Pardon? Ik heb geen idee waar het over gaat, kom net pas binnen vallen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En jij dan? Draag je ook een mobiele wc-borstel in je broek?
De mannen wc is altijd wel beduidend viezer dan de vrouwen wc ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als een wc gebruikt wordt door mannen is alles in een straal van minimaal een meter vies. De vloer, muur, alles!
Matig, ik had een spannend verhaal van jou verwacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Smerige toiletten in het ziekenhuis Dat topic.
Loodzwaar.quote:
Wat doen jullie allemaal op de mannen wc?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
De mannen wc is altijd wel beduidend viezer dan de vrouwen wc ja.
Ik wilde net dezelfde vraag gaan stellen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doen jullie allemaal op de mannen wc?
Komt omdat deze vaker gebruikt kunnen worden omdat wij sneller zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
De mannen wc is altijd wel beduidend viezer dan de vrouwen wc ja.
Ik kwam hem vorige week tegen. Had hij een blauw/paarse jas aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
Bwhehehe, vriend van mij zag Onur vandaag in de trein.!!11
Waarom was ik daar niet.
Ja blauw geloof ik dat ie zei. En hij had redelijk lang haar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kwam hem vorige week tegen. Had hij een blauw/paarse jas aan?
Lees je even in dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb geen idee waar het over gaat, kom net pas binnen vallen.
Ik zag hem in Breda ineens lopen. Ik liep naar het perron en hoewel het best druk was in de hal viel dat smoelwerk me op. Toen ik besefte met wie ik hier te maken had was hij mij al bijna gepasseerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja blauw geloof ik dat ie zei. En hij had redelijk lang haar.Zal wel in de buurt van Arnhem zijn geweest.
Waar zag jij hem?!
Mijne ook niet, maar al was het zo, dan nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn mond is daar niet groot genoeg voor, helaas Kb.
Het is niet mijn verhaal, slechts een constatering.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Matig, ik had een spannend verhaal van jou verwacht.
Jij gaat vaker naar de wc dan een vrouw?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komt omdat deze vaker gebruikt kunnen worden omdat wij sneller zijn.
En? Lolde je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag hem in Breda ineens lopen. Ik liep naar het perron en hoewel het best druk was in de hal viel dat smoelwerk me op. Toen ik besefte met wie ik hier te maken had was hij mij al bijna gepasseerd.
Ja, tijdens het stappen wel. Al zal de tijd die ik er doorbreng beduidend korter zijn dan die van een vrouw.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij gaat vaker naar de wc dan een vrouw?
Ja, in mijn eentje. Niemand om mee te delen.quote:
Ik zou me serieus dood schrikkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag hem in Breda ineens lopen. Ik liep naar het perron en hoewel het best druk was in de hal viel dat smoelwerk me op. Toen ik besefte met wie ik hier te maken had was hij mij al bijna gepasseerd.
School.quote:
Het was ook zoiets van:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me serieus dood schrikken!
Dan stop je er toch mee?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
School.
Daarnet was het wel even leuk, twee klasgenoten en een bitchfight via de mail, maar helaas hebben ze het al bijgelegt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was ook zoiets van:![]()
![]()
.
In die volgorde zo ongeveer.
Neequote:
Dat jij er niet spontaan van seksualiteit door veranderd wil niet zeggen dat ze geheel onaantrekkelijk is.quote:
Het plaatje doet het niet, lamlul.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat jij er niet spontaan van seksualiteit door veranderd wil niet zeggen dat ze geheel onaantrekkelijk is.
Tevens, discussieer Beetje onzin, alsof die MBO leerlingen zoveel potentie hebben. Ik denk dat ze niet echt bijdragen aan de integratie.
Okeeeeeeeequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dan gewoon nog even doorbijten!
Iehll, hoe oud is ze?quote:
Wat is er mis met twee staartjes? Of vind je dat niet meer mag na een bepaalde leeftijd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iehll, hoe oud is ze?Tevens, twee staartjes.
!!!
quote:Copyright 2008 everestcash.com All rights reserved.
All models were at least 18 years of age or older at the time of photography.
18 USC 2257 Record Keeping Requirements Compliance Statement
If you have any questions, please contact us
Mm het staat kinderlijk vind ik en ik vind het niet mooi.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat is er mis met twee staartjes? Of vind je dat niet meer mag na een bepaalde leeftijd?
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat is er mis met twee staartjes? Of vind je dat niet meer mag na een bepaalde leeftijd?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |