Pendulum ftw.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:13 schreef Quoi het volgende:
Nu zo bij Giel ook Jan Smeets in de uitzending.... Balen voor mensen overigens die voor DM komen. Moet er niet aan DENKEN dat Keane ineens afzegt!
Niet dus?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Zijn de acts in de feesttenten al bekend?
Die waren vorig jaar in de dancehall. En dat was kapot gaaf.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lau.Dio.
![]()
Da's bijna even erg als The Opposites.
Ik ben het helemaal met jou eens!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ik hoop dat DM gewoon komt.![]()
En anders mag Nick Cave wel komen!
Stond dat van medio augustus ook in de NRC Next?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:10 schreef DonStefano het volgende:
Stukje in de NRC Next vandaag waarin gebeld wordt met Jan Smeets. Oasis komt dus idd ook niet, die zijn repeteren voor concerten in Manchester enzo. En The Prodigy wilt hun gig in LA niet aflassen. Overigens cancelt Depeche Mode wrsch haar halve tour, dus tot medio Augustus...
Onzin. Ik heb vorig jaar uren niet kunnen slapen omdat er op twee plaatsen keihard muziek aanstond om een uur of 3/4 's-nachts.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
- feestjes op de camping worden afgebroken door security als ze het te laat vinden
Dat kan ook de vergunning zijn die je als festival hebt. En dan met name de stroom van mensen die nog naar huis moeten. Dagkaarten en einde festival. Geloof niet dat de politie en de NS het nou zo leuk vinden om 1 uur ´s nachts (noem maar wat) een enorme mensenstroom op hun dak krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
- festival te vroeg afgelopen. 11 uur 's avonds
Omdat ze niemand kunnen krijgen op een dermate korte termijn ? (Grote naam dan he ?). Qua onderhandelings positie zitten grote namen nu wel geramd. Hoe langer het duurt hoe heter de kolen worden waar Pinkpop op zit, en des te meer ze kunnen vragenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:04 schreef coltje87 het volgende:
Argh! Ik word gek! Kaartje gekocht speciaal vanwege DM (vriendje is fan), krijgen we ditWaarom duurt het nou zo lang voordat ze iets weten?
Maar het is toch nog niet echt bekend of DM nu wel of niet komt? Kan zijn dat ik ergens overheen lees.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Omdat ze niemand kunnen krijgen op een dermate korte termijn ? (Grote naam dan he ?). Qua onderhandelings positie zitten grote namen nu wel geramd. Hoe langer het duurt hoe heter de kolen worden waar Pinkpop op zit, en des te meer ze kunnen vragen.
Nee, de organisatie van Pinkpop krijgt vandaag van het management van DM te horen of ze wel of niet komen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Maar het is toch nog niet echt bekend of DM nu wel of niet komt? Kan zijn dat ik ergens overheen lees.
Volgens mij ook nog niet echt bekend, maar ik ga ervanuit dat je een dergelijke band toch wel een paar dagen van te voren moet boeken i.v.m. de logistiek. Dus, zou je de contracten etc. toch wel uiterlijk donderdag in orde moeten hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Maar het is toch nog niet echt bekend of DM nu wel of niet komt? Kan zijn dat ik ergens overheen lees.
IK HEB SPECIAAL KAARTJE GEKOCHT VOOR DE PRODIGYquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:04 schreef coltje87 het volgende:
Argh! Ik word gek! Kaartje gekocht speciaal vanwege DM (vriendje is fan), krijgen we ditWaarom duurt het nou zo lang voordat ze iets weten?
is het al zeker dat ze komen ? nee toch ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
IK HEB SPECIAAL KAARTJE GEKOCHT VOOR DE PRODIGY
Die komen zeker niet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het al zeker dat ze komen ? nee toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |