Naja, weten we dat ook weerquote:
Nou ja of direct dan... vind dat meer een scheldwoordquote:
Imago probleempje misschien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja of direct dan... vind dat meer een scheldwoord
Jouw Associatiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja of direct dan... vind dat meer een scheldwoord
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:07 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik zie nu voor het eerst trouwens die bovenste dinges van de OP, met die tekst die veranderd. Banner ofzo? Tof.
Wat een KF post!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw Associatie![]()
Noem mij lekker een nerd omdat ik in de IT werk, ik weet van mezelf dat ik minder nerderig ben dan 95% van de mensen
ik kom natuurlijk niet voor niets op exact 95% uit hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat een KF post!!!
* Murmeli heeft spijt dat ze haar sig heeft veranderd gisteren...
Ik heb helemaal niets nagelezen? Alleen die opmerking stond op pagina 1quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Fiets lees jij nu echt het hele topic weer na?
Resptcte
Dat past dan weer prima in het stereotype beeld dat IT'ers een gebrek aan empathisch vermogen hebben...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
Noem mij lekker een nerd omdat ik in de IT werk, ik weet van mezelf dat ik minder nerderig ben dan 95% van de mensen
Oh, vandaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets nagelezen? Alleen die opmerking stond op pagina 1
Ik heb gelukkig wel iets beters te doen
Ik dus ook. Hoelang staat dat ding daar al?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit hem net voor eerst te lezen
De rest loopt zeker in roze jurkjes rond?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Hoor net dat ik genomineerd ben voor de titel 'best geklede medewerker'______
Al best lang hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dus ook. Hoelang staat dat ding daar al?
Bij de McDonalds lopen alle medewerkers toch in dezelfde kleding?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Hmm als een meisje aan mij vraagt vind ik eigenlijk wel kut om te zeggen dat ik in de IT werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past dan weer prima in het stereotype beeld dat IT'ers een gebrek aan empathisch vermogen hebben...
Laat maar, te makkelijk...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Grinnnzquote:
Zal ik alle voor de hand liggende grappen maar aan me voorbij laten gaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Nah ik hoor het ook niet vaakquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de McDonalds lopen alle medewerkers toch in dezelfde kleding?
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al best lang hoor
Volgens mij begin dit jaar of misschien al eind dit jaar (rond kerst)
Ik bedoel de nerd an sich.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah ik hoor het ook niet vaak(gelukkig maar)
Langer, dat stukje tekst onder de banner heb ik geschreven en dat was september/oktober ergens en toen is die banner ook ongeveer gemaakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al best lang hoor
Volgens mij begin dit jaar of misschien al eind dit jaar (rond kerst)
Ik vind dat bij mij op de afdeling nog wel meevallen. In de Singles reeks daarentegen....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:13 schreef AirwiN het volgende:
Dat past dan weer prima in het stereotype beeld dat IT'ers een gebrek aan empathisch vermogen hebben...
Nee maar kan je begrijpen dat het heel dubbelzinnig kan zijn van je collega's door je aan te melden als best gekledequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef KudFokker het volgende:
Kunnen jullie mij wel uitlachenmaar ik verzin die achterlijke zooi toch niet
?
Ik liep stage bij een bedrijf waar bij de ICT afdeling het alléén maar over World of Warcraft hadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind dat bij mij op de afdeling nog wel meevallen. In de Singles reeks daarentegen....
Mensen zitten hier natuurlijk niet voor niks...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef Howl het volgende:
Ik vind dat bij mij op de afdeling nog wel meevallen. In de Singles reeks daarentegen....
Murm reageert op jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef Verloren_onschuld het volgende:
* V_o zwaait als een attention whore
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef Verloren_onschuld het volgende:
* V_o zwaait als een attention whore
Nee, ik dacht een groep kansloze nerds die 's middags in plaats van studeren/werken zitten te F5en... dat is tofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
hoi VO... jij las amsterdam en je dacht: daar moet ik bij zijn zeker!! hahaha
Heb wel een aantal keer gehoord dat ze vinden dat ik ze mijn kleding leuk vindenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar kan je begrijpen dat het heel dubbelzinnig kan zijn van je collega's door je aan te melden als best geklede
* vencodark voelt zich NIET aangesproken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nee, ik dacht een groep kansloze nerds die 's middags in plaats van studeren/werken zitten te F5en... dat is tof
Ik ben er sinds half/eind oktober en toen moest de banner nog gemaakt wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Langer, dat stukje tekst onder de banner heb ik geschreven en dat was september/oktober ergens en toen is die banner ook ongeveer gemaakt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
kansloze lelijke nerds ja...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nee, ik dacht een groep kansloze nerds die 's middags in plaats van studeren/werken zitten te F5en... dat is tof
Mijn god, je analyseert écht alles hè?! Neem je ook wel eens iets aan als gegeven?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef KudFokker het volgende:
Heb wel een aantal keer gehoord dat ze vinden dat ik ze mijn kleding leuk vinden
Maar toch, vind het ook vaag dat ze zoiets organiseren ja![]()
En opzich is het ook niet zo lastig aangezien de gemiddelde leeftijd hier 35 jaar is...
Haha, ik meen het welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Ik zie het serieus voor het eerst...en ik kom hier toch al klein half jaartje.
he rip heb je nou je achterlijke buurman al afgeserveerd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik had me juist ingehouden en niks gezegd over dat sjaaltje en die oorbel op je fobo foto, want die vind ik afschuwelijk
De achterlijke buurman en ik hebben samen een huis gekocht, dus die valt moeilijk af te serverenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he rip heb je nou je achterlijke buurman al afgeserveerd?
Leuke afkorting VOquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
hoi VO... jij las amsterdam en je dacht: daar moet ik bij zijn zeker!! hahaha
Ja dat kan wel kloppen. Die werd later gemaakt dan mijn tekstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben er sinds half/eind oktober en toen moest de banner nog gemaakt worden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik had me juist ingehouden en niks gezegd over dat sjaaltje en die oorbel op je fobo foto, want die vind ik afschuwelijk
Het past wel binnen het dwangmatige gedrag van mensen die in de IT werken...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn god, je analyseert écht alles hè?! Neem je ook wel eens iets aan als gegeven?!
Zover ik me kan herinneren, was die banner indertijd door MNR gemaakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat kan wel kloppen. Die werd later gemaakt dan mijn tekst
Eeerlijk? Ik vind het nooit charmant bij een man. Zo'n ringetje als jij hebt vind ik nogal gedateerd en die diamanten knopjes als die van KF vind ik echt van een breezerniveauquote:
Nee, dat zeker weten niet, hij is er al langer dan dat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren, was die banner indertijd door MNR gemaakt.
Dat was nadat ik in Singles kwam, dus ergens in Januari.
Ik voelde me aangesprokenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eeerlijk? Ik vind het nooit charmant bij een man. Zo'n ringetje als jij hebt vind ik nogal gedateerd en die diamanten knopjes als die van KF vind ik echt van een breezerniveau
Ik vind zonder leuker. Maar goed, misschien denken de andere dames hier er anders over hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb niet eens door dat ik hem in heb ding zit er al zo lang
Toch heb ik toen ik net hier begon, ook een OP tekst geschreven die een aantal deeltjes is gebruikt. De jouwe is er dan een tijdje uit geweest?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat kan wel kloppen. Die werd later gemaakt dan mijn tekst
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind zonder leuker. Maar goed, misschien denken de andere dames hier er anders over hoor
hey, niks mis met kansloze lelijke nerds hè!!!quote:
De mijne is er sinds mijn vakantie uit. Mijn neefje wilde hem hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb niet eens door dat ik hem in heb ding zit er al zo lang
Geen idee, ik heb hem toen gemaakt toen de modjes moeilijk gingen doen en ze vonden dat er OP moest zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch heb ik toen ik net hier begon, ook een OP tekst geschreven die een aantal deeltjes is gebruikt. De jouwe is er dan een tijdje uit geweest?![]()
Btw, wat is Fok irritant zeg, met zn database probleempjes.
Ga je nu door rip het er uit halen ? Als jij dat mooi vind lekker laten zitten danquote:
Tis fokquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat is Fok irritant zeg, met zn database probleempjes.
Hola, ik geef alleen mijn mening he. Voordat het straks weer allemaal mijn schuld is en ik weer de singlebitch benquote:
Testen in een live omgeving kan primaquote:
Dacht haal er toch even uit om te kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ga je nu door rip het er uit halen ? Als jij dat mooi vind lekker laten zitten dan![]()
[..]
Tis fok
Ik dacht echt al veel langer terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[Singles], Vriendschappen en vertrouwen
1e keer metbanner
En van mij hoefde het ook niet zo eigenlijk.
En verjaardag op een doordeweeksedag en veel te laat naar bed is niks voor mij.
Bezoek tot half twee trek ik eigenlijk niet
Dat is je eigen privélijstjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hola, ik geef alleen mijn mening he. Voordat het straks weer allemaal mijn schuld is en ik weer de singlebitch ben
weer?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hola, ik geef alleen mijn mening he. Voordat het straks weer allemaal mijn schuld is en ik weer de singlebitch ben
Hahahaha tja ... sommige dames zijn dat toch gewoon ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze zich niet zo profileertquote:
Tot ik zover ben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Venco hoe lang nog?
*hekel heeft aan wachten*
Ik wist dat ik toen al iets met Ado had, was mijn referentiekader, dat zoekt gemakkelijker danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht echt al veel langer terug
Briljant, dat geheugen van me
Okéquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oké
Dat ken je vergeten, vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht al JBtje is wel heel erg gaan zoeken hehe.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist dat ik toen al iets met Ado had, was mijn referentiekader, dat zoekt gemakkelijker dan
Alleen dacht ik dat het in december was, eind december ofzo
Ik profileer me helemaal niet zo, direct zijn en een bitch zijn, zijn twee hele verschillende dingenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze zich niet zo profileert
Dus dat misverstand (?) zal al wel vaker zijn voorgekomen
Gelukkig maar anders moest ik best veel lezenquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders moest ik best veel lezen
kom je zo ook naar amsterdam?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rip is geen bitch, hooguit direct en eerlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
De achterlijke buurman en ik hebben samen een huis gekocht, dus die valt moeilijk af te serveren
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahaha tja ... sommige dames zijn dat toch gewoon ook![]()
Maar vond het gewoon wonderbaarlijk dat hij je zo braaf volgde
Is niet lomp hoor, wie koopt er nou een huis met haar buurman waar ze verder niks mee heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tot zover de lompe opmerkingen van murmeli
Hey gast hoe staat het met jou dan ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rip is geen bitch, hooguit direct en eerlijk
Ah, da's liefquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was net of ik me zus hoorde zegen, die hebt het ook verteld
haha, Nou, even geen goed verhaal van mijn kant, wie det er nu f*cking een dag over het versturen van een sms (om in KF taal te blijven)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey gast hoe staat het met jou dan ?* mrbox heeft zin in een goed verhaal
quote:
mwoah, nu net idd niet, soms heb ik een andere indruk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik profileer me helemaal niet zo, direct zijn en een bitch zijn, zijn twee hele verschillende dingen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, Nou, even geen goed verhaal van mijn kant, wie det er nu f*cking een dag over het versturen van een sms (om in KF taal te blijven)
Dan let je echt niet goed opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
mwoah, nu net idd niet, soms heb ik een andere indruk.
ik, djayzz, misschien rival. later ook nog nouk en thrustmaster.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik, djayzz, misschien rival. later ook nog nouk en thrustmaster.
djayzz en ik zijn er denk ik rond een uur of 8...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik, djayzz, misschien rival. later ook nog nouk en thrustmaster.
djayzz en ik zijn er denk ik rond een uur of 8...
AH mooi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is niet lomp hoor, wie koopt er nou een huis met haar buurman waar ze verder niks mee heeft
dat is het probleem, weet jij een goede plek? ergens waar we met de auto kunen komen en die niet meteen wordt gesloopt/gejatquote:
Ik heb maar een halfjaartje in noord ,gewoond 7jaar in de stad gewerkt maar heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is het probleem, weet jij een goede plek? ergens waar we met de auto kunen komen en die niet meteen wordt gesloopt/gejat
Ik zal de volgende keer een seintje geven als ik het denkquote:
Is goed. In principe ben ik alleen hard of direct als ik denk dat iemand er echt iets mee opschiet, dan zit er dus een goede bedoeling achter. Het is niet altijd liever om altijd maar te kusje-kroelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een seintje geven als ik het denk
Of niet als het je geen fuck interesseert natuurlijk.
Dat geldt voor het hele centrum hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is het probleem, weet jij een goede plek? ergens waar we met de auto kunen komen en die niet meteen wordt gesloopt/gejat
Wat nobel van jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is goed. In principe ben ik alleen hard of direct als ik denk dat iemand er echt iets mee opschiet, dan zit er dus een goede bedoeling achter. Het is niet altijd liever om altijd maar te kusje-kroelen
En dan betaal je je nog blauwquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:06 schreef ArTiC het volgende:
ik ga niet naar amsterdam...ik wil weer terug naar het mooie zuiden
maar waar in het centrum of buiten het centrum kan je je auto handig kwijt?????? Help!!quote:
Ik zeg niet dat ik nobel ben, ik zeg dat ik het goed bedoel.quote:
Gewoon in een parkeergarage.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Murmeli het volgende:
maar waar in het centrum of buiten het centrum kan je je auto handig kwijt?????? Help!!
Er zijn vast wel P+R terreinenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar waar in het centrum of buiten het centrum kan je je auto handig kwijt?????? Help!!
Wow, dat is een wonderquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Anwb geeft geen file meldingenis toch nog niet bouwvak
Ik moet morgen en donderdagquote:
Betalen is geen probleem dat is voor de baas, trein rijd niet ofzo krijg rare melding op nsreis infoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
En dan betaal je je nog blauw
Ik ga practisch altijd met de trein naar amsterdam en ik hoef niet eens m'n benzine te betalen...
traphic.nl geeft 279kmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Anwb geeft geen file meldingenis toch nog niet bouwvak
Kan je misschien wel oppikkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon in een parkeergarage.Djayzz heeft TomTom of iig iets wat erop lijkt, dus dat komt vast goed. Als jullie mij laten weten waar jullie zijn, dan kom ik daarheen..
welke hoek van t centrum moeten we hebben dan? of maakt dat ook niet uit? naja we zoeken wel iets. de pijp is gezellgi toch? dat is net buiten het centrum ook toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon in een parkeergarage.Djayzz heeft TomTom of iig iets wat erop lijkt, dus dat komt vast goed. Als jullie mij laten weten waar jullie zijn, dan kom ik daarheen..
ohquote:
ja djayzz zei ook al dat er file is. ben benieuwd hoe ie hier gaat komenquote:
Ik heb eigen vervoer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan je misschien wel oppikken
quote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh
ik kom morgen langs je dorpje![]()
's ochtends heul vroeg naar Breskens en 's avonds terug
ik werk 110km van huis...daar heb ik vanmorgen 3,5 uur over gedaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja djayzz zei ook al dat er file is. ben benieuwd hoe ie hier gaat komen
Nee, helemaal niet zelfs, je lijkt me best tof voor zover ik dat kan inschatten. Ik heb/had alleen de indruk dat je af en toe wat loopt te kuttenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik nobel ben, ik zeg dat ik het goed bedoel.
Jij hebt echt een naar beeld van mij he?
Op de fietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja djayzz zei ook al dat er file is. ben benieuwd hoe ie hier gaat komen
ik vertrek half 7 dus dan ben ik ergens tussen half 8 en 8 uur 's ochtends voorbij je dorpquote:
Als djayzz zijn TomTom instelt op Leidseplein en jullie daar in de buurt een parkeergarage zoeken, dan kom je vanzelf op het Leidsequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Murmeli het volgende:
welke hoek van t centrum moeten we hebben dan? of maakt dat ook niet uit? naja we zoeken wel iets. de pijp is gezellgi toch? dat is net buiten het centrum ook toch?
deze rotterdammer weet echt niks van amsterdam hoor
vreemde stedenvrees
naja t zal wel goedkomen dan....
zal ik dan maar ophouden met iedereen paniekerige smsjes sturen?
Welke paniekerige smsjes, komt wel goed ik ga alvast die kant uit loop me zus ook niet in de wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke hoek van t centrum moeten we hebben dan? of maakt dat ook niet uit? naja we zoeken wel iets. de pijp is gezellgi toch? dat is net buiten het centrum ook toch?
deze rotterdammer weet echt niks van amsterdam hoor
vreemde stedenvrees
naja t zal wel goedkomen dan....
zal ik dan maar ophouden met iedereen paniekerige smsjes sturen?
jij moet toch eerst nog naar school? heb jij nou ook mijn nummer eig? kan je ff bellen als je klaar bentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Welke paniekerige smsjes, komt wel goed ik ga alvast die kant uit loop me zus ook niet in de wegkrijg nieuwe gordijnen
de bierkosten zijn daar denk ik hoger dan op het leidse en d egezelligheid is er ver te zoeken. Maar goed, ik weet nog niet eens of ik misschien nog aansluitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
oh en rival had het net over bij de arena bij de grolsch bar naast de pathe. is dat ook ngo een optie? miss qua parkeerkosten/gedoe beter? ow en bierkosten ook volgens mij
of houden wehet op leidscheplein? * Murmeli ziet zich al failliet gaan aan 3 biertjes.
Dat is wel een ideale hoek voor mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
oh en rival had het net over bij de arena bij de grolsch bar naast de pathe. is dat ook ngo een optie? miss qua parkeerkosten/gedoe beter? ow en bierkosten ook volgens mij
of houden wehet op leidscheplein? * Murmeli ziet zich al failliet gaan aan 3 biertjes.
Dat is echt geen zak aan. Vanavond is de badcuyp leuk. Eten voor 10eu en open podium. op de alb cuypquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
ah ok als het daar dan nog duurder is dan liever in de stad ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
de bierkosten zijn daar denk ik hoger dan op het leidse en d egezelligheid is er ver te zoeken. Maar goed, ik weet nog niet eens of ik misschien nog aansluit
mwah, nog even kijken, zo eerst maar koken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok als het daar dan nog duurder is dan liever in de stad ja.
ok leidsche dan maar!!
snuit, kom gezellig ook en rip neem je buurman maar mee dan als die een beetje gezellig is he....
hoe kan het dan dat ik jou wel eens heb gezien op een meet??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef Q. het volgende:
Ik meet helemaal niet! Alhoewel ik vanavond wel weer in Amsterdam ben.
Pardon!?!?!?!?! een meet me mij weigeren?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah, nog even kijken, zo eerst maar koken..
we doen wel leidscheplein....is wel makkelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is echt geen zak aan. Vanavond is de badcuyp leuk. Eten voor 10eu en open podium. op de alb cuyp
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pardon!?!?!?!?! een meet me mij weigeren?tssss
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is niet dat ik jou weiger.. maar meer hartje amsterdam
trein....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is niet dat ik jou weiger.. maar meer hartje amsterdam
Dat was mijn tweelingbroer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat ik jou wel eens heb gezien op een meet??
Merci. Eerst even een klein slaapje doenquote:
Ik bedoel dat ik me niet kan voorstellen dat iemand niet in hartje amsterdam wil zijnquote:
als jij hem organiseert....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef kingmob het volgende:
En wanneer komt die spetterende Rotterdam meet dan?
Rotterdam, spetteren...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef kingmob het volgende:
En wanneer komt die spetterende Rotterdam meet dan?
dus?? we zijn rond 8 in amsterdam hopen we..... geloof dat we ook nog moeten eten (we is djayzz en ikke)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet eerst met de motor naar Bleiswijk
het leven is hard he?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat zit er dan ook weer aan vast natuurlijk
Sarcasme...quote:
ga er maar niet van uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus?? we zijn rond 8 in amsterdam hopen we..... geloof dat we ook nog moeten eten (we is djayzz en ikke)
Nee, dat is midden in mijn tentamen-weken.quote:
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sarcasme...
(al is het jazzcafe bij mij om de hoek geweldig)
dizzy?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sarcasme...
(al is het jazzcafe bij mij om de hoek geweldig)
jammer, want zo vaak ben ik nu ook weer in Groningen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat is midden in mijn tentamen-weken.![]()
lekker eten ook daar geloof ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
What else, uitstekend geschikt als stamcafe
Dat lijkt me welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker eten ook daar geloof ik.
orgniseer je daar dan een rotterdammeet?
gezellig, I'm in!!quote:
Fijne avond!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Murmeli het volgende:
gezellig, I'm in!!
ik ga nu echt afsluiten jongens. tot vanavond en anders tot weer op fok
Ik heb het vaak genoeg geprobeerd, maar mij kan het maar matig boeien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Ripley het volgende:
Ik bedoel dat ik me niet kan voorstellen dat iemand niet in hartje amsterdam wil zijn
Ok! tot laterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezellig, I'm in!!
ik ga nu echt afsluiten jongens. tot vanavond en anders tot weer op fok
Stoer!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:12 schreef kingmob het volgende:
Ik ben zo trots als een aap met 2 lullen, ik hoop zojuist dit ding weer aan de gang gekregen(en onderwijl gewoon fokken
)
*schaamteloze pimp post*
* Jannuk moet nog etenquote:
Nee. Dat waren zequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de rest zijn allemaal buys zoenen?
I wish...quote:
* DR34M3R ookquote:
Whehe, ooohhhquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft inmiddels alweer nieuwe voorraad negerzoenen.
De kids wilden ook.. dus de oudste is even naar de winkel geweest
Ohhh! Bofkonten!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft inmiddels alweer nieuwe voorraad negerzoenen.
De kids wilden ook.. dus de oudste is even naar de winkel geweest
tsja, als ik ze die laatste had laten delen, zouden ze geen nieuwe zijn gaan halen hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, ooohhhjij hebt ze goed afgericht!
Hihihiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
Great. Ze zijn 5 en 7. En wat wordt er besproken als de oudste weer binnenkomt? Het nieuws van het jeugdjournaal dat hij gemist heeft.
Ikmijn kindjes..
Nee. De pastasaus en pasta staan op. Dit was het voorgerechtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:37 schreef washball het volgende:
Je moet aardappelen en groenten met vlees eten op dit tijdstip.
MNRquote:
Whehehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNRHoe gaan de zaken ? ben de laatste tijd echt nieuwschierig
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb een grote grijns op mijn gezicht. Meer nog niet
Tofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb een grote grijns op mijn gezicht. Meer nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Jij hebt haar dan al wel gesmst ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
buuuuuh nee, de mijne daalt steeds een klein beetje.. ik wil aandacht van der!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tof
Nou ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You're never fully dressed until you wear a smile
ik mag zo de motor op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef DR34M3R het volgende:
Ow, en weten jullie wel hoe KOUD het was op de fiets, met alleen mijn rokje en mijn topje, en mijn open schoenen? Sjemig, wat had ik me verkeken op de temperatuur die voorspeld werd vandaag..
Van MNR? Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
buuuuuh nee, de mijne daalt steeds een klein beetje.. ik wil aandacht van der!
Duh!quote:
Hahaha waatquote:
Mhh ja prakjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Duh!
heb gevraagd of ze morgen nog 2 pitten in de keuken vrij heeft zodat ik een prakje kan maken..
Hahaha! Wat een wijsneus is t ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
Jongste net: "Mama, mag ik een potje? Ik wil rupsen gaan sparen"
En dan de oudste.. ik vraag of hij de televisie uit wil doen, omdat we gaan eten. "Ik zet hem uit, maar ik doe hem niet uit, want ik heb hem niet aangetrokken hoor"
Wat doe ik verkeerd?
Nou goed, eten dus
Zo eerst ff nog naar de Supermarktquote:
Best wel vet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:12 schreef kingmob het volgende:
Ik ben zo trots als een aap met 2 lullen, ik hoop zojuist dit ding weer aan de gang gekregen(en onderwijl gewoon fokken
)
*schaamteloze pimp post*
Hehe. Stoer planquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo eerst ff nog naar de Supermarkten dan vette t-shirts uit America bestellen
![]()
Morgen wordt een dagje treinen ...
Ja jij ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Stoer plan
Treinen... aha. Treinen![]()
Jij ook smakelijk! Ik ben d'r ook vantussen. Ook lekker eten
Bubbaaj
Neuh.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
En singles, gaat er nog geneukt worden vanavond?!
soms best vermoeiend hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Wat een wijsneus is t ook![]()
Wat heb je toch ongelooflijk leuke kinderen.
En over de rupsen: leg dan maar uit dat ze dan geen vlinder kunnen worden. En vlinders zijn juist zo mooi![]()
Smakelijk mop
neequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
Ja met jou.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
Psssssshtttttttquote:
The force to strong to resist for you.quote:
En dan kun je op deze foto de bijpassende oorbel nog niet zien.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan kun je op deze foto de bijpassende oorbel nog niet zien.
Hoi Cuequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedeavond mensen!! Hoe is het dan met jullie?
Geweldig! Want ik ben hier! Nog eventjes dan. Zo weg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedeavond mensen!! Hoe is het dan met jullie?
Dan kan ik je mooi vervangenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Geweldig! Want ik ben hier! Nog eventjes dan. Zo weg.
Heey, het spijt me verschrikkelijk, maar er is gewoon niets positiefs op aan te merken.. die blik, de kleren, het fleske, nee, het is gewoon uber kansloos.. Face it!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, waarom zo negatief...
Jullie zijn de boybitches hier hoor
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, waarom zo negatief...
Jullie zijn de boybitches hier hoor
Dank je, Snuit, ik kon even niet op de juiste woorden komen, jij hebt ze!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, het spijt me verschrikkelijk, maar er is gewoon niets positiefs op aan te merken.. die blik, de kleren, het fleske, nee, het is gewoon uber kansloos.. Face it!
Geef het maar toe, je bent gewoon jaloers!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, het spijt me verschrikkelijk, maar er is gewoon niets positiefs op aan te merken.. die blik, de kleren, het fleske, nee, het is gewoon uber kansloos.. Face it!
Waarover overschat ik mezelf mevrouwtjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef Jannuk het volgende:
Weer een heftige aanval van zelfoverschatting KF??
En je bent bij deze voorspelbaarquote:
Jullie kunnen niet tegen een grapje als dit en moeten meteen laten zien wat voor zure bitches jullie zijnquote:
Flikker aub op met je gedoequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef Q. het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers op de tofheid van KF!
Ow, zo had ik het nog niet gezien... verhelderend, thnxquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef Q. het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers op de tofheid van KF!
Okequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet tegen een grapje als dit en moeten meteen laten zien wat voor zure bitches jullie zijn
Geef mij dan ook even antwoord, gebbetjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ow, zo had ik het nog niet gezien... verhelderend, thnx
Iets te vaak tegenwoordigquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ow, zo had ik het nog niet gezien... verhelderend, thnx
Jah Q.! Jij hebt mij gelijk door! Damn! hoe kun je?! Lulhannes! Nu is heel mijn zorgvuldig opgebouwde imago naar de kloten!quote:
Dus in het echt ben je wel normaal?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Flikker aub op met je gedoe
Gewoon achterbakse kindjes
Mooi ook dat het allemaal mensen zijn die mij nooit gezien hebben met een meet
Toevoeging, je bent waarschijnlijk gewoon een van de andere schaapjes die achter de groep aan loopt en mee brult, excuses...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geef mij dan ook even antwoord, gebbetje!
Zolang je dat nog twee keer per dag komt melden, valt het nog wel mee.quote:
Als jij iemand normaal kunt aanspreken, wil ik best een keer een antwoord geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
Geef mij dan ook even antwoord, gebbetje!
Bespeur ik daar enig sarcasme?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jah Q.! Jij hebt mij gelijk door! Damn! hoe kun je?! Lulhannes! Nu is heel mijn zorgvuldig opgebouwde imago naar de kloten!Nu ben ik zuuuuuuuuur!
Leuker kunnen we het niet maken wel makkelijkerquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je dat nog twee keer per dag komt melden, valt het nog wel mee.
Ik ben binnenkort een paar dagen ECHT weg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je dat nog twee keer per dag komt melden, valt het nog wel mee.
Mevrouwtje is niet normaal, maar wat jij zegt welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als jij iemand normaal kunt aanspreken, wil ik best een keer een antwoord geven.
eindelijk.. een telefoonrekening van 90 euroquote:
Waar ga je naartoe dan?quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah Q.! Jij hebt mij gelijk door! Damn! hoe kun je?! Lulhannes! Nu is heel mijn zorgvuldig opgebouwde imago naar de kloten!Nu ben ik zuuuuuuuuur!
Ervaring leert dat je je dan wel via je mobiel komt melden...quote:
Zo hoogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
eindelijk.. een telefoonrekening van 90 euro
Lieve schat weet je wel wat gebbetje betekendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toevoeging, je bent waarschijnlijk gewoon een van de andere schaapjes die achter de groep aan loopt en mee brult, excuses...
Jij kan er ook niks aan doen
Ja dat is goed voor je egoquote:
Als jij het zou vragen niet nee.quote:
Hmmm. Ook weer zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring leert dat je je dan wel via je mobiel komt melden...
Thnx Tallyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:29 schreef Tally het volgende:
Lieve schat weet je wel wat gebbetje betekend
Je gebruikt het namelijk fout hoor.
Ik heb het over jou, een keer niet over mezelf...quote:
Ja joh, je zou een keer voor jezelf opkomenquote:
Een keer niet over jezelfquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, een keer niet over mezelf...
En een gebbetje is een grapje...
Dus hoezo staat het in een foute context?
Je kan ook een normaal doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja joh, je zou een keer voor jezelf opkomen![]()
Wit schaapje
Nee, ik ga even zo doen als julliequote:
http://www.encyclo.nl/begrip/GEBBETJESquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Een keer niet over jezelfWauw
Elke keer als je het gebruikt doe je het fout
KF wat ben je gefrustreed ! heeft meisje nog niet terug gesmst ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik ga even zo doen als jullie
Gewoon op alles zeiken wat iemand zegt
Niet iemand hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik ga even zo doen als jullie
Gewoon op alles zeiken wat iemand zegt
En toch gebruik je het verkeerdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/GEBBETJES
grapje dus / een persoon die niet serieus te nemen valt...
Joh, je zou ergens je eigen draai aan geven hehquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet iemand hoor
[..]
En toch gebruik je het verkeerdMaar je doet maar hoor.
Jij komt dom overIk niet.
Ik vraag je waar ik volgens jou zelf overschat over doequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Jannuk het volgende:
Ik ben er weg van, voordat ik een schopje van Tally of iemand anders krijg, omdat ik iets zeg wat ik beter niet kan zeggen.
En KF: vooral zo doorgaan... lekker bezig, MENEERTJE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |