Dat kenmerkt de échte Fok!Hattricker!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben al vergeten wat er 2 posts terug stond
ongetwijfeldquote:
Ik heb nog slechts 1 rode (een friendly).quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ongetwijfeld
Wel mooi trouwens.. Alle uitslagen op van mijn wedstrijd op de huidige wedstrijdpagina zijn rood. Voor de 8-1 en 11-0 zijn mooi
uitstekende prestatie als je probeert te winnen. Helaas hadden de paar bovenste groen moeten zijn, dan had ik de laatste paar uitslagen ook gewoon voor het groen gegaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nog slechts 1 rode (een friendly).
Wel 29 doelpunten voor in de laatste 4 wedstrijden en slechts 1 tegen...
Heb per HT mail gereageerd, maar hier ook eventjes:quote:
Mijn reactie heb ik net verstuurd:quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb per HT mail gereageerd, maar hier ook eventjes:
Tof idee! Geldt het ook voor wissels en na rust?
quote:Gewoon voor het aantal minuten wat een speler in het veld staat! Dus een wisselspeler telt ook, dat telt vanaf het moment dat ie er in komt! Na rust gaan de basisspelers gewoon door vanaf 45 minuten, maar dat zal verder niks opleveren denk ik
dus als ik het goed begrijp moeten we het zelf in de gaten houden en aan het eind van het seizoen je snelste gele en rode kaart PM-en? Of nu je snelste PM-en en elke keer als je een snellere hebt dat PM-en..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Gijs_ het volgende:
Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28
Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Gelijk PM'en is handiger denk ik, dan hoef je het zelf verder ook niet te onthouden! Ik wil het alleen per PM, dan heb ik in één keer het overzicht! Misschien kan ik in de tussentijd even een paar keer de snelsten posten, dan weet iedereen dán weer of het zinloos is te PM'en of nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp moeten we het zelf in de gaten houden en aan het eind van het seizoen je snelste gele en rode kaart PM-en? Of nu je snelste PM-en en elke keer als je een snellere hebt dat PM-en..
Zo moet ik nog steeds terug kijken naar mijn aanvalsrating van gisteren....quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik kan nog steeds nauwelijks een lach onderdrukken na gistermiddag... 182 vs 157 HatStats, 1-4Hoezo middenveld/bbz is belangrijk
![]()
Dat is dan weer de invloed van het Zelfvertrouwen die nu zichtbaar moet zijn in de ratings.. Hartstikke leuk natuurlijk, maar daardoor ben ik af en toe echt even de weg kwijt.. Ach, we zien 't wel.. Voor mij is dit een seizoen waarin alles kan, alles mag en niets hoeft. Aan het eind van de rit zien we wel waar het schip strandt (zowel qua positionering als qua training/ratings)quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo moet ik nog steeds terug kijken naar mijn aanvalsrating van gisteren....
Dat is inderdaad erg leuk ja. Maar ik had niet verwacht dat de verandering zo groot was.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is dan weer de invloed van het Zelfvertrouwen die nu zichtbaar moet zijn in de ratings.. Hartstikke leuk natuurlijk, maar daardoor ben ik af en toe echt even de weg kwijt.. Ach, we zien 't wel.. Voor mij is dit een seizoen waarin alles kan, alles mag en niets hoeft. Aan het eind van de rit zien we wel waar het schip strandt (zowel qua positionering als qua training/ratings)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gelijk PM'en is handiger denk ik, dan hoef je het zelf verder ook niet te onthouden! Ik wil het alleen per PM, dan heb ik in één keer het overzicht! Misschien kan ik in de tussentijd even een paar keer de snelsten posten, dan weet iedereen dán weer of het zinloos is te PM'en of niet
Ik moet er waarschijnlijk toch vaak even mee spammen, gezien het korte termijn geheugen van de meeste mensen hier!quote:
welke stand waarvan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik moet er waarschijnlijk toch vaak even mee spammen, gezien het korte termijn geheugen van de meeste mensen hier!Dan kan ik daar gelijk een huidige stand bij zetten!
oh leuk. Zouden we een award van moeten maken ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wie er tot op dat moment de snelste gele of rode kaart heeft
Award? Wasda?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh leuk. Zouden we een award van moeten maken ofzo.
Goed plan, ik zal het even uitwerken! Ik post het straks wel evenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh leuk. Zouden we een award van moeten maken ofzo.
Dat is na 2 minutenquote:DEO-speler Gideon van Olphen kreeg geel na een zware overtreding.
Zn 2e gele en dus rode is niet snel genoeg denk ik maar toch een vermelding waard vond ik.quote:1 maal een kaart gekregen Gideon van Olphen 2'
Geschorst voor de volgende wedstrijd Gideon van Olphen 42'
Nu helemaal niet meer!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef foetre het volgende:
[..]
De 7e minuut van de eerste competitiewedstrijd had ik een gele kaart .Is dat snel genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |