Wat ik me net zat af te vragen; als je de eerste dag op Pinkpop arriveert dan kun je toch een polsbandje halen bij de kassa's na de entree en deze polsbandjes mag je zelf omdoen toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je kunt het proberen natuurlijk, maar je loopt risico dat je er niet meer inkomt. Je zal niet de eerste zijn die dit probeert
Dat lijkt me sterk, op de camping worden ze iig bij je omgedaan. Weet niet hoe dat bij de kassa werkt, lijkt me hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat ik me net zat af te vragen; als je de eerste dag op Pinkpop arriveert dan kun je toch een polsbandje halen bij de kassa's na de entree en deze polsbandjes mag zelf omdoen toch?
Ik heb de kaarten van afgelopen paar jaren hier op een prikbord hangen; stuk voor stuk door-geregende/gezweette vodjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef LeonH het volgende:
Ik dacht altijd dat die polsbandjes je toegang gaven tot het terrein totdat ik vorig jaar voor het eerst 3 dagen ging. Bleek dat je gewoon iedere dag je toegangskaart moet meenemen
Nu wordt die bij mij schoon bewaard aangezien ik thuis pit, maar kan me voorstellen dat dat ding niet meer uitziet als je 3 dagen camping doet...
Vorig jaar was het uitverkocht, maar waren er minder kaarten beschikbaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als er vorig jaar zoveel kaarten waren was dat ook wel uitverkocht toch?
Ik ga hetzelfde doen, alleen jammer van Madness...en Oasis of Depeche Mode is totally ruk. Prodigy!!!! Maar helaas zal dat niet doorgaan...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:25 schreef LeonH het volgende:
Yeah Roda speelt op de zondag om half 5! Zo kan ik om 1 uur de Staat zien, half 3 Rowwen Heze, laat ik m'n pa me oppikken om kwart voor 4. Door naar het stadion, en daarna weer lekker op tijd terug voor Placebo, Keane/Pendulum en Depeche Mode/Oasis/Chemical Brothers
Helaas vergeet het maar. Dat is vanaf vorig jaar allemaal hermetisch afgezet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
De eerste keer dat ik op Pinkpop kwam heb ik de auto weten te parkeren bij de skibaan, op zo'n grote parkeerplaats waar ook allerlei bussen parkeren. Daar stond je echt erg dichtbij het festivalterrein, alleen de jaren daarna konden we ons nooit meer herinneren hoe we daar uberhaupt terecht waren gekomen.
Maar ik zou daar graag weer staan met m'n auto, dat was wel een ideale parkeerplek.
Lijkt me sterk; hoe weten ze dan als je die straat inrijdt dat je voor Snowworld komt? Als je lief aan de meneer bij de afzetting vertelt: "ja ik kom voor snowworld hoor"...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef KirkLazarus het volgende:
Waarschijnlijk willen ze die parkeerplaats onbezet houden voor de klanten van Snowworld zelf? Dat is namelijk gewoon geopend.
Jij hebt het door!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Gewoon mijn frakin' planSchuif maar wat en zet Prodigy op maandag. Dan is er iedere dag wat te springen: Lektroluv, Pendulum, Prodigy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |