* Jannuk moet nog etenquote:
Nee. Dat waren zequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de rest zijn allemaal buys zoenen?
I wish...quote:
* DR34M3R ookquote:
Whehe, ooohhhquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft inmiddels alweer nieuwe voorraad negerzoenen.
De kids wilden ook.. dus de oudste is even naar de winkel geweest
Ohhh! Bofkonten!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft inmiddels alweer nieuwe voorraad negerzoenen.
De kids wilden ook.. dus de oudste is even naar de winkel geweest
tsja, als ik ze die laatste had laten delen, zouden ze geen nieuwe zijn gaan halen hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, ooohhhjij hebt ze goed afgericht!
Hihihiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
Great. Ze zijn 5 en 7. En wat wordt er besproken als de oudste weer binnenkomt? Het nieuws van het jeugdjournaal dat hij gemist heeft.
Ikmijn kindjes..
Nee. De pastasaus en pasta staan op. Dit was het voorgerechtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:37 schreef washball het volgende:
Je moet aardappelen en groenten met vlees eten op dit tijdstip.
MNRquote:
Whehehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNRHoe gaan de zaken ? ben de laatste tijd echt nieuwschierig
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb een grote grijns op mijn gezicht. Meer nog niet
Tofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb een grote grijns op mijn gezicht. Meer nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Jij hebt haar dan al wel gesmst ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
buuuuuh nee, de mijne daalt steeds een klein beetje.. ik wil aandacht van der!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tof
Nou ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You're never fully dressed until you wear a smile
ik mag zo de motor op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef DR34M3R het volgende:
Ow, en weten jullie wel hoe KOUD het was op de fiets, met alleen mijn rokje en mijn topje, en mijn open schoenen? Sjemig, wat had ik me verkeken op de temperatuur die voorspeld werd vandaag..
Van MNR? Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
buuuuuh nee, de mijne daalt steeds een klein beetje.. ik wil aandacht van der!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |