Volgens mij zit er een soort licentie op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:03 schreef Slickk het volgende:
tvp
Nieuwe 'album' klinkt erg lekker moet ik zeggen, jammer dat er maar 6 nummers op staan, maarja, vandaar dat het ook niet echt een album wordt genoemd.
Toch een vraag die in het vorige deel gesteld werd en ben toch wel benieuwd naar het antwoord:
Ik heb nu Marble in de iTunes store gekocht, kan ik die nu ook op andere mp3-spelers zetten?
Dan koop ik eens eerlijk muziek, kan ik het weer niet luisteren op m'n gewone mp3 speler.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een soort licentie op.
Nee het is iTunes+, dus er zitten geen restricties op zo te zien. Dat je speler geen m4a ondersteund is een ander probleem. Je kan de m4a files wel converten naar mp3, zelf vanuit itunes al. Google maar eens. Ik wil ze wel converten voor je. pm mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:06 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dan koop ik eens eerlijk muziek, kan ik het weer niet luisteren op m'n gewone mp3 speler.
Verkapte ik-wil-geen-3-euro-uitgeven post?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee het is iTunes+, dus er zitten geen restricties op zo te zien. Dat je speler geen m4a ondersteund is een ander probleem. Je kan de m4a files wel converten naar mp3, zelf vanuit itunes al. Google maar eens. Ik wil ze wel converten voor je. pm me
Ik meen dat Apple sinds 2 maanden terug iod alle nieuze muziek zonder drm aabiedt. Ik heb vorige week nog een album in m4a gekregen ipv m4p dus het lijkt me wel waar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:13 schreef frank07 het volgende:
[..]
ja dat houdt mij ook tegen. k heb dan wel ipod maar wil mn muziek wel eindeloos heen en weer kunnen slepen zonder licentiegezeik.
Het is een EP, gratis dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:09 schreef belsen het volgende:
Het aanbieden of vragen van warez staan wij dus niet toe in ons forum.
Leuk, maar waarom moest mijn post die daar niets mee te maken had dan wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:09 schreef belsen het volgende:
Het aanbieden of vragen van warez staan wij dus niet toe in ons forum.
5 euro wut?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef Rahl het volgende:
Douchebag Status is echt leuk!
Beste 5 euro die ik vandaag uitgegeven heb! Hands down!
Als het een gratis verspreid album is kunnen anderen hem ook gewoon downloaden. Dan hoef jij hem niet te verspreiden via een torrent. Laat staan dat je het hier uitgebreid gaat bespreken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is een EP, gratis dus.
Niets met warez te maken.
Omdat dat een tvp was en ik lekker bezig was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Leuk, maar waarom moest mijn post die daar niets mee te maken had dan weg
Ik verspreid niets via een torrent en ik bespreek het niet uitgebreid, wijs mensen er slechts op dat ik hem ergens geupload heb, link helemaal nergens naartoe.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Als het een gratis verspreid album is kunnen anderen hem ook gewoon downloaden. Dan hoef jij hem niet te verspreiden via een torrent. Laat staan dat je het hier uitgebreid gaat bespreken.
[..]
Iemand data van waar ze nog meer optreden?quote:P.s. Ze staan vrijdag 17 juli in de Melkweg tijdens 5 Days Off.
Mysteryland 2009quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Iemand data van waar ze nog meer optreden?
Volgens Pepijn zijn er geen plannen om een CD te releasen nee, als je dat bedoelt..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:06 schreef Panthera1984 het volgende:
Tja, op zich wil ik het nieuwe album ook wel hebben, maar begrijp ik nu goed dat ik helemaal geen plaat meer kan kopen? Ook niet in de toekomst?
Vind ik dus ook. Tekstueel ook erg sterkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:48 schreef Slickk het volgende:
Luxe Benen is de vetste plaat van Marble vind ik.
't Is dan ook wel een héél erg mooi shirt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Marble is weer hard!
Wel jammer dat die shirts zo duur zijn. Ik wil er één, maar niet voor 35 euroos...
Het is zwart met 4 letters eropquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is dan ook wel een héél erg mooi shirt.
Die intro bji deze versiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
deze gast is trouwens wel baas:
op 23 augustus 2008 geupload! had iemand hem hier al zo vroeg ?
jongens met geblokte overhemden, een bosdrankje met ijs (H) proef die kut. je boy faberge.quote:
kni kna knallen is inderdaad al best 'oud'. Volgens mij stond ie korte tijd na flage al op de site van magnetron musicquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
komen vaak op freshcotton onder het merk rockwell.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
jongens met geblokte overhemden, een bosdrankje met ijs (H) proef die kut. je boy faberge.
edit: n.a.v. dat lele shirt, ik zag ook eens een gast lopen met t shirt van parra. zijn die ook ergens te koop ?
Die was van TinuzTalpa oid toch? Had 'm zelf destijds ook al ergens vandaan geript.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik heb zelf deze van Parra en Enjoi op een t-shirt, gewoon bij een skatewinkel in Groningen gehaald. En inderdaad Freshcotton heeft 't een en ander.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef N.i.c.k het volgende:
edit: n.a.v. dat lele shirt, ik zag ook eens een gast lopen met t shirt van parra. zijn die ook ergens te koop ?
soso, een echte kennerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:47 schreef fyah het volgende:
[..]
komen vaak op freshcotton onder het merk rockwell.
In mijn scene, de skate scene, hebben we allemaal van die geheime begrippenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:30 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
soso, een echte kenner
jammer dat t-shirt allemaal zo ruim vallen. Is het echt een ''begrip' ofzo in de skate scene?
ben je btw ook nog een 3310 gebruiker ? de mijne wordt binnenkort 10 jaar
Bedankt man, dat ben ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat maakt toch niets uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:03 schreef electronique het volgende:
wordt luxe benen nu een nieuwe singel?
want hij was dit weekend op 3fm onder het mom: DE NIEUWE SINGEL VAN LE LE
maar op de myspace ofzo staat niks
-edit-: Het is Luxe Benen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:06 schreef Repeat het volgende:
Ik hoorde zaterdag bij Ekdom een stukje van een nummer van le le wat volgens heb ongeveer een jaar oud was. En eigenlijk werden er de hele tijd alleen maar 2 franse woorden herhaald. Iemand enig idee welk nummer dat is?
Ik denk eerder disco vraiment. In luxe benen herhaalt ie meer, en die is idd te nieuwquote:Op zondag 7 juni 2009 17:06 schreef Repeat het volgende:
Ik hoorde zaterdag bij Ekdom een stukje van een nummer van le le wat volgens heb ongeveer een jaar oud was. En eigenlijk werden er de hele tijd alleen maar 2 franse woorden herhaald. Iemand enig idee welk nummer dat is?
Die idd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik denk eerder disco vraiment. In luxe benen herhaalt ie meer, en die is idd te nieuw
hij is dan ook stiekem op een single (breakfast) mee de wereld in geslopen, en aangezien niemand meer singles checktquote:Op zondag 7 juni 2009 23:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die idd.
Ik had volgens mij alle nummers al geprobeerd, maar deze kende ik niet
Yup, stond op ichclackdich.de, die nu offline is. En duidelijk Parra.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Rechterbal het volgende:
Originele clip van Ich Clack dich?
Of?
Tekeningen komen wel Piet Para over.
Eindelijk ontdekt jongeman?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef Kingside het volgende:
Bij Mysteryland ga ik sowieso naar hun dit jaar.
Wat een geniale nummers maken ze toch.
Is ook een oud plaatje.quote:
quote:So you can see, so I've been busy being succesful. So expect new shit, quick quick, boom boom.
quote:Met je luxe benen, je weet die trucs
Met je luxe benen, zo Benelux
Nederland, België, Luxemburg
Je bent het hoogtepunt van wat er nu gebeurd
Ik druk je op je drielandenpunt
Ik zit aan de cunt omdat het kunt
Ik moet huilen van je benen
Buiten gaat het regenen
Buitenlandse benen
Ik leun op je kut
Veuf in de club
Zeu is 't maar nut
Ik leun op je kut
Met je luxe benen, je weet die trucs
Je bent magischer dan Rima
Laat het me ziene
Maak me Parra-der dan Pieter
En magischer dan Rimer
Je bent lekkerder dan drank
Echterder dan drank
Lekker aan de drank
Zeuliger dan peuken
Vreugdiger dan neuken
Heuplijk gaan we neuken
Je bent zeugiger dan peuken
Meer faber dan yayo
Plaatsvervangend lego
Dame naar de plee zo
Met faber tot de yayo
Vul me champagne
Lul met rapalje
Jij wulpse tante
Vul me champagne
Juk tot je kutje
Me kuppeltje kutje
Juk tot je kutje
Juk tot je kutje
Je bent Benelux, met je benen luxe
Zie je zometeen in de Lux
Met je benen luxe
Broek uit tieten
Met je broek uit tieten
Dus waar hebben we het over
Broek uit tieten
Heb m een beetje aangepastquote:Met je luxe benen, je weet die trucs
[x4]
Nederland, België, Luxemburg
Je bent het hoogtepunt van wat er nu gebeurt
Ik druk je op je drielandenpunt
Ik zit aan de cunt gewoon omdat het kunt
Buiten gaat het regenen
Buitenlandse benen
Ik leun op je kut
Veuf in de club
Zeu is 't maar nut
Ik leun op je kut
[x4]
Je bent magischer dan Rimer
Laat het me ziene
Maak me Parra-der dan Pieter
En magischer dan Rimer
Echterder dan drank
Lekker aan de drank
Zeuliger dan peuken
Vreugdiger dan neuken
Heuplijk gaan we neuken
Je bent zeugiger dan peuken
Meer faber dan yayo
Plaatsvervangend lego
Dame naar de plee zo
Met faber tot de yayo
[4x]
Vul me champagne
Lul met rapalje
Jij wulpse tante
Vul me champagne
Jurk tot je kutje
Me kuppeltje kutje
Jurk tot je kutje
Jurk tot je kutje
Je bent Benelux, met je benen luxe
Zie je zometeen in de Lux
Met je benen luxe
Broek uit tieten
Met je broek uit tieten
Dus waar hebben we het over
Broek uit tieten
[8x]
Ja, ik heb meerdere Rockwell shirts in een winkel gekocht in Breda en natuurlijk het Le Le t-shirt via de website. Waar het witte Le Le Flage t-shirt te koop is, weet ik nog steeds niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
jongens met geblokte overhemden, een bosdrankje met ijs (H) proef die kut. je boy faberge.
Des te beter zijn de nog komende videoclips denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Apostrof het volgende:
Jammer dat ze deze ook hebben uitgekozen, dit is een van de zwakkere nummers.
Bron?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:58 schreef leRomein het volgende:
Binnenkort een nieuw Le Le album, genaamd 'Le Classics'.
Highsnobiety schrijft er ook over, dat is toch wel redelijk betrouwbaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Bron?Toffe link trouwens. Is het niet gewoon een album met allemaal oudere nummers? Vandaar, 'Le Classics' ofzo?
Edit: Dubbelpost, excuses.
Zoiets is het denk ik inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:35 schreef fyah het volgende:
Ze schrijven re-release op een Duits label + Le Le is kind aan huis bij Magnetron (NL). Ik denk eigenlijk niet dat het een nieuw volledig album is, wat toppers en een handvol remixes ofzo?
Hey dit had ik niet gezien, vet man hoe heb je dat geregeld?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Vooruit dan maar, nummer 1 is Slotmachine.
Ik geef mijn bronnen nooit prijs.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hey dit had ik niet gezien, vet man hoe heb je dat geregeld?
Hij is Piet Parraquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hey dit had ik niet gezien, vet man hoe heb je dat geregeld?
Nice.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef fyah het volgende:
De 2 producers van Le Le (Rimer en Parra) zijn tijdje terug samen een zijproject gestart "Veeman Janssen". Tracks hiervan komen uit op het nieuwe label Instant Replay. Dit kan jullie vast geen ene moer schelen, maar er is een gratis nieuwe track van Veeman Janssen te downloaden op het blog van IR. En hij klinkt lekker
http://www.instant-replay(...)nssen-freeze-on.html
Klinkt inderdaad lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef fyah het volgende:
De 2 producers van Le Le (Rimer en Parra) zijn tijdje terug samen een zijproject gestart "Veeman Janssen". Tracks hiervan komen uit op het nieuwe label Instant Replay. Dit kan jullie vast geen ene moer schelen, maar er is een gratis nieuwe track van Veeman Janssen te downloaden op het blog van IR. En hij klinkt lekker
Eh ik weet het niet. Ik krijg er toch altijd een beetje de kriebels bij als een artiest zo mainstream gaat dat het in de supermarkt ligt. Noem me hipster, maar ik weet dat ik niet alleen benquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:55 schreef Radioheader het volgende:
[ afbeelding ]
Duvel glas ontworpen door Piet Parra. Heel erg mooi, heb hem vanmiddag gekocht. Is te verkrijgen bij de Mitra.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Eh ik weet het niet. Ik krijg er toch altijd een beetje de kriebels bij als een artiest zo mainstream gaat dat het in de supermarkt ligt. Noem me hipster, maar ik weet dat ik niet alleen ben
Nouja, het is volgens mij niet bij gewone supermarkten maar bij slijterijen te koop. En daar zijn ze ook maar beperkt aanwezig voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Eh ik weet het niet. Ik krijg er toch altijd een beetje de kriebels bij als een artiest zo mainstream gaat dat het in de supermarkt ligt. Noem me hipster, maar ik weet dat ik niet alleen ben
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:55 schreef Radioheader het volgende:
[ afbeelding ]
Duvel glas ontworpen door Piet Parra. Heel erg mooi, heb hem vanmiddag gekocht. Is te verkrijgen bij de Mitra.
7quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef e-wok het volgende:
De shop is ook weer aangevuld zag ik, http://shop.rockwellclothing.com/
Dat glas vind ik er wel vet uitzien. Moest je daar nou ook vette flappen voor aftikken of valt het mee?
Ik zag hem hier bij de Mitra voor ¤5,50quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef e-wok het volgende:
De shop is ook weer aangevuld zag ik, http://shop.rockwellclothing.com/
Dat glas vind ik er wel vet uitzien. Moest je daar nou ook vette flappen voor aftikken of valt het mee?
Laatst bij de Hoogvliet zo'n glas gekocht. Ik wist niet eens wie Piet Parra was, maar ik heb al meer Duvel glazen (natuurlijk) en deze zag er wel tof uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:29 schreef leRomein het volgende:
[..]
Nouja, het is volgens mij niet bij gewone supermarkten maar bij slijterijen te koop. En daar zijn ze ook maar beperkt aanwezig voor zover ik weet.
Raar, hier is ie bij de Mitra 7.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ik zag hem hier bij de Mitra voor ¤5,50
Had deze post nog niet gezien. Wat een fijne trackquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef fyah het volgende:
Hier ook 5,50 + 20 cent statiegeld.quote:
Op mijn shirt zijn de witte letters behoorlijk versleten inmiddels. Misschien koop ik er nog een.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:43 schreef hedphylem het volgende:
jammer dat al die shirts wat duur zijn, anders kon ik mijn hele kledingkast met kekke piet parra kledij verstoppen. maar ik ben nu wel een troste bezitter van het lulle shirt.
twitter:Faberyayo twitterde op woensdag 22-06-2011 om 12:30:07Gister laatste twee Le Le nummers opgenomen. Nu moet @rimeroni het nog afmaken allemaal. Maar het staat er op. DUS HET KOMT ER AAN, MENSJES. reageer retweet
Klinkt alsof het inderdaad al redelijk af istwitter:Faberyayo twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 19:19:08Nieuwe Le Le pokoes luisteren met Rimer in de studio. reageer retweet
Coolquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Le Le staat begin volgend jaar op Noorderslag.
Ja dus !quote:In 2012 a new album by LeLe will be released, the first material can be heard in January. Visitors of Noorderslag will be the first to hear it.
twitter:Faberyayo twitterde op woensdag 04-01-2012 om 14:18:00Nieuwe Le Le Lyrics uit het hoofd leren voor Noorderslag. reageer retweet
Even F5'en. Had ik ook last van.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2012/januari/Le-Le-zegt--NEEN-.html
Nieuwe single, krijg 'm hier alleen niet afgespeeld. Anyone?
Zelfde probleem hier, het F5'en werkt helaas niet. Best lekker nummertje, al moet ik de nummers van Le Le vaker luisteren voor ze echt lekker worden en je alles hoort.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2012/januari/Le-Le-zegt--NEEN-.html
Nieuwe single, krijg 'm hier alleen niet afgespeeld. Anyone?
Nice, goede track en, zoals we van Sandder gewend zijn, een schitterende videoclip. ik ben benieuwd naar de rest van het album.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:50 schreef Slickk het volgende:
En hier kun je hem gratisch downloaden;
http://www.mediafire.com/?sf35bfsb1p5b9wu
(Tweet van @MagnetronMusic dus legaal alles)
Niks, stiekem vind ik hem erg kut.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:34 schreef Näsenbar het volgende:
Wat vinden jullie zo goed aan die clip?
Hij deed mij direct denken aan de clip van DjvT- Sterrenstof. Zelfde maker wellicht?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef leRomein het volgende:
[..]
Niks, stiekem vind ik hem erg kut.
Nee, ik heb wel een exemplaar. Die kreeg je 3 jaar geleden bij de cd op Lowlands.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Old school lele flage shirt had Parra aan maandag. Die is echt nergens meer te krijgen of wel
Inderdaad helaas niet verkrijgbaar, erg vet shirt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Old school lele flage shirt had Parra aan maandag. Die is echt nergens meer te krijgen of wel![]()
ben jij zo'n kneus die DJVT en soorten "slecht" vindt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:54 schreef VeX- het volgende:
Ja, er zijn ongetwijfeld mensen die zulke meuk wel lusten.
Volgens mij was het interview op 3voor12 wel iets eerder, waarbij makinga nog uit zn slof schootquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef VeX- het volgende:
Integendeel, ik ben fan sinds hun eerste interview op de radio bij wat anders.
Denise is gewoon onvervalste bagger.
Inderdaad. Nu we het toch over de Franse nummers hebben, weet iemand waarop dit nummer zat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:43 schreef Slickk het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat het Duitse en Franse weg is. Had wel wat toe kunnen voegen en vind het typisch Le Le.
Die staat op La Bouche inderdaad. Heerlijke nummer trouwens.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu we het toch over de Franse nummers hebben, weet iemand waarop dit nummer zat?
Was het een B-side bij Skinny Jeans of La Bouche of iets dergelijks?
Typisch Le Le, maar stiekem weer heel anders. Ik vind het wel wat hebben van Ich Clack Dich op één of andere manier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Weer een nieuw nummer: Scary Sweaters.
http://www.3fm.nl/video/show/3voor12radio/52617
Mwoah. Begin steeds huiveriger te worden voor het nieuwe album.
Haha, bedankt dat je het nog een keer onder de aandacht brengt. Ik heb de laatste tijd wat boeken van hem gelezen. Dan is die tekst echt heel goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu we het toch over de Franse nummers hebben, weet iemand waarop dit nummer zat?
Was het een B-side bij Skinny Jeans of La Bouche of iets dergelijks?
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:29 schreef Apostrof het volgende:
Interessant interview trouwens:
http://www.djbroadcast.nl(...)gaan_we_naartoe.html
quote:DJB: Bestaat Denise ook echt?
Faberyayo: Ja, maar wie het is weet ik eigenlijk niet. Er was zo’n guy bij het tankstation die riep: Denise, waar gaan wij naartoe? En toen dacht ik: tja, dat vraag ik me eigenlijk ook wel af.’
Gelukkig heb ik dat niet dus ik wacht netjesquote:Op maandag 12 maart 2012 13:39 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Op Spotify kan je het hele album al luisteren.
quote:"dit is dan de tussenpauze tussen de verschillende nummers"
Ja, 3 minuten hahahaha, daarna kut en zonde van de webspace op de luisterpaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:13 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet dus ik wacht netjes.
Er is wel al een audio commentary van de plaat verkrijgbaar, hehe.
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Partytime-voor.html
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Slickk op 12-03-2012 15:44:53 ]
Neen! Gewoon kopen.quote:
rvervuurt.com -> linksboven op het rode vierkantje klikken. Alleen dat is echt baggerkwaliteit (het is geript van Luisterpaal), 112kb/s. Oftewel gewoon kopen als die uiteindelijk uit is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:38 schreef Vatta het volgende:
Zit weer een password op waar je weer niet bij kan, altijd wat
Tof! In een interview wat hier laatst voorbij kwam hadden ze het er inderdaad over dat ze een 'nieuwe' Breakfast wilden maken. Met Sexual Hair is dat wel degelijk gelukt volgens mij. Ik moet wel zeggen dat ik eerst niet zo onder de indruk was van Breakfast, ik vond de beat wat te loom.quote:
Breakfast.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:19 schreef Slickk het volgende:
[..]
Tof! In een interview wat hier laatst voorbij kwam hadden ze het er inderdaad over dat ze een 'nieuwe' Breakfast wilden maken. Met Sexual Hair is dat wel degelijk gelukt volgens mij. Ik moet wel zeggen dat ik eerst niet zo onder de indruk was van Breakfast, ik vond de beat wat te loom.
Eensquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:27 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Breakfast.
Perfect voor de late nacht of de vroege ochtend.
Ik mis nog wel een track als Luxe Benen die ik eindeloos op repeat kan hebben (en ook nog in menig club voorbij heb horen komen) maar naast heeft dit album mijn verwachtingen ontzettend overtroffen. Ik dacht dat de doos gevuld met Le Le een beetje leeg was, maar niets is minder waar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef terdege het volgende:
De meeste nummers klinken goed maar toch vind ik dat het niet in de buurt van Marble komt. Het is niet echt LeLe meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen er staan nog wat vraagtekens in, wel benieuwd wat iemand anders daar in luistert.
[ Bericht 11% gewijzigd door Slickk op 16-03-2012 02:30:22 ]
'U wist vast wel dat we kwamen.'quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:35 schreef JackHerrer het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)_source=facebookpage
Daar zit een fucking kanker virus in.quote:
Volgende keer graag even een topic reportquote:Op maandag 19 maart 2012 13:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar zit een fucking kanker virus in.
De eer is geheel aan mij, mijn waerde Bosbeetle. Ik zal er op letten den volgende keer!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgende keer graag even een topic report [ afbeelding ] plaatsen in dit soort gevallen. Bedankt voor uw medewerking
Fijn,quote:Op maandag 19 maart 2012 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De eer is geheel aan mij, mijn waerde Bosbeetle. Ik zal er op letten den volgende keer!
Hoogachtend,
Netsplitter
Forumadmin
Toch raar dat die nergens opstaat.quote:
Mooi pakketje, bedanktquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Toch raar dat die nergens opstaat.
Weet je wat, ik heb even snel een dingentje gemaakt met alle singles die nergens opstaat,
die bijvoorbeeld via nalden.net werden gedeeld etc.
Had em al gedownload. Top, bedankt man!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Toch raar dat die nergens opstaat.
Weet je wat, ik heb even snel een dingentje gemaakt met alle singles die nergens opstaat,
die bijvoorbeeld via nalden.net werden gedeeld etc.
Bosbeetle: Jammer maar dit valt onder warez en dat doen we dus niet
Disco Vraiment, Golden Boy, Knallen, I will always love you, Le Bret Easton Ellis.quote:
Tja het is misschien wat streng maar ik laat liever LeLe zelf bepalen waar die tracks gedeeld worden in plaats van dat het op filesharing sites uitgedeeld wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef Apostrof het volgende:
Sorry dat ik het had gedeeld. Snap dat jullie het liever weghalen dan voordeel van de twijfel, ondanks ze inderdaad singles waren die overal op het internet zijn verspreid.
Die laatste stond op de La Bouche EP meen ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Disco Vraiment, Golden Boy, Knallen, I will always love you, Le Bret Easton Ellis.
aldus Le Le, ben benieuwd wanneer ze een showtje gaan geven!quote:
English version of smash hit Neen.
Ik ben wel benieuwd naar je spul!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef Lekker_Karig het volgende:
Heb metterdijd wat CD'tjes en Parra prullaria verzameld. Kan wel een keer een foto uploaden als ik daar iemand daar een plezier mee doe. En over het album, 't is geen Flage, maar dat heeft ook zijn tijd nodig gehad om leuk te worden.
Thanks voor de link.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:16 schreef Apostrof het volgende:
Keiharde schop!
Lekker zomers achtergrondnummertje. Maar meer niet voor mij.![]()
http://noisey.vice.com/nl/blog/nieuwe-video-le-le--eyes-closed
2016 dus een nieuw album, kan grapje zijn, maar haast nog realistisch met de 20 zijprojecten
die Faberyayo momenteel aan het doen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |