Dan stop je er toch mee?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
School.
Daarnet was het wel even leuk, twee klasgenoten en een bitchfight via de mail, maar helaas hebben ze het al bijgelegt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was ook zoiets van:![]()
![]()
.
In die volgorde zo ongeveer.
Neequote:
Dat jij er niet spontaan van seksualiteit door veranderd wil niet zeggen dat ze geheel onaantrekkelijk is.quote:
Het plaatje doet het niet, lamlul.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat jij er niet spontaan van seksualiteit door veranderd wil niet zeggen dat ze geheel onaantrekkelijk is.
Tevens, discussieer Beetje onzin, alsof die MBO leerlingen zoveel potentie hebben. Ik denk dat ze niet echt bijdragen aan de integratie.
Okeeeeeeeequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dan gewoon nog even doorbijten!
Iehll, hoe oud is ze?quote:
Wat is er mis met twee staartjes? Of vind je dat niet meer mag na een bepaalde leeftijd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iehll, hoe oud is ze?Tevens, twee staartjes.
!!!
quote:Copyright 2008 everestcash.com All rights reserved.
All models were at least 18 years of age or older at the time of photography.
18 USC 2257 Record Keeping Requirements Compliance Statement
If you have any questions, please contact us
Mm het staat kinderlijk vind ik en ik vind het niet mooi.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat is er mis met twee staartjes? Of vind je dat niet meer mag na een bepaalde leeftijd?
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat is er mis met twee staartjes? Of vind je dat niet meer mag na een bepaalde leeftijd?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |