Volgens Pepijn zijn er geen plannen om een CD te releasen nee, als je dat bedoelt..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:06 schreef Panthera1984 het volgende:
Tja, op zich wil ik het nieuwe album ook wel hebben, maar begrijp ik nu goed dat ik helemaal geen plaat meer kan kopen? Ook niet in de toekomst?
Vind ik dus ook. Tekstueel ook erg sterkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:48 schreef Slickk het volgende:
Luxe Benen is de vetste plaat van Marble vind ik.
't Is dan ook wel een héél erg mooi shirt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Marble is weer hard!
Wel jammer dat die shirts zo duur zijn. Ik wil er één, maar niet voor 35 euroos...
Het is zwart met 4 letters eropquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is dan ook wel een héél erg mooi shirt.
Die intro bji deze versiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
deze gast is trouwens wel baas:
op 23 augustus 2008 geupload! had iemand hem hier al zo vroeg ?
jongens met geblokte overhemden, een bosdrankje met ijs (H) proef die kut. je boy faberge.quote:
kni kna knallen is inderdaad al best 'oud'. Volgens mij stond ie korte tijd na flage al op de site van magnetron musicquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
komen vaak op freshcotton onder het merk rockwell.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
jongens met geblokte overhemden, een bosdrankje met ijs (H) proef die kut. je boy faberge.
edit: n.a.v. dat lele shirt, ik zag ook eens een gast lopen met t shirt van parra. zijn die ook ergens te koop ?
Die was van TinuzTalpa oid toch? Had 'm zelf destijds ook al ergens vandaan geript.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik heb zelf deze van Parra en Enjoi op een t-shirt, gewoon bij een skatewinkel in Groningen gehaald. En inderdaad Freshcotton heeft 't een en ander.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef N.i.c.k het volgende:
edit: n.a.v. dat lele shirt, ik zag ook eens een gast lopen met t shirt van parra. zijn die ook ergens te koop ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |