Jos the boss komt inderdaadquote:
Nee, die maken ze daar vast met een of ander apparaatje want het is met zo'n ijzertje dat dichtgeknepen moet worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat ik me net zat af te vragen; als je de eerste dag op Pinkpop arriveert dan kun je toch een polsbandje halen bij de kassa's na de entree en deze polsbandjes mag je zelf omdoen toch?
2nd thatquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. Een vooruitgang wat mij betreft tov Depeche Mode. Vind het alleen maar positief dat die niet komen
ketterquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef Shadow_NL het volgende:
Aub niet de Chemical Brothers als afsluiter van de Zondag.
Wat heb ik een ontiegelijke grafhekel aan " Do it again", krijg altijd zo`n fucking slechte zin
van dat nummer he.
Alvast vuurtje van brandstapel doet aanstekenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef Shadow_NL het volgende:
Aub niet de Chemical Brothers als afsluiter van de Zondag.
Wat heb ik een ontiegelijke grafhekel aan " Do it again", krijg altijd zo`n fucking slechte zin
van dat nummer he.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:21 schreef SCH het volgende:
Van alles wat ik hoor zijn de Chemical Brothers nog het meest redelijk alternatief. Je kan liefhebbers van DM moeilijk opzadelen met B-bands als Oasis of Kings of Leon.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
In de rest van de wereld waarderen ze Oasis en King of Leon als absolute A+ acts, ondertussen zit er in de "metropool" Heerenveen een zielig sujet te beweren dat het B-acts zijn. Ik ben benieuwd of Liam en Noel wel kunnen slapen vanavond
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
In de rest van de wereld waarderen ze Oasis en King of Leon als absolute A+ acts, ondertussen zit er in de "metropool" Heerenveen een zielig sujet te beweren dat het B-acts zijn. Ik ben benieuwd of Liam en Noel wel kunnen slapen vanavond
Oasis een b-band noemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:21 schreef SCH het volgende:
Van alles wat ik hoor zijn de Chemical Brothers nog het meest redelijk alternatief. Je kan liefhebbers van DM moeilijk opzadelen met B-bands als Oasis of Kings of Leon.
Sorry maar Kings of Leon is nog niet eens een C band te noemen... absolute rommel dat niets bijdraagt aan de muziek wereld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee, want waarschijnlijk kunnen ze niets krijgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Pff, hebben ze nou nog niks bekend gemaakt?
Duurt ook nog wel even denk ik. Dus we gokken massaal op Chemical Brothers? Nja alles beter dan DM!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Pff, hebben ze nou nog niks bekend gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet jouw mening niet als verdrongen feit gaat beschouwen. Ze zijn inmiddels uitgegroeid tot A+ act op wereldniveau, dat JIJ ze persoonlijk niet goed vindt doet daar niks aan af. Ik vind DM ook niks, maar ik moet wel erkennen dat ze een behoorlijk grote naam zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sorry maar Kings of Leon is nog niet eens een C band te noemen... absolute rommel dat niets bijdraagt aan de muziek wereld.
Oasis is dan wel weer een redelijke naam... maar een A+ band is het nog verre van...
ik ben het anders wel met dat sujet uit heerenveen, iig wat oasis betreft. en dat de rest van de wereld ze wel waardeert, interesseert me weinig. het was me al langer opgevallen dat het overgrote deel vd mensheid slechte smaak heeftquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar Oasis is een A+ band. Dan kun jij het daar niet mee eens zijn, maar dat is dan jouw probleemquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:58 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik ben het anders wel met dat sujet uit heerenveen, iig wat oasis betreft. en dat de rest van de wereld ze wel waardeert, interesseert me weinig. het was me al langer opgevallen dat het overgrote deel vd mensheid slechte smaak heeft
ja je hebt gelijk, het is een A-act, ik snap alleen niet waarom. en ik heb niets tegen de muziek hoor, ik vind het alleen een 13 in een dozijn band (oasis).quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:05 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar Oasis is een A+ band. Dan kun jij het daar niet mee eens zijn, maar dat is dan jouw probleem![]()
Hypothetisch: Ik ga toch ook niet ontkennen dat Queen/the Beatles een C-act waren, omdat de muziek mij niet aan staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |