vrij simpel feit dat Nederlanders over het algemeen een smaak van NIETS hebben.quote:
of jij hebt geen smaak in vergelijking met de rest van nederland.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is gewoon een vrij simpel feit dat Nederlanders over het algemeen een smaak van NIETS hebben.
Bron?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is gewoon een vrij simpel feit dat Nederlanders over het algemeen een smaak van NIETS hebben.
tsja, over smaak valt niet te twisten he. maar toch, kijk eens naar de top40 of zo. het is tegenwoordig allemaal eenheidsworst. de leukste dingen zijn covers, maar dat weten de meesten niet eens, die denken dat het nieuw is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef mirved het volgende:
[..]
of jij hebt geen smaak in vergelijking met de rest van nederland.
Achoss, je voelt jezelf aangesproken, wat schattigquote:
Kirk zou uit zijn dak gaan, is het nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef -er1k het volgende:
Limp Bizkit is ook nog vrij. Als die komen ren ik morgen meteen naar de winkel om alsnog een kaart te halen.
Beetje schuiven met de line-up, maar toch
Als een band overal in de wereld mega beroemd is en in Nederland niet dan kan je wel spreken over een collectieve (wan)smaak van Nederlandersquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:52 schreef Bad_eendje het volgende:
Wat een gezeik! Iedereen heeft een andere smaak, en je kan dus ook niet over 'de smaak van Nederlanders' praten, klaaaaar.
Ben blij dat ik niet post in dit ruzie toicquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als een band overal in de wereld mega beroemd is en in Nederland niet dan kan je wel spreken over een collectieve (wan)smaak van Nederlanders
Ik hoop in ieder geval niet dat wederom een typische britpop-band komt, omdat er daar al zoveel van komen. Variatie is wel fijn!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als een band overal in de wereld mega beroemd is en in Nederland niet dan kan je wel spreken over een collectieve (wan)smaak van Nederlanders
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef -er1k het volgende:
Limp Bizkit is ook nog vrij. Als die komen ren ik morgen meteen naar de winkel om alsnog een kaart te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |