1 Keeper eruit. Indien blessure kun je snel genoeg een nieuwe keeper kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef GotC het volgende:
Zie het, n00b hier
Heb nu 6 trainees voor positiespel, oudste is 18 jaar en 36 dagen, variatie van goed - uitstekend.
2 keepers, beste is redelijk.
3 aanvallers, goed - uitstekend.
3 verdedigers, redelijk - goed.
Verder nog een paar spelers met matigTotaal 23 spelertjes.
Dan wordt het moeilijk om spelers te kopen die ik zei.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef GotC het volgende:
Niet gek veel nog
Kapitaal: 279 619 ¤ (317 754 ¤)
Haha jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wordt het moeilijk om spelers te kopen die ik zei.
Misschien kun je dan beter gewoon wachten, en als ik me niet vergis kon je toch kampioen worden met je huidige team?
Er staan ook van die cijfertjes voor lieve schat.. Daarmee kun je ook zien op welk niveau die zit en gezien HT/FT tegenwoordig geen 'vertaaltool' meer heeft (in oude designquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je niet even de nederlandse zooi van die speler er op gooien?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je niet even de nederlandse zooi van die speler er op gooien?
quote:
Dan moet je gewoon wachten tot aan het begin van volgend seizoen. Dan weet je wie je tegenstanders zijn en kun je dan je team versterken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha ja1 echte tegenstander, voor de rest botjes. Eitje dus
quote:
En Fries is een taal, geen dialect...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
eensch.. Fries is een kut dialect dat verder hier niemand begrijpt..
officieel ja..quote:
Als je 17/18 jarigen traint moet je hem op 9/10% zetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
officieel ja..
2 verdedigen stijgers!!
Wel 3 spelers die conditie verloren hebben. Heb hem op 5% staan om gewoon zo optimaal te verdedigen, maar conditie is tegenwoordig ook erg belangrijk in de verkoop, dus misschien moet hij iets hoger.
thnxquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je 17/18 jarigen traint moet je hem op 9/10% zetten.
Ik denk dat ik 'm nu gewoon houd ipv verkoop, toch wel een leuke speler.quote:Eddo Brons (243499253)
17 years and 58 days, Next birthday: 22-07-2009
In solid form, inadequate stamina.
A sympathetic guy who is fiery and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 03-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 780
Wage: 310 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: 2 weeks
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: weak
Winger: passable
Passing: passable
Scoring: poor
Set pieces: wretched
volgens mij zou dat wel gewoon moeten. Of hij moet zich misdragen hebben op het trainingsveld..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Krijgt iemand die rood krijgt in de 88e minuut nu wel gewoon die 88 trainingsminuten trouwensVolgens HAM heeft ie geen training gekregen
Welke positie op het middenveld? Een vriend van mij heeft ook een middenvelder die geen training lijkt te krijgen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Krijgt iemand die rood krijgt in de 88e minuut nu wel gewoon die 88 trainingsminuten trouwensVolgens HAM heeft ie geen training gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |