Maar welke wedstrijden tellen dan nu:quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maandag 18 mei:
[..]
Volgens mij loopt een HT-week van maandag tot en met zondag! In ieder geval, de eerste bekerwedstrijd valt onder het nieuwe seizoen, dus laten we dat ook als uitgangspunt nemen!
Dat is meer dan ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als ik nu zondag MOTS speel, dan haal ik de 300 Hatstats volgens HO!...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij dacht opeens een positieve award in de wacht te kunnen slepen
Gelukkig lukt jou t ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en blijkbaar gaat em dat voorlopig nog niet lukken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als hij plots toch een snelle kaart krijgt, dan valt dat ook vast nog wel te saboteren
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uiteraarddan had ie zich er niet voor opgegeven oid
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. of dat bepaalde overtredingen niet meetellen ofzo
quote:
Ook net ietsjes boven t mijnequote:
Begint die ellende nou al....quote:28-05-2009 (2/39) De club zag helaas 3 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
nee, we vinden je best lief hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Alle awards zijn toch positief
[..]
Gelukkig lukt jou t ook niet
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu is de stand zo dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
Ik had ook een ideetje binnengekregen voor een award, dus bij deze....
Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28
Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!
Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!
Tussenstand:
Snelste tijd rode kaart: -
Snelste tijd gele kaart:4 min.
Credits voor MrMoon!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, we vinden je best lief hoor
Ik zou tot 260 komen op dit moment.. En daarmee speel ik dan in de Vquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef Flappekz het volgende:
Ik kom ook maar tot 292 hatstats met eventueel MotS
Zal een 15-20k opleveren schat ik... En omdat 'ie meteen de deur uit gaat geen TS-hitquote:Peter de Wijk (247803367)
Nederland 17 jier en 9 dagen, folgjende jierdei: 08-09-2009
Yn aardich foarm, swak kondysje
In sympatyke spiler dy't balansearre en earlik is.
Hat jammerdearlik ûnderfining en min liederskipskwaliteiten.
Eigner: SC diepFries
(sûnt 28-05-2009 (2/28), )
Total Skill Index (TSI): 340
Lean: 330 ¤/wike
Doelferdigenjen: 1/20 jammerdearlik
Ferdigenjen: 6/20 aardich
Posysjespul: 4/20 swak
Wjukspul: 3/20 min
Oerspyljen: 4/20 swak
Skoaren: 3/20 min
Dea Spul: 2/20 neat wurdich
quote:Nederland, Amsterdam, IX.140
Competitie
# 5 in IX.140
Het team is de laatste 6 officiële duels ongeslagen.
goeie!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef GotC het volgende:
Ik zit een beetje in dubio wat voor spelers ik erbij moet kopen.. Iemand tips?
Dat kunnen we alleen bepalen als we weten wat je al hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef GotC het volgende:
Ik zit een beetje in dubio wat voor spelers ik erbij moet kopen.. Iemand tips?
alleen jij kan je eigen stats zienquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef GotC het volgende:
Kunnen jullie dat niet zien? Of moet ik een link plaatsen?
Zucht, ik voel me weer een n00b
http://www74.hattrick.org/Club/Players/?TeamID=213042 zoiets? of kan ik het dan alleen zien?
We kunnen niet de skills van je spelers zien nee. Dat kun je alleen zelf. Tenzij al je spelers te koop staan, maar daar ga ik even niet van uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef GotC het volgende:
Kunnen jullie dat niet zien? Of moet ik een link plaatsen?
Zucht, ik voel me weer een n00b
http://www74.hattrick.org/Club/Players/?TeamID=213042 zoiets? of kan ik het dan alleen zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |