Ik wilde niet zo flauw zijn door dat te zeggen doet ie t zelfquote:
het viel me al tegen van jequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wilde niet zo flauw zijn door dat te zeggen doet ie t zelf
Ze zeggen wel eens als grapje je kan all1 maar knapper worden maar in dit geval is dat echt zo
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het viel me al tegen van je
ik kan het me niet voorstellen dat je alleen maar knapper kan worden. Dan ben jij wel erg lelijk begonnen
nou.. heeeel weinig. Meeste zijn inderdaad echt afgrijselijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vond m te makkelijk.
Heb jij ooit een knappe baby gezien dan?![]()
U just made my pointquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. heeeel weinig. Meeste zijn inderdaad echt afgrijselijk.
je kunt die ook overslaan en naar de Fok!BBQ meet komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. Mijn 1 meet per groep per jaar regel wordt verbroken dit jaar. Van mijn vrouw moet ik de 20e Juni naar de HAG-meet...
Maar helaas kan ik 25 Juli nog steeds niet...
Kan. Maar ik kan de 25e Juli gewoon weg niet. Heeft niets met de meet te maken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt die ook overslaan en naar de Fok!BBQ meet komen
nee een afstuderende hond.. die blijkbaar belangrijker is als onsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan. Maar ik kan de 25e Juli gewoon weg niet. Heeft niets met de meet te maken.
Daarom was mijn voorstel ook om het de 1e Augustus te doen.
waar een wil is is een wegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan. Maar ik kan de 25e Juli gewoon weg niet. Heeft niets met de meet te maken.
Daarom was mijn voorstel ook om het de 1e Augustus te doen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee een afstuderende hond.. die blijkbaar belangrijker is als ons
juist daarom moet je naar de meetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn hond zie ik elke dag, jullie niet...
iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee een afstuderende hond.. die blijkbaar belangrijker is dan wij
Juist daarom zou je juist naar de meet moeten komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn hond zie ik elke dag, jullie niet...
via Rome kom je hier ook hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar alle wegen leiden naar Rome, dus dan kom ik nog niet op de meet...
Dat ben ik al...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als tie nou zou afstuderen van het HBO, dan zou ik het nog begrijpen
Pesies dan is t wel een hele prestatie. Nu niet echt al gaat ie wel steeds meer op zn baasje lijken dus misschien is t voor die hond wel hbo of universitairquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als tie nou zou afstuderen van het HBO, dan zou ik het nog begrijpen
We hadden t over je hondquote:
multitask-failquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet ook niet reageren als ik met andere dingen bezig ben en geen tijd heb om de zin goed te lezen...
je zei tiet.. ghihiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja.
Dat kunnen alleen vrouwen, dat multitasken...
quote:
goffer.. en ik moet het doen met mijn balkon van 2 bij 1 ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik gaat zo even lekker zitten op mn Balkon cq Terras met een lekker biertje. Wat heb ik t toch slecht
[ afbeelding ]
Nu moet t zonnetje nog ff verder draaien en dan is t helemaal heerlijk vertoeven. Daar gaan we ook zitten de 25e Als het lekker weer is.
heb je dat lekkere weer dan nog niet gereserveerd voor dan? zo niet dan zou ik dat maar snel doen voordat het te laat isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik gaat zo even lekker zitten op mn Balkon cq Terras met een lekker biertje. Wat heb ik t toch slecht
[ afbeelding ]
Nu moet t zonnetje nog ff verder draaien en dan is t helemaal heerlijk vertoeven. Daar gaan we ook zitten de 25e Als het lekker weer is.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goffer.. en ik moet het doen met mijn balkon van 2 bij 1 ofzo
Maar morgen lig ik lekker op een boot. Als we toch aan het jaloezieën zijn
Heb ik wel gedaan maar ja je weet t maar nooit hier. Niets is zo verrandelijk als t weerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je dat lekkere weer dan nog niet gereserveerd voor dan? zo niet dan zou ik dat maar snel doen voordat het te laat is
Ach, maar dit is toch ook heerlijk. Al is het huur. Ik zou niet klagen hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ach t is maar 20 M2 Waar ik stond toen ik die foto nam is ook nog meer balkon maar das geen "terras" Dat balkon van jou is wel echt van jou dit is huur.
Lekker man! Die post was niet bedoeld om je jaloers te maken hoor.
eensch met dat laatste statementquote:[..]
Heb ik wel gedaan maar ja je weet t maar nooit hier. Niets is zo verrandelijk als t weer
Op vrouwen na dan
Mij hoor je ook niet klagen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ach, maar dit is toch ook heerlijk. Al is het huur. Ik zou niet klagen hoor!
En mijn post was wel bedoeld om je jaloers te maken
Jij bent blij dat je dinnetje niet op Fok! komt volgens mijquote:eensch met dat laatste statement
sowieso een speedboot. Maar we weten nog niet welke. Een vriend heeft gewoon een 'simpel' speedbootje van een paar meter lang. Maar we kunnen ook de boot van de vader van een vriend lenen. Die heeft gewoon een 15 meter lang jacht inclusief slaapvertrekken enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mij hoor je ook niet klagen hoor![]()
Of je bedoeling uitwerking heeft ligt er aan wat voor boot het is. Een zeil boot waar je actief moet mee doen is niets voor mij maar een bootje met motor is ideaal.
idd..quote:[..]
Jij bent blij dat je dinnetje niet op Fok! komt volgens mij![]()
nee neequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ach t is maar 20 M2 Waar ik stond toen ik die foto nam is ook nog meer balkon maar das geen "terras" Dat balkon van jou is wel echt van jou dit is huur.
Lekker man! Die post was niet bedoeld om je jaloers te maken hoor.
dan is het goedquote:Heb ik wel gedaan maar ja je weet t maar nooit hier. Niets is zo verrandelijk als t weer
volledig mee eens..quote:Op vrouwen na dan
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sowieso een speedboot. Maar we weten nog niet welke. Een vriend heeft gewoon een 'simpel' speedbootje van een paar meter lang. Maar we kunnen ook de boot van de vader van een vriend lenen. Die heeft gewoon een 15 meter lang jacht inclusief slaapvertrekken enzo
quote:idd..
ikke ookquote:Maar ik ben bier drinken
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee nee
[..]
dan is het goed![]()
[..]
volledig mee eens..
tyquote:
Ik zal haar even een SMS sturen of ze vrij is die dag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:42 schreef Outpost76 het volgende:
Dat zijn de date's die jullie mee nemen voor mij de 25e?
Zulke cadeautjes mogen altijdquote:
Top! Al wordt t wel lastig voor jou omdat je zelf niet kan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal haar even een SMS sturen of ze vrij is die dag.
En dit cadeautje dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
daarom, ik kan er toch niets meequote:
Hij leent vast graag zijn auto uit aan drquote:[..]
Top! Al wordt t wel lastig voor jou omdat je zelf niet kan.
Alleen als ik ook ging, dan kwam ze mee. Dus helaas...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zulke cadeautjes mogen altijd
[..]
Top! Al wordt t wel lastig voor jou omdat je zelf niet kan.
Ik laat mijn vrouw nog niet in mijn auto rijden...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Hij leent vast graag zijn auto uit aan dr
dan stuur je haar met de hond mee. Kan jij zelf komenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen als ik ook ging, dan kwam ze mee. Dus helaas...
Ik wist hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik laat mijn vrouw nog niet in mijn auto rijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |