Nee, ik heb wel een exemplaar. Die kreeg je 3 jaar geleden bij de cd op Lowlands.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Old school lele flage shirt had Parra aan maandag. Die is echt nergens meer te krijgen of wel
Inderdaad helaas niet verkrijgbaar, erg vet shirt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Old school lele flage shirt had Parra aan maandag. Die is echt nergens meer te krijgen of wel![]()
ben jij zo'n kneus die DJVT en soorten "slecht" vindt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:54 schreef VeX- het volgende:
Ja, er zijn ongetwijfeld mensen die zulke meuk wel lusten.
Volgens mij was het interview op 3voor12 wel iets eerder, waarbij makinga nog uit zn slof schootquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef VeX- het volgende:
Integendeel, ik ben fan sinds hun eerste interview op de radio bij wat anders.
Denise is gewoon onvervalste bagger.
Inderdaad. Nu we het toch over de Franse nummers hebben, weet iemand waarop dit nummer zat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:43 schreef Slickk het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat het Duitse en Franse weg is. Had wel wat toe kunnen voegen en vind het typisch Le Le.
Die staat op La Bouche inderdaad. Heerlijke nummer trouwens.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu we het toch over de Franse nummers hebben, weet iemand waarop dit nummer zat?
Was het een B-side bij Skinny Jeans of La Bouche of iets dergelijks?
Typisch Le Le, maar stiekem weer heel anders. Ik vind het wel wat hebben van Ich Clack Dich op één of andere manier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Weer een nieuw nummer: Scary Sweaters.
http://www.3fm.nl/video/show/3voor12radio/52617
Mwoah. Begin steeds huiveriger te worden voor het nieuwe album.
Haha, bedankt dat je het nog een keer onder de aandacht brengt. Ik heb de laatste tijd wat boeken van hem gelezen. Dan is die tekst echt heel goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu we het toch over de Franse nummers hebben, weet iemand waarop dit nummer zat?
Was het een B-side bij Skinny Jeans of La Bouche of iets dergelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |