quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef Flappekz het volgende:
Volgende ronde een hele sterke ploeg uit VI, we merken t wel
Ik vond met name de aanval even interessant, daar ik een beetje verbaasd was toen ik de ratings op mijn GSM zag staan...quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga morgen wat verdedigers te koop zetten.... het roer gaat om want ik wil eindelijk van die verdomde counter af... flink investeren in jonge middenvelders met name
Ja ik heb eens zitten kijken en ook als ik mijn beste verdedigers verkoop dan nog haal ik achterin hele acceptabele ratings...het schort momenteel met name aan de aanval en het middenveldquote:
quote:
Dat weet ik, de belangrijkste deeltjes wel, maar zal morgen of zo eens kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef MrMoon het volgende:
Zeg Gijs_ ik zit even de website te bekijken en niet alle delen zijn helemaal up-to-date
Als je bezig gaat. De plaatjes die bij de activiteiten staan kun je aanpassen met de wat in de OP staan. En de awards pagina's kloppen nog niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, de belangrijkste deeltjes wel, maar zal morgen of zo eens kijken
Wat is er niet goed aan dan?????quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goede?
En doe eens op MSN komen...
Gisteren heb ik moeten werken tot vaochtend 01.00... Toen ben ik naar bed gegaan, en de hond vond het leuk om me om 03.00 wakker te maken omdat hij even naar buiten moest om te diareren... En vanochtend ging de wekker weer te vroeg af... Daarom dus geen goede morgen helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan dan?????
Als dat had gekund had ik t gedaan. Er waren ff wat mensen over de vloer.
Daarom speel ik de 2e ronde altijd met mn B team. Die beker winnen doe ik toch niet dus waarom al dat risico lopen....quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:51 schreef airedale1002 het volgende:
Ik heb gewonnen met 4-1 Lekker 150K gescoord. A.s. zondag kan ik kijken of ik kan Piccen tegenstander niet al te sterk. Volgende ronde is leuk om te halen, maar ik moet nu 2x per week met mijn A-Team spelen. Risico's...
Als je goede reserve spelers hebt, dan is dat blessure probleem niet eens zo erg. Ik speel alleen met andere verdedigers op dit moment. Middenveld, Aanval en Keeper zijn op zondag en woensdag hetzelfde.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom speel ik de 2e ronde altijd met mn B team. Die beker winnen doe ik toch niet dus waarom al dat risico lopen....
Ow das wel minder ja.... Sterkte vandaag danquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik moeten werken tot vanochtend 01.00... Toen ben ik naar bed gegaan, en de hond vond het leuk om me om 03.00 wakker te maken omdat hij even naar buiten moest om te diareren... En vanochtend ging de wekker weer te vroeg af... Daarom dus geen goede morgen helaas.
Dan kun je nu toch online komen...
Dat is mij dus een te groot risico. Ik heb namelijk niet de middelen om een reserve te hebben die bijna net zo goed is als mn A team spelers.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je goede reserve spelers hebt, dan is dat blessure probleem niet eens zo erg. Ik speel alleen met andere verdedigers op dit moment. Middenveld, Aanval en Keeper zijn op zondag en woensdag hetzelfde.
Tegen de tijd dat je dat typte, had je al lang online kunnen komen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou heel even kunnen ja maar dat is dan voor 5 minuten en heeft imo niet veel nut of wil je me iets persoonlijks en\of belangrijks vragen
Het is in principe niet veel werk, maar moet even tijd hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je bezig gaat. De plaatjes die bij de activiteiten staan kun je aanpassen met de wat in de OP staan. En de awards pagina's kloppen nog niet.
Als je overigens hulp nodig hebt met het een of ander dan roep je maar.
rustig anquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is in principe niet veel werk, maar moet even tijd hebben![]()
Ga wel even bij alles langs, dan kom ik de dingen vanzelf tegen!
leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Gijs_ het volgende:
Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28
Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Tellen hierbij beker en/of vriendschappelijke duels ook mee, of alleen competitie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Gijs_ het volgende:
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Alle duels wat mij betreftquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Tellen hierbij beker en/of vriendschappelijke duels ook mee, of alleen competitie?
Sssst, we moeten volgend seizoen ook weer wat hebben!quote:
dan is het toch goed dat ik ideeën aandraag!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Sssst, we moeten volgend seizoen ook weer wat hebben!
De 7e minuut van de eerste competitiewedstrijd had ik een gele kaart .Is dat snel genoeg?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Gijs_ het volgende:
als er anderen sneller zijn nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef foetre het volgende:
[..]
De 7e minuut van de eerste competitiewedstrijd had ik een gele kaart .Is dat snel genoeg?
1. Als je LEEST zie je dat je in aanmerking komt via een PM, dus het is nu sowieso niet snel genoeg om in aanmerking te komen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef foetre het volgende:
[..]
De 7e minuut van de eerste competitiewedstrijd had ik een gele kaart .Is dat snel genoeg?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
1. Als je LEEST zie je dat je in aanmerking komt via een PM, dus het is nu sowieso niet snel genoeg om in aanmerking te komen...![]()
2. Het seizoen is nog lang!
Of denk je dat ik eind augustus begin september denk van... 'Oh ja, in topic #340 op pagina 3 gaf Foetre aan dat ie ook wel een snelle kaart had, even kijken.'quote:
ik ben al vergeten wat er 2 posts terug stondquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Of denk je dat ik eind augustus begin september denk van... 'Oh ja, in topic #340 op pagina 3 gaf Foetre aan dat ie ook wel een snelle kaart had, even kijken.'
Als ik die informatie tot dan vast hou maak ik mezelf waarschijnlijk van kant!
Dat kenmerkt de échte Fok!Hattricker!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben al vergeten wat er 2 posts terug stond
ongetwijfeldquote:
Ik heb nog slechts 1 rode (een friendly).quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ongetwijfeld
Wel mooi trouwens.. Alle uitslagen op van mijn wedstrijd op de huidige wedstrijdpagina zijn rood. Voor de 8-1 en 11-0 zijn mooi
uitstekende prestatie als je probeert te winnen. Helaas hadden de paar bovenste groen moeten zijn, dan had ik de laatste paar uitslagen ook gewoon voor het groen gegaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nog slechts 1 rode (een friendly).
Wel 29 doelpunten voor in de laatste 4 wedstrijden en slechts 1 tegen...
Heb per HT mail gereageerd, maar hier ook eventjes:quote:
Mijn reactie heb ik net verstuurd:quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb per HT mail gereageerd, maar hier ook eventjes:
Tof idee! Geldt het ook voor wissels en na rust?
quote:Gewoon voor het aantal minuten wat een speler in het veld staat! Dus een wisselspeler telt ook, dat telt vanaf het moment dat ie er in komt! Na rust gaan de basisspelers gewoon door vanaf 45 minuten, maar dat zal verder niks opleveren denk ik
dus als ik het goed begrijp moeten we het zelf in de gaten houden en aan het eind van het seizoen je snelste gele en rode kaart PM-en? Of nu je snelste PM-en en elke keer als je een snellere hebt dat PM-en..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Gijs_ het volgende:
Gelijk PM'en is handiger denk ik, dan hoef je het zelf verder ook niet te onthouden! Ik wil het alleen per PM, dan heb ik in één keer het overzicht! Misschien kan ik in de tussentijd even een paar keer de snelsten posten, dan weet iedereen dán weer of het zinloos is te PM'en of nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp moeten we het zelf in de gaten houden en aan het eind van het seizoen je snelste gele en rode kaart PM-en? Of nu je snelste PM-en en elke keer als je een snellere hebt dat PM-en..
Zo moet ik nog steeds terug kijken naar mijn aanvalsrating van gisteren....quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik kan nog steeds nauwelijks een lach onderdrukken na gistermiddag... 182 vs 157 HatStats, 1-4Hoezo middenveld/bbz is belangrijk
![]()
Dat is dan weer de invloed van het Zelfvertrouwen die nu zichtbaar moet zijn in de ratings.. Hartstikke leuk natuurlijk, maar daardoor ben ik af en toe echt even de weg kwijt.. Ach, we zien 't wel.. Voor mij is dit een seizoen waarin alles kan, alles mag en niets hoeft. Aan het eind van de rit zien we wel waar het schip strandt (zowel qua positionering als qua training/ratings)quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo moet ik nog steeds terug kijken naar mijn aanvalsrating van gisteren....
Dat is inderdaad erg leuk ja. Maar ik had niet verwacht dat de verandering zo groot was.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is dan weer de invloed van het Zelfvertrouwen die nu zichtbaar moet zijn in de ratings.. Hartstikke leuk natuurlijk, maar daardoor ben ik af en toe echt even de weg kwijt.. Ach, we zien 't wel.. Voor mij is dit een seizoen waarin alles kan, alles mag en niets hoeft. Aan het eind van de rit zien we wel waar het schip strandt (zowel qua positionering als qua training/ratings)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gelijk PM'en is handiger denk ik, dan hoef je het zelf verder ook niet te onthouden! Ik wil het alleen per PM, dan heb ik in één keer het overzicht! Misschien kan ik in de tussentijd even een paar keer de snelsten posten, dan weet iedereen dán weer of het zinloos is te PM'en of niet
Ik moet er waarschijnlijk toch vaak even mee spammen, gezien het korte termijn geheugen van de meeste mensen hier!quote:
welke stand waarvan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik moet er waarschijnlijk toch vaak even mee spammen, gezien het korte termijn geheugen van de meeste mensen hier!Dan kan ik daar gelijk een huidige stand bij zetten!
oh leuk. Zouden we een award van moeten maken ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wie er tot op dat moment de snelste gele of rode kaart heeft
Award? Wasda?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh leuk. Zouden we een award van moeten maken ofzo.
Goed plan, ik zal het even uitwerken! Ik post het straks wel evenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh leuk. Zouden we een award van moeten maken ofzo.
Dat is na 2 minutenquote:DEO-speler Gideon van Olphen kreeg geel na een zware overtreding.
Zn 2e gele en dus rode is niet snel genoeg denk ik maar toch een vermelding waard vond ik.quote:1 maal een kaart gekregen Gideon van Olphen 2'
Geschorst voor de volgende wedstrijd Gideon van Olphen 42'
Nu helemaal niet meer!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef foetre het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef rompompom het volgende:
Ben trouwens best blij met m'n ontwerp voor nieuwe uitshirts:
[ afbeelding ]
Kunnen bij lange na nie tippen aan mijn Fok!Cup-shirtsquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef rompompom het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij logies dat je daar mee begint na de laatste wedstrijd van t vorige seizoenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanaf welke wedstrijd wil je registreren overigens?
Vanaf de eerste beker wedstrijd, of vanaf de eerste competitiewedstrijd?
Zien er gaaf uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef rompompom het volgende:
[ afbeelding ]
Eensch, maar die heb ik nog nooit gewonnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Kunnen bij lange na nie tippen aan mijn Fok!Cup-shirts![]()
quote:
Thanks.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zien er gaaf uit.Al blijf ik de shirts van Gijs_ t mooist vinden. All1 al door zijn sponser
Had je dat tegen mij? Als alle wedstrijden meetellen gewoon vanaf de eerste tot de laatste wedstrijd van het seizoen, van de eerste bekerwedstrijd tot en met een eventueel p/d duel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Netjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef rompompom het volgende:
[ afbeelding ]
Daar komt altijd nog een friendly achteraan in week 16.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Had je dat tegen mij? Als alle wedstrijden meetellen gewoon vanaf de eerste tot de laatste wedstrijd van het seizoen, van de eerste bekerwedstrijd tot en met een eventueel p/d duel!
quote:
quote:
hmzz dan telt mijn opgave zeker niet. Dat de woensdag voor beker ronde 1quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Had je dat tegen mij? Als alle wedstrijden meetellen gewoon vanaf de eerste tot de laatste wedstrijd van het seizoen, van de eerste bekerwedstrijd tot en met een eventueel p/d duel!
Daarom dat ik het vraag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
neee hahahahahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hmzz dan telt mijn opgave zeker niet. Dat de woensdag voor beker ronde 1
om dit soort verwarringen te voorkomen zou ik het gewoon alleen bij competitiewedstrijden houden zoals ook gebeurd bij de gouden schoen en de VJ/GL..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Daarom wil ik het ook even zeker weten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
om dit soort verwarringen te voorkomen zou ik het gewoon alleen bij competitiewedstrijden houden zoals ook gebeurd bij de gouden schoen en de VJ/GL..
Eh... Dat waag ik te betwijfelen. De laatste friendly van het seizoen (in dezelfde week als de P/D's) is in week 16. Bekerwedstrijden zijn in week 1, de eerste competitiewedstrijd is in week 2.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De 1e bekerwedstrijd valt seizoenisch gezien onder het vorige seizoen.
Nee. De eerste competitiewedstrijd was in week 1. Daar heb ik afgelopen zondag namelijk op gelet. Daarom dat ik ook deze uitspraak maakte. Foutief dus aangezien we vandaag inderdaad in week 2 zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eh... Dat waag ik te betwijfelen. De laatste friendly van het seizoen (in dezelfde week als de P/D's) is in week 16. Bekerwedstrijden zijn in week 1, de eerste competitiewedstrijd is in week 2.
Maandag 18 mei:quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. De eerste competitiewedstrijd was in week 1. Daar heb ik afgelopen zondag namelijk op gelet. Daarom dat ik ook deze uitspraak maakte. Foutief dus aangezien we vandaag inderdaad in week 2 zitten.
Maar ik denk dat het HT week dan van dinsdag tot maandag loopt aangezien er nu inderdaad week 2 staat.
Het seizoen loopt dus van de dinsdag voor de eerste bekerwedstrijd tot de maandag voor de 1e bekerwedstrijd van het volgende seizoen.
Volgens mij loopt een HT-week van maandag tot en met zondag! In ieder geval, de eerste bekerwedstrijd valt onder het nieuwe seizoen, dus laten we dat ook als uitgangspunt nemen!quote:18-05-2009 Welkom in het nieuwe seizoen!
Vandaag begint weer een nieuw seizoen in Hattrick. Wij hopen dat je succesvol zult zijn en dat je veel plezier gaat hebben tussen nieuwe en oude vrienden in je competitie. Laat ons nog even opsommen wat ook alweer de veranderingen zijn die dit seizoen van start gaan:
Schrap mijn opgave maar dan want dat was de 13equote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maandag 18 mei:
[..]
Volgens mij loopt een HT-week van maandag tot en met zondag! In ieder geval, de eerste bekerwedstrijd valt onder het nieuwe seizoen, dus laten we dat ook als uitgangspunt nemen!
jij dacht opeens een positieve award in de wacht te kunnen slepenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Schrap mijn opgave maar dan want dat was de 13e
en blijkbaar gaat em dat voorlopig nog niet lukkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij dacht opeens een positieve award in de wacht te kunnen slepen
als hij plots toch een snelle kaart krijgt, dan valt dat ook vast nog wel te saboterenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en blijkbaar gaat em dat voorlopig nog niet lukken
uiteraardquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als hij plots toch een snelle kaart krijgt, dan valt dat ook vast nog wel te saboteren
juist.. of dat bepaalde overtredingen niet meetellen ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uiteraarddan had ie zich er niet voor opgegeven oid
ja precies..quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. of dat bepaalde overtredingen niet meetellen ofzo
Maar welke wedstrijden tellen dan nu:quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maandag 18 mei:
[..]
Volgens mij loopt een HT-week van maandag tot en met zondag! In ieder geval, de eerste bekerwedstrijd valt onder het nieuwe seizoen, dus laten we dat ook als uitgangspunt nemen!
Dat is meer dan ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als ik nu zondag MOTS speel, dan haal ik de 300 Hatstats volgens HO!...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij dacht opeens een positieve award in de wacht te kunnen slepen
Gelukkig lukt jou t ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en blijkbaar gaat em dat voorlopig nog niet lukken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als hij plots toch een snelle kaart krijgt, dan valt dat ook vast nog wel te saboteren
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uiteraarddan had ie zich er niet voor opgegeven oid
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. of dat bepaalde overtredingen niet meetellen ofzo
quote:
Ook net ietsjes boven t mijnequote:
Begint die ellende nou al....quote:28-05-2009 (2/39) De club zag helaas 3 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
nee, we vinden je best lief hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Alle awards zijn toch positief
[..]
Gelukkig lukt jou t ook niet
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu is de stand zo dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
Ik had ook een ideetje binnengekregen voor een award, dus bij deze....
Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!
Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!
Tussenstand:
Snelste tijd rode kaart: -
Snelste tijd gele kaart:4 min.
Credits voor MrMoon!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, we vinden je best lief hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |