In een bomvolle tent met heul veel bier is het tof.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:57 schreef Noortje. het volgende:
The Opposites vond ik zó vreselijk vorig jaar. Ben na tien minuten weggegaan.
Dancehall bij de camping bedoel ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:08 schreef Zeroku het volgende:
Dingen in de tentstage zijn toch wel bekend? Hollywood Undead komt daar o.a. net als All American Rejects
Net zoals Tiesto, Sugababes en B.E.P. is dit absoluut geen PP act, zoooo lame...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In een bomvolle tent met heul veel bier is het tof.![]()
[..]
Dancehall bij de camping bedoel ik.
ha dus ik ben niet de enige die voor pendulum komt! snap alleen niet dat ze voor bruce springsteen als voorprogramma hebben gekozen, dat gaat helemaal nergens overquote:
Sooow hey jij bent er wel snel bij. Dit was pas 10keer gezegd GISTEREN.quote:
ik hoop nogsteeds of een toffe punk bandquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Die komen zeker niet!
Kings of Leon zou ook kunnen
En users hier blijven het vragen, ondanks een vrij duidelijke OPquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:15 schreef mirved het volgende:
[..]
Sooow hey jij bent er wel snel bij. Dit was pas 10keer gezegd GISTEREN.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:47 schreef Professional het volgende:
Kings of Leon, kom op. Brengen 2 singles uit die grijs gedraaid worden en dan al meteen hoofdact. Vind de CD van hun toch zwaar tegenvallen hoor.
Pendulum.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ha dus ik ben niet de enige die voor pendulum komt! snap alleen niet dat ze voor bruce springsteen als voorprogramma hebben gekozen, dat gaat helemaal nergens over
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:07 schreef RD4 het volgende:
[..]
Net zoals Tiesto, Sugababes en B.E.P. is dit absoluut geen PP act, zoooo lame...
HOAXquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef Christiaan het volgende:
RT @corentin_L: Nooooooo! RT: @Depeche_Mode_: Depeche Mode to cancel Pinkpop, London, Hamburg and Dusseldorf dates - official announcement to be made today:
er moet geen rock/metalband komen om DM te vervangen, dat zou bullshit zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:35 schreef LENUS het volgende:
Misschien kunnen ze Slipknot strikken. Was een aantal jaren terug ook een geslaagde vervanger van David Bowie op Roskilde. Andere optie is Axl Rose (GNR)
Bowie als vervanger van DM zou natuurlijk wel geniaal zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
er moet geen rock/metalband komen om DM te vervangen, dat zou bullshit zijn
dat zou idd super zijn. maar sowieso ben ik al redelijk blij als het GEEN oasis wordtquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bowie als vervanger van DM zou natuurlijk wel geniaal zijn
Dat zou een goede keus zijn idd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef SlaggY het volgende:
Beter belt iemand Josh Homme of hij zin heeft om met een van z'n bands naar Landgraaf te komen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat zou idd super zijn. maar sowieso ben ik al redelijk blij als het GEEN oasis wordt
Bedoel je dan van velzen of jan smeets vanwege de slechte vervanger die men geregeld heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef LENUS het volgende:
Wanneer een band als VanVelzen als vervanger komt, ben ik bereid om met mijn eigen uitwerpselen die dwerg van het podium te gooien.
Daar zou ik best wel 'n beetje gelukkig van worden als dat doorgaat.. Heb er nog steeds spijt van dat ik toen in Werchter niet ben blijven staan in die stromende regen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Tijgertje. het volgende:
coen3fm: Hoor net dat nu The Chemical Brothers mogelijk vervangers worden van Depeche Mode op Pinkpop.
Zou ik ook vrede mee hebben, zolang het maar geen Nickelback-achtige band wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel 'n beetje gelukkig van worden als dat doorgaat.. Heb er nog steeds spijt van dat ik toen in Werchter niet ben blijven staan in die stromende regen..
Mijn uitwerpselen voor VanVelzen, een kudde ge*le homofiele negers voor Smeetsquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bedoel je dan van velzen of jan smeets vanwege de slechte vervanger die men geregeld heeft.
Nee, maar the prodigy welquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Toad het volgende:
DM heeft dus nog helemaal niet officieel afgezegd?
Nee, dus dat kan (voorlopig) weer uit de TT.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Toad het volgende:
DM heeft dus nog helemaal niet officieel afgezegd?
Dat zou geweldig zijn. Een vooruitgang wat mij betreft tov Depeche Mode. Vind het alleen maar positief dat die niet komenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Tijgertje. het volgende:
coen3fm: Hoor net dat nu The Chemical Brothers mogelijk vervangers worden van Depeche Mode op Pinkpop.
DM komt definitief NIET !!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, dus dat kan (voorlopig) weer uit de TT.
Barbaar. DM is/was de enige fatsoenlijke act op het hele festival.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. Een vooruitgang wat mij betreft tov Depeche Mode. Vind het alleen maar positief dat die niet komen
Of wacko Jackoquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoop dat Nirvana komt als vervanger!!111
Die baseren zich op oude info, niets definitiefs aan nog.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
DM komt definitief NIET !!!!
http://www.side-line.com/news_comments.php?id=42653_0_2_0_C
Neen, dat had Oasis kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Barbaar. DM is/was de enige fatsoenlijke act op het hele festival.
Check dat bericht gewoon 'ns.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is nog niet de officiële mededeling.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
dat zou echt zoooooo geweldig zijn. maar had liever gezien dat bruce had afgezegdquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Tijgertje. het volgende:
Lezen blijft moeilijk he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef horned_reaper het volgende:
Er is een tumor bij Dave Gahan ontdekt en hun complete tour zal worden afgeblazen !
Side-line kan zoveel zeggen, sinds wanneer zijn zij de spreekbuis van Pinkpop of DM? Ik geloof het pas als het op www.pinkpop.nl of www.depechemode.com staat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
THE BOSS ROELEERT JUIST!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat zou echt zoooooo geweldig zijn. maar had liever gezien dat bruce had afgezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |