EDIT: net te laatquote:Depeche Mode Update
Of het optreden van Depeche Mode zal doorgaan op Pinkpop wordt morgen door het management bekend gemaakt. Intussen zoekt de organisatie naarstig verder naar een vervanger daar het optreden van de band met het uur onzekerder is geworden.
De organisatie van Pinkpop wenst zanger Dave Gahan spoedig beterschap.
Ze zijn al geboekt, ze komen de zondag afsluiten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
The prodigy?!!!!
w000000000000000000000000t!!!!!
Wees blij! Het betekent dat er tenminste nog een kans is dat DM gewoon komt. Vandaag had je waarschijnlijk een Nee te horen gekregen.quote:
Dat geloof je zelf ook niet neem ik aan? Dat statement van Pinkpop betekent vrij vertaald niets anders dan: "DM gaat niet door, maar we mogen nog niks zeggen van het management"...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wees blij! Het betekent dat er tenminste nog een kans is dat DM gewoon komt. Vandaag had je waarschijnlijk een Nee te horen gekregen.
Grappig. Ik lees steeds vaker dit soort reacties bij legio onderwerpen. In alle gevallen worden er zaken verondersteld die de bedenker zelf tussen de regels door leest (en voor waarheid aanneemt). In 90% van de gevallen komt deze bedenker bedrogen uit. Wellicht hoor jij tot die ene 10%, maar dat hoop ik niet, want dan komen ze niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:47 schreef ModernTalking het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf ook niet neem ik aan? Dat statement van Pinkpop betekent vrij vertaald niets anders dan: "DM gaat niet door, maar we mogen nog niks zeggen van het management"...
Anders lees je het topic even doorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou echt tof zijn als The Prodigy komt!!!
Ik zal in dat geval met enorm veel plezier mijn ongelijk toegevenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grappig. Ik lees steeds vaker dit soort reacties bij legio onderwerpen. In alle gevallen worden er zaken verondersteld die de bedenker zelf tussen de regels door leest (en voor waarheid aanneemt). In 90% van de gevallen komt deze bedenker bedrogen uit. Wellicht hoor jij tot die ene 10%, maar dat hoop ik niet, want dan komen ze niet.
Aan de andere kant: Als het al zeker was, vanaf de zijde van DM, was het absoluut al bekend gemaakt om de getroffen festivals de tijd te geven een andere act definitief te kunnen boeken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:21 schreef ModernTalking het volgende:
[..]
Ik zal in dat geval met enorm veel plezier mijn ongelijk toegeven
Maar laten we realistisch blijven: vanaf het moment dat er in De Limburger over mogelijke vervanging werd gesproken was het toch duidelijk dat de kansen op DM nihil waren geworden. Anders brengt Smeets zoiets niet in de openheid...
dat hebben ze toch echt aan zichzelf te dankenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef peaceman het volgende:
Het is daarbij overigens onvoorstelbaar hoe negatief mensen de organisatie bekijken.
Oh ja? Leg eens gefundeerd uit dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken
Ben dan werkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Morgenvroeg bij Giel Beelen horen we meer denk ik.
Ja en waarom bij chiel? Je kan dat nieuws toch gewoon op de site zetten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ben dan werkenmoet ik nóg langer wachten!
vooruit dan, nog 1 keertjequote:
Het ligt in een woonwijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
vooruit dan, nog 1 keertje
- campings zaterdagochtend om 6 uur open. waarom niet op vrijdagavond
Dat mag op Rock Werchter ook niet... Dat het op LL wel mag is luxe, niet meer dan dat.quote:- waarom mag ik overgebleven bonnen niet aan het einde van het festival inleveren
True, maar toch kun je alle dagen iets anders eten. Kom je best overheen hoor die drie daagjes.quote:- weinig variatie aan eten
Dat is iets van de laatste jaren en inderdaad absurd.quote:- gezever bij de ingang over meegebrachte spullen, zoals een appeltje
Ja, dus?quote:- zero tolerance (hallo, we leven in nederland!)
Het ligt in een WOONWIJK!quote:- feestjes op de camping worden afgebroken door security als ze het te laat vinden
zie hierboven...quote:- festival te vroeg afgelopen. 11 uur 's avonds![]()
Ach gut die paar extra meters... Op PP loop je stukken minder dan op RW of LL.quote:- mag niet uit het festival camping A oplopen, moet omlopen
Dit punt snijdt hout.quote:- bandje om en toch je ticket mee moeten nemen
Als ik me zo zou ergeren zou ik niet meer gaan.quote:ik kan er vast nog wel een paar bedenken, maar ik vind het wel goed zo. Er is geen enkel festival waar ik me aan zoveel onzinnige regeltjes erger. Het is dat ik er met een hele gezellige groep vrienden uit traditie naartoe ga, anders ging ik niet naar pinkpop. ooit krijg ik ze zover een ander festival te kiezen.
Alle andere programmeringen zijn geschrapt, the prodigy gaat 3-dagen achter elkaar spelen. W000000000000tquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het al rond dat The Prodigy komt?
w00000000000000000000000000000t! Zou echt te gek zijn!
Is wel een excuus. En waarom zouden ze verhuizen? Het gaat al tientallen jaren goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:07 schreef Byte_Me het volgende:
woonwijk is geen excuus, zoek een fatsoenlijke lokatie.
ECHT!!!???quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:11 schreef LENUS het volgende:
[..]
Alle andere programmeringen zijn geschrapt, the prodigy gaat 3-dagen achter elkaar spelen. W000000000000t
ja zo kun je een banaan rechtlullen. een festival dat om 11 uur 's avonds de podia dichtgooit is niet goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is wel een excuus. En waarom zouden ze verhuizen? Het gaat al tientallen jaren goed.
Meer kaarten verkocht dan vorig jaar..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja zo kun je een banaan rechtlullen. een festival dat om 11 uur 's avonds de podia dichtgooit is niet goed.
bovendien, pinkpop is weer niet uit verkocht. dus zo heel goed gaat het echt niet.
Als er vorig jaar zoveel kaarten waren was dat ook wel uitverkocht toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meer kaarten verkocht dan vorig jaar..
Als de prodigy komt, dan bied ik je 100 euro per kaart. Dus nog even afwachten tot morgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef Gabbylicious het volgende:
Yo, heb nog twee kaarten liggen voor de maandag. PM maar als je interesse hebt.
nee je moet beide hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Kom je overigens met een weekendkaart het festivalterrein op zonder polsbandje, bijvoorbeeld op de tweede of derde dag terwijl je de eerste dag de weekendkaart al wel hebt gebruikt? Just curious.
*mooie prijsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als de prodigy komt, dan bied ik je 100 euro per kaart. Dus nog even afwachten tot morgen.
Ja, precies, moet je eens naar Solar gaan, daar komen ze om 1 uur al langs om elke minuscule radio stil te laten zijn... Op Pinkpop is het 's nachts nog altijd goed laat vrij luidruchtig... Wel gezellig overigensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:15 schreef Rechterbal het volgende:
Er word rond 3-4 uur gevraagd of de muziek wat zachter kan.
Wat een drama om niks.
Okee prima, en als je wel beiden hebt maar het polsbandje is gebroken? Op de site van PP lees ik dat je gewoon een nieuw polsbandje kunt halen. Dus dat lijkt me dan geen probleem toch?quote:
Je kunt het proberen natuurlijk, maar je loopt risico dat je er niet meer inkomt. Je zal niet de eerste zijn die dit probeertquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Okee prima, en als je wel beiden hebt maar het polsbandje is gebroken? Op de site van PP lees ik dat je gewoon een nieuw polsbandje kunt halen. Dus dat lijkt me dan geen probleem toch?
Mwoa, misschien weet Smeets het allang maar wil hij zolang hij nog geen vervanger heeft niks zeggen uit angst dat allerlei mensen afhaken als ze zo lang van tevoren al weten dat DM niet komt en niet weten of er wel een goede vervanger komt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Als het al zeker was, vanaf de zijde van DM, was het absoluut al bekend gemaakt om de getroffen festivals de tijd te geven een andere act definitief te kunnen boeken.
Daarbij moest Smeets wel met een verklaring komen gezien alle speculaties overal.
Het is daarbij overigens onvoorstelbaar hoe negatief mensen de organisatie bekijken.
He! Ik was eerst!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als de prodigy komt, dan bied ik je 100 euro per kaart. Dus nog even afwachten tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |