Bedoel je dan van velzen of jan smeets vanwege de slechte vervanger die men geregeld heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef LENUS het volgende:
Wanneer een band als VanVelzen als vervanger komt, ben ik bereid om met mijn eigen uitwerpselen die dwerg van het podium te gooien.
Daar zou ik best wel 'n beetje gelukkig van worden als dat doorgaat.. Heb er nog steeds spijt van dat ik toen in Werchter niet ben blijven staan in die stromende regen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Tijgertje. het volgende:
coen3fm: Hoor net dat nu The Chemical Brothers mogelijk vervangers worden van Depeche Mode op Pinkpop.
Zou ik ook vrede mee hebben, zolang het maar geen Nickelback-achtige band wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel 'n beetje gelukkig van worden als dat doorgaat.. Heb er nog steeds spijt van dat ik toen in Werchter niet ben blijven staan in die stromende regen..
Mijn uitwerpselen voor VanVelzen, een kudde ge*le homofiele negers voor Smeetsquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bedoel je dan van velzen of jan smeets vanwege de slechte vervanger die men geregeld heeft.
Nee, maar the prodigy welquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Toad het volgende:
DM heeft dus nog helemaal niet officieel afgezegd?
Nee, dus dat kan (voorlopig) weer uit de TT.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Toad het volgende:
DM heeft dus nog helemaal niet officieel afgezegd?
Dat zou geweldig zijn. Een vooruitgang wat mij betreft tov Depeche Mode. Vind het alleen maar positief dat die niet komenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Tijgertje. het volgende:
coen3fm: Hoor net dat nu The Chemical Brothers mogelijk vervangers worden van Depeche Mode op Pinkpop.
DM komt definitief NIET !!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, dus dat kan (voorlopig) weer uit de TT.
Barbaar. DM is/was de enige fatsoenlijke act op het hele festival.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. Een vooruitgang wat mij betreft tov Depeche Mode. Vind het alleen maar positief dat die niet komen
Of wacko Jackoquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoop dat Nirvana komt als vervanger!!111
Die baseren zich op oude info, niets definitiefs aan nog.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
DM komt definitief NIET !!!!
http://www.side-line.com/news_comments.php?id=42653_0_2_0_C
Neen, dat had Oasis kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Barbaar. DM is/was de enige fatsoenlijke act op het hele festival.
Check dat bericht gewoon 'ns.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is nog niet de officiële mededeling.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
dat zou echt zoooooo geweldig zijn. maar had liever gezien dat bruce had afgezegdquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef Tijgertje. het volgende:
Lezen blijft moeilijk he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef horned_reaper het volgende:
Er is een tumor bij Dave Gahan ontdekt en hun complete tour zal worden afgeblazen !
Side-line kan zoveel zeggen, sinds wanneer zijn zij de spreekbuis van Pinkpop of DM? Ik geloof het pas als het op www.pinkpop.nl of www.depechemode.com staat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
THE BOSS ROELEERT JUIST!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat zou echt zoooooo geweldig zijn. maar had liever gezien dat bruce had afgezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |