Er zijn vast wel P+R terreinenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar waar in het centrum of buiten het centrum kan je je auto handig kwijt?????? Help!!
Wow, dat is een wonderquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Anwb geeft geen file meldingenis toch nog niet bouwvak
Ik moet morgen en donderdagquote:
Betalen is geen probleem dat is voor de baas, trein rijd niet ofzo krijg rare melding op nsreis infoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
En dan betaal je je nog blauw
Ik ga practisch altijd met de trein naar amsterdam en ik hoef niet eens m'n benzine te betalen...
traphic.nl geeft 279kmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Anwb geeft geen file meldingenis toch nog niet bouwvak
Kan je misschien wel oppikkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon in een parkeergarage.Djayzz heeft TomTom of iig iets wat erop lijkt, dus dat komt vast goed. Als jullie mij laten weten waar jullie zijn, dan kom ik daarheen..
welke hoek van t centrum moeten we hebben dan? of maakt dat ook niet uit? naja we zoeken wel iets. de pijp is gezellgi toch? dat is net buiten het centrum ook toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon in een parkeergarage.Djayzz heeft TomTom of iig iets wat erop lijkt, dus dat komt vast goed. Als jullie mij laten weten waar jullie zijn, dan kom ik daarheen..
ohquote:
ja djayzz zei ook al dat er file is. ben benieuwd hoe ie hier gaat komenquote:
Ik heb eigen vervoer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan je misschien wel oppikken
quote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh
ik kom morgen langs je dorpje![]()
's ochtends heul vroeg naar Breskens en 's avonds terug
ik werk 110km van huis...daar heb ik vanmorgen 3,5 uur over gedaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja djayzz zei ook al dat er file is. ben benieuwd hoe ie hier gaat komen
Nee, helemaal niet zelfs, je lijkt me best tof voor zover ik dat kan inschatten. Ik heb/had alleen de indruk dat je af en toe wat loopt te kuttenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik nobel ben, ik zeg dat ik het goed bedoel.
Jij hebt echt een naar beeld van mij he?
Op de fietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja djayzz zei ook al dat er file is. ben benieuwd hoe ie hier gaat komen
ik vertrek half 7 dus dan ben ik ergens tussen half 8 en 8 uur 's ochtends voorbij je dorpquote:
Als djayzz zijn TomTom instelt op Leidseplein en jullie daar in de buurt een parkeergarage zoeken, dan kom je vanzelf op het Leidsequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Murmeli het volgende:
welke hoek van t centrum moeten we hebben dan? of maakt dat ook niet uit? naja we zoeken wel iets. de pijp is gezellgi toch? dat is net buiten het centrum ook toch?
deze rotterdammer weet echt niks van amsterdam hoor
vreemde stedenvrees
naja t zal wel goedkomen dan....
zal ik dan maar ophouden met iedereen paniekerige smsjes sturen?
Welke paniekerige smsjes, komt wel goed ik ga alvast die kant uit loop me zus ook niet in de wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke hoek van t centrum moeten we hebben dan? of maakt dat ook niet uit? naja we zoeken wel iets. de pijp is gezellgi toch? dat is net buiten het centrum ook toch?
deze rotterdammer weet echt niks van amsterdam hoor
vreemde stedenvrees
naja t zal wel goedkomen dan....
zal ik dan maar ophouden met iedereen paniekerige smsjes sturen?
jij moet toch eerst nog naar school? heb jij nou ook mijn nummer eig? kan je ff bellen als je klaar bentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Welke paniekerige smsjes, komt wel goed ik ga alvast die kant uit loop me zus ook niet in de wegkrijg nieuwe gordijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |