Zeker, o.a. in Den Bosch en dat was echt treurig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of je ooit bij een optreden van Oasis geweest bent? Ik ben namelijk een paar jaar terug in de HMH geweest en daar speelden ze een zeer strakke set.
Of andere kandidaten natuurlijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg dames, gaan we even weer verder met échte reacties posten met betrekking tot Pinkpop, Depeche Mode of The Chemical Brothers?
Zeker weten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:26 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Of andere kandidaten natuurlijk?
You talk shit about me?quote:
Faith no more zou ik eigenlijk zelfs een verbetering vinden t.o.v. Depeche Mode.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zeker weten.
Oasis en The Prodigy kunnen we dus doorstrepen.
Andere geruchten zijn The Chemical Brothers en Faith No More.
Voor mij is dat The Chemical Brothers, dat zou ik een verbetering vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Faith no more zou ik eigenlijk zelfs een verbetering vinden t.o.v. Depeche Mode.
krezip zou nog niet zo erg zijn, nog steeds veel beter dan DM. Maar waarom Kings of Leon niet? Die spelen de dag ervoor in de UK...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Voor mij is dat The Chemical Brothers, dat zou ik een verbetering vinden.
Maar eigenlijk kunnen we beter niet hopen op zulke acts, straks krijgen we Krezip of Miss Montreal.
Ja of dave matthews bandquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef SCH het volgende:
Zou mooi zijn als er een echte verrassing uit de hoge hoed komt. Flogging Molly of Marilon Manson bv.
Zit idd wat in. Smeets zou het nog voor elkaar krijgen om Lady Gaga te presenteren als dé headliner van de zondag. 'Een echte stadionact die overal te wereld mensen in extase brengt. Een eer voor pinkpop om zo een fantastisch talent te kunnen boeken' aldus Smeetsquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kunnen we beter niet hopen op zulke acts, straks krijgen we Krezip of Miss Montreal.
Je kaartje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Fiji het volgende:
Ik ga voor 't eerst een weekend naar pinkpop en dus ook 3 dagen op de camping. Wat zijn echt dingen die ik niet mag vergeten mee te nemen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef KirkLazarus het volgende:
Krezip is gewoon een leuke band... van mij mag het.
Flogging Molly is awesome
Chemical Brothers zou ik wel leuk vinden, maar niet direct een verbetering t.o.v DM. In plaats van Krezip of Miss Montreal heb ik dan liever een gratis consumptie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Voor mij is dat The Chemical Brothers, dat zou ik een verbetering vinden.
Hou het minimaal. Je wilt echt niet je dure spullen op die camping laten liggen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Fiji het volgende:
Ik ga voor 't eerst een weekend naar pinkpop en dus ook 3 dagen op de camping. Wat zijn echt dingen die ik niet mag vergeten mee te nemen?
Bier (om je tanden mee te poetsen), een luchtbed (want crowdsurfen mag niet zonder) en een entreekaartje...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Fiji het volgende:
http://www.glastonburyfes(...)/advice/packing-listquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Fiji het volgende:
Dat zou een verrassing zijn. Ben erg van haar onder de indruk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
Zit idd wat in. Smeets zou het nog voor elkaar krijgen om Lady Gaga te presenteren als dé headliner van de zondag. 'Een echte stadionact die overal te wereld mensen in extase brengt. Een eer voor pinkpop om zo een fantastisch talent te kunnen boeken' aldus Smeets
Ze kan goed zingen idd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou een verrassing zijn. Ben erg van haar onder de indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |