Naja, weten we dat ook weerquote:
Nou ja of direct dan... vind dat meer een scheldwoordquote:
Imago probleempje misschien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja of direct dan... vind dat meer een scheldwoord
Jouw Associatiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja of direct dan... vind dat meer een scheldwoord
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:07 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik zie nu voor het eerst trouwens die bovenste dinges van de OP, met die tekst die veranderd. Banner ofzo? Tof.
Wat een KF post!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw Associatie![]()
Noem mij lekker een nerd omdat ik in de IT werk, ik weet van mezelf dat ik minder nerderig ben dan 95% van de mensen
ik kom natuurlijk niet voor niets op exact 95% uit hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat een KF post!!!
* Murmeli heeft spijt dat ze haar sig heeft veranderd gisteren...
Ik heb helemaal niets nagelezen? Alleen die opmerking stond op pagina 1quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Fiets lees jij nu echt het hele topic weer na?
Resptcte
Dat past dan weer prima in het stereotype beeld dat IT'ers een gebrek aan empathisch vermogen hebben...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
Noem mij lekker een nerd omdat ik in de IT werk, ik weet van mezelf dat ik minder nerderig ben dan 95% van de mensen
Oh, vandaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets nagelezen? Alleen die opmerking stond op pagina 1
Ik heb gelukkig wel iets beters te doen
Ik dus ook. Hoelang staat dat ding daar al?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit hem net voor eerst te lezen
De rest loopt zeker in roze jurkjes rond?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Hoor net dat ik genomineerd ben voor de titel 'best geklede medewerker'______
Al best lang hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dus ook. Hoelang staat dat ding daar al?
Bij de McDonalds lopen alle medewerkers toch in dezelfde kleding?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Hmm als een meisje aan mij vraagt vind ik eigenlijk wel kut om te zeggen dat ik in de IT werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past dan weer prima in het stereotype beeld dat IT'ers een gebrek aan empathisch vermogen hebben...
Laat maar, te makkelijk...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Grinnnzquote:
Zal ik alle voor de hand liggende grappen maar aan me voorbij laten gaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Nah ik hoor het ook niet vaakquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de McDonalds lopen alle medewerkers toch in dezelfde kleding?
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al best lang hoor
Volgens mij begin dit jaar of misschien al eind dit jaar (rond kerst)
Ik bedoel de nerd an sich.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah ik hoor het ook niet vaak(gelukkig maar)
Langer, dat stukje tekst onder de banner heb ik geschreven en dat was september/oktober ergens en toen is die banner ook ongeveer gemaakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al best lang hoor
Volgens mij begin dit jaar of misschien al eind dit jaar (rond kerst)
Ik vind dat bij mij op de afdeling nog wel meevallen. In de Singles reeks daarentegen....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:13 schreef AirwiN het volgende:
Dat past dan weer prima in het stereotype beeld dat IT'ers een gebrek aan empathisch vermogen hebben...
Nee maar kan je begrijpen dat het heel dubbelzinnig kan zijn van je collega's door je aan te melden als best gekledequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef KudFokker het volgende:
Kunnen jullie mij wel uitlachenmaar ik verzin die achterlijke zooi toch niet
?
Ik liep stage bij een bedrijf waar bij de ICT afdeling het alléén maar over World of Warcraft hadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind dat bij mij op de afdeling nog wel meevallen. In de Singles reeks daarentegen....
Mensen zitten hier natuurlijk niet voor niks...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef Howl het volgende:
Ik vind dat bij mij op de afdeling nog wel meevallen. In de Singles reeks daarentegen....
Murm reageert op jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef Verloren_onschuld het volgende:
* V_o zwaait als een attention whore
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef Verloren_onschuld het volgende:
* V_o zwaait als een attention whore
Nee, ik dacht een groep kansloze nerds die 's middags in plaats van studeren/werken zitten te F5en... dat is tofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
hoi VO... jij las amsterdam en je dacht: daar moet ik bij zijn zeker!! hahaha
Heb wel een aantal keer gehoord dat ze vinden dat ik ze mijn kleding leuk vindenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar kan je begrijpen dat het heel dubbelzinnig kan zijn van je collega's door je aan te melden als best geklede
* vencodark voelt zich NIET aangesproken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nee, ik dacht een groep kansloze nerds die 's middags in plaats van studeren/werken zitten te F5en... dat is tof
Ik ben er sinds half/eind oktober en toen moest de banner nog gemaakt wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Langer, dat stukje tekst onder de banner heb ik geschreven en dat was september/oktober ergens en toen is die banner ook ongeveer gemaakt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
kansloze lelijke nerds ja...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nee, ik dacht een groep kansloze nerds die 's middags in plaats van studeren/werken zitten te F5en... dat is tof
Mijn god, je analyseert écht alles hè?! Neem je ook wel eens iets aan als gegeven?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef KudFokker het volgende:
Heb wel een aantal keer gehoord dat ze vinden dat ik ze mijn kleding leuk vinden
Maar toch, vind het ook vaag dat ze zoiets organiseren ja![]()
En opzich is het ook niet zo lastig aangezien de gemiddelde leeftijd hier 35 jaar is...
Haha, ik meen het welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Ik zie het serieus voor het eerst...en ik kom hier toch al klein half jaartje.
he rip heb je nou je achterlijke buurman al afgeserveerd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik had me juist ingehouden en niks gezegd over dat sjaaltje en die oorbel op je fobo foto, want die vind ik afschuwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |