Maar welke wedstrijden tellen dan nu:quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maandag 18 mei:
[..]
Volgens mij loopt een HT-week van maandag tot en met zondag! In ieder geval, de eerste bekerwedstrijd valt onder het nieuwe seizoen, dus laten we dat ook als uitgangspunt nemen!
Dat is meer dan ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als ik nu zondag MOTS speel, dan haal ik de 300 Hatstats volgens HO!...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij dacht opeens een positieve award in de wacht te kunnen slepen
Gelukkig lukt jou t ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en blijkbaar gaat em dat voorlopig nog niet lukken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als hij plots toch een snelle kaart krijgt, dan valt dat ook vast nog wel te saboteren
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uiteraarddan had ie zich er niet voor opgegeven oid
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. of dat bepaalde overtredingen niet meetellen ofzo
quote:
Ook net ietsjes boven t mijnequote:
Begint die ellende nou al....quote:28-05-2009 (2/39) De club zag helaas 3 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
nee, we vinden je best lief hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Alle awards zijn toch positief
[..]
Gelukkig lukt jou t ook niet
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu is de stand zo dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
Ik had ook een ideetje binnengekregen voor een award, dus bij deze....
Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28
Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!
Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!
Tussenstand:
Snelste tijd rode kaart: -
Snelste tijd gele kaart:4 min.
Credits voor MrMoon!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, we vinden je best lief hoor
Ik zou tot 260 komen op dit moment.. En daarmee speel ik dan in de Vquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef Flappekz het volgende:
Ik kom ook maar tot 292 hatstats met eventueel MotS
Zal een 15-20k opleveren schat ik... En omdat 'ie meteen de deur uit gaat geen TS-hitquote:Peter de Wijk (247803367)
Nederland 17 jier en 9 dagen, folgjende jierdei: 08-09-2009
Yn aardich foarm, swak kondysje
In sympatyke spiler dy't balansearre en earlik is.
Hat jammerdearlik ûnderfining en min liederskipskwaliteiten.
Eigner: SC diepFries
(sûnt 28-05-2009 (2/28), )
Total Skill Index (TSI): 340
Lean: 330 ¤/wike
Doelferdigenjen: 1/20 jammerdearlik
Ferdigenjen: 6/20 aardich
Posysjespul: 4/20 swak
Wjukspul: 3/20 min
Oerspyljen: 4/20 swak
Skoaren: 3/20 min
Dea Spul: 2/20 neat wurdich
quote:Nederland, Amsterdam, IX.140
Competitie
# 5 in IX.140
Het team is de laatste 6 officiële duels ongeslagen.
goeie!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef GotC het volgende:
Ik zit een beetje in dubio wat voor spelers ik erbij moet kopen.. Iemand tips?
Dat kunnen we alleen bepalen als we weten wat je al hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef GotC het volgende:
Ik zit een beetje in dubio wat voor spelers ik erbij moet kopen.. Iemand tips?
alleen jij kan je eigen stats zienquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef GotC het volgende:
Kunnen jullie dat niet zien? Of moet ik een link plaatsen?
Zucht, ik voel me weer een n00b
http://www74.hattrick.org/Club/Players/?TeamID=213042 zoiets? of kan ik het dan alleen zien?
We kunnen niet de skills van je spelers zien nee. Dat kun je alleen zelf. Tenzij al je spelers te koop staan, maar daar ga ik even niet van uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef GotC het volgende:
Kunnen jullie dat niet zien? Of moet ik een link plaatsen?
Zucht, ik voel me weer een n00b
http://www74.hattrick.org/Club/Players/?TeamID=213042 zoiets? of kan ik het dan alleen zien?
1 Keeper eruit. Indien blessure kun je snel genoeg een nieuwe keeper kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef GotC het volgende:
Zie het, n00b hier
Heb nu 6 trainees voor positiespel, oudste is 18 jaar en 36 dagen, variatie van goed - uitstekend.
2 keepers, beste is redelijk.
3 aanvallers, goed - uitstekend.
3 verdedigers, redelijk - goed.
Verder nog een paar spelers met matigTotaal 23 spelertjes.
Dan wordt het moeilijk om spelers te kopen die ik zei.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef GotC het volgende:
Niet gek veel nog
Kapitaal: 279 619 ¤ (317 754 ¤)
Haha jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wordt het moeilijk om spelers te kopen die ik zei.
Misschien kun je dan beter gewoon wachten, en als ik me niet vergis kon je toch kampioen worden met je huidige team?
Er staan ook van die cijfertjes voor lieve schat.. Daarmee kun je ook zien op welk niveau die zit en gezien HT/FT tegenwoordig geen 'vertaaltool' meer heeft (in oude designquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je niet even de nederlandse zooi van die speler er op gooien?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je niet even de nederlandse zooi van die speler er op gooien?
quote:
Dan moet je gewoon wachten tot aan het begin van volgend seizoen. Dan weet je wie je tegenstanders zijn en kun je dan je team versterken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha ja1 echte tegenstander, voor de rest botjes. Eitje dus
quote:
En Fries is een taal, geen dialect...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
eensch.. Fries is een kut dialect dat verder hier niemand begrijpt..
officieel ja..quote:
Als je 17/18 jarigen traint moet je hem op 9/10% zetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
officieel ja..
2 verdedigen stijgers!!
Wel 3 spelers die conditie verloren hebben. Heb hem op 5% staan om gewoon zo optimaal te verdedigen, maar conditie is tegenwoordig ook erg belangrijk in de verkoop, dus misschien moet hij iets hoger.
thnxquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je 17/18 jarigen traint moet je hem op 9/10% zetten.
Ik denk dat ik 'm nu gewoon houd ipv verkoop, toch wel een leuke speler.quote:Eddo Brons (243499253)
17 years and 58 days, Next birthday: 22-07-2009
In solid form, inadequate stamina.
A sympathetic guy who is fiery and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 03-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 780
Wage: 310 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: 2 weeks
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: weak
Winger: passable
Passing: passable
Scoring: poor
Set pieces: wretched
volgens mij zou dat wel gewoon moeten. Of hij moet zich misdragen hebben op het trainingsveld..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Krijgt iemand die rood krijgt in de 88e minuut nu wel gewoon die 88 trainingsminuten trouwensVolgens HAM heeft ie geen training gekregen
Welke positie op het middenveld? Een vriend van mij heeft ook een middenvelder die geen training lijkt te krijgen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Krijgt iemand die rood krijgt in de 88e minuut nu wel gewoon die 88 trainingsminuten trouwensVolgens HAM heeft ie geen training gekregen
Nou hij speelde als extra verdediger.... wel vanaf het middenveld zeg maar....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke positie op het middenveld? Een vriend van mij heeft ook een middenvelder die geen training lijkt te krijgen...
Dan zou hij gewoon training moet krijgen. Maar het kan een bugje zijn de door de nieuwe regels gekomen is. Je kunt het niet meer dan melden aan de GM's.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou hij speelde als extra verdediger.... wel vanaf het middenveld zeg maar....
Ja en misschien is HAM gewoon niet up to date dat ze een rode kaart niet als training pakken... maar dat ie in Hattrick wel gewoon training heeft gekregenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zou hij gewoon training moet krijgen. Maar het kan een bugje zijn de door de nieuwe regels gekomen is. Je kunt het niet meer dan melden aan de GM's.
Je verkoopmoment is ietwat aan de late kant. Anders had ik wel een bod gedaan, maar ik vind het nu iets te riskant om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Kan er iemand even wat openingsboden doen op mijn spelers
Ze staan wel redelijk scherp in de markt maar wel iets onder de gemiddelde waardes dus verwacht dat ze allemaal overboden gaan worden
Ok, maar toch bedankt...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je verkoopmoment is ietwat aan de late kant. Anders had ik wel een bod gedaan, maar ik vind het nu iets te riskant om eerlijk te zijn.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, maar toch bedankt... for doing absolutely nothing!
Als je doelt op die Chinees, die is wel van 360 -> 400 TSI gegaan als ik Alltid en HT vergelijk.. Dus hij moet wel een update hebben gekregen, gezien de vorm (zichtbaar) gelijk is gebleven..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en misschien is HAM gewoon niet up to date dat ze een rode kaart niet als training pakken... maar dat ie in Hattrick wel gewoon training heeft gekregen
Chineesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je doelt op die Chinees, die is wel van 360 -> 400 TSI gegaan als ik Alltid en HT vergelijk.. Dus hij moet wel een update hebben gekregen, gezien de vorm (zichtbaar) gelijk is gebleven..
hele Chinese naam toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chinees
Het gaat over Rieuwerd de Leeuw 240710217
quote:
Oh kut, ik keek bij het team van Yurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chinees
Het gaat over Rieuwerd de Leeuw 240710217
yur/vullie.. 1 pot natquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oh kut, ik keek bij het team van Yur
Daarom...quote:
Dat komt omdat in de CHPP zijn aanwezigheid niet bekend is, da's een bekende fout erin. Spelers die de wedstrijd niet beëindigen (rode kaart of wissel) zijn niet bekend in proggies als HAM en HO!. Dat geldt ook voor order/positie wisselingen, dat wordt alleen aan het eind geregistreerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef TheVulture het volgende:
wiki-nominatiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat komt omdat in de CHPP zijn aanwezigheid niet bekend is, da's een bekende fout erin. Spelers die de wedstrijd niet beëindigen (rode kaart of wissel) zijn niet bekend in proggies als HAM en HO!. Dat geldt ook voor order/positie wisselingen, dat wordt alleen aan het eind geregistreerd.
Uiteraard krijg je wel gewoon je miute-based training.
Die was vd week gedaald naar slechtquote:Gerwald Karres:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van slecht naar zwak.![]()
quote:Gideon van Olphen:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
quote:Lucien Locke:
Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Niet zelf verzonnen hoor.quote:
nee, maar toch. Je wist het welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet zelf verzonnen hoor.. Bij Hattrick-Youthclub geven ze best veel info over hoe die CHPP nou in elkaar steekt, toch wel interessant om te lezen.
Ik geloof dat zij een manier hebben gevonden om de wissels ook nog op te pakken, maar rode kaarten staan helemaal niet in je opstelling na een wedstrijd, dus dat is onmogelijk te registreren.
Zie hier: http://hattrickyouthclub.(...)-upcoming-downtimes/
en hier http://hattrickyouthclub.(...)zation-improvements/
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat komt omdat in de CHPP zijn aanwezigheid niet bekend is, da's een bekende fout erin. Spelers die de wedstrijd niet beëindigen (rode kaart of wissel) zijn niet bekend in proggies als HAM en HO!. Dat geldt ook voor order/positie wisselingen, dat wordt alleen aan het eind geregistreerd.
Uiteraard krijg je wel gewoon je miute-based training.
Yurquote:
quote:Latest training report (29-05-2009) (2/39)
Only training reports that include any changes will be shown here
delirious Markus Maffey
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his playmaking skill from solid to excellent.
delirious Giulio Succi
His training efforts showed good results as his playmaking abilities increased from passable to solid.
hoe zo..?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Pf ik kan mn dokters wel blijven aanhouden zo....
Ter aanvulling nog even: In HO! kun je zelf die 'gemiste' training nog invoeren/corrigeren.. Of dat in HAM ook kan weet ik niet..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet zelf verzonnen hoor.. Bij Hattrick-Youthclub geven ze best veel info over hoe die CHPP nou in elkaar steekt, toch wel interessant om te lezen.
Ik geloof dat zij een manier hebben gevonden om de wissels ook nog op te pakken, maar rode kaarten staan helemaal niet in je opstelling na een wedstrijd, dus dat is onmogelijk te registreren.
Zie hier: http://hattrickyouthclub.(...)-upcoming-downtimes/
en hier http://hattrickyouthclub.(...)zation-improvements/
Oh, van HO! wist ik dat niet eens. Bij HTYC kan dat ook. HAM gebruik ik niet, dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ter aanvulling nog even: In HO! kun je zelf die 'gemiste' training nog invoeren/corrigeren.. Of dat in HAM ook kan weet ik niet..
Vorm +7/-10.. waarvan +6 bij mn basisspelers en er is niemand gedaaldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
Vorm wordt all1 maar slechter en slechter. Ik heb nu 2 waardeloos en 3 zwak in vorm in mn A team
Conditie op 18% staan misschien maar eens wat zakken.
Heb nog een spits en een def samen +6.quote:
het gaat anders vrij snel hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Seht gut aus! Ik TVP nog even niet aldaar, geen zin in de Slowchat..
Gefeliciteerd gozer... welkom bij de club van 29quote:
Thanksquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gefeliciteerd gozer... welkom bij de club van 29
En geen wild feestje he
Arme Grace... laat je d'r wel heelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks
Geen wild feestje...dat gaat helaas niet lukken. Straks kampioenswedstrijd, daarna losssssssssssss
Dat valt nog maar te bezienquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien![]()
als ik uberhaupt nog ergens toe in staat ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |