abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:30:57 #101
204633 Fred2
Kritisch
pi_69415938
Als je het echt hard wil spelen dan stuur je vandaag nog een aangetekende brief dat je rijschool aansprakelijk stelt voor alle gemaakte kosten omdat zij niet op zijn komen dagen.

Als je een mens bent dan bel je over een paar dagen nog een keer en dan vraag of er al zicht is op hoe en wat.
So we just called him Fred too
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:33:27 #102
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_69416028
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Maar over wie gaat het dan wel?
De vriend van mijn dochter
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:33:56 #103
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:43:15 #104
78780 deedeetee
pi_69416319
en toen was iedereen opeens stil ?
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:44:26 #105
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:47:55 #106
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_69416437
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:45 schreef deedeetee het volgende:
Vanmiddag om 2 uur zou een kennis van me op rijexamen gaan. Vanochtend had hij nog een les. Toen na geruime tijd wachten de lesauto nog niet voorreed heeft hij naar de instructeur gebeld en kreeg van zijn vrouw te horen dat haar man gisteren een ongeluk heeft gehad met de lesauto. De man ligt gelukkig niet ernstig gewond in het ziekenhuis en mag vanmiddag naar huis. De lesauto is total loss.
Dág rijexamen....
[knip]

Ik begrijp best dat zo'n ongeluk je niet in de koude kleren gaat zitten maar wat meer aandacht voor je leerlingen zou toch wel prettig zijn.
TS verwacht dat iemand die door een ongeluk in het ziekenhuis ligt meteen hem gaat bellen om het examen af te zeggen....
quote:
Vandaar dat ik me afvraag waarom zij niet in kan springen voor leerlingen die nu met hun lessen.eamen in de knel komen te zitten.
Omdat ze zelf ook klanten heeft die ook gewoon willen lessen en examen doen?
Of moeten die hun examen maar afzeggen omdat jij zo graag je examen wilt doen?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:57:08 #107
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_69416729
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat kan ik je zo wel vertellen. Het ongeluk van de instructeur is overmacht, en echt niet dat er altijd een reserve auto klaar staat voor dit soort toestanden.

Maar dat hoeft gelukkig ook niet omdat dit overmacht is.

De zogenaamde kennis van TS zal nog wat langer gebruik moeten maken van z'n fietsje.
Eens, het lijkt een twee mans zaakje. Die hebben het geld niet voor een reserve auto. Die mogen zo al blij zijn dat ze rond komen.
Als TS garantie voor dat soort zaken wil, dan moet hij zich van te voren goed informeren, en een grotere rijschool kiezen die wel ruimere mogelijkheden heeft om calamiteiten op te vangen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:00:06 #108
78780 deedeetee
pi_69416843
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:47 schreef blaatertje het volgende:

[..]

TS verwacht dat iemand die door een ongeluk in het ziekenhuis ligt meteen hem gaat bellen om het examen af te zeggen....
Nee ik verwacht dat zijn vrouw dat doet zodra ze er de tijd voor heeft.
quote:
Omdat ze zelf ook klanten heeft die ook gewoon willen lessen en examen doen?
Of moeten die hun examen maar afzeggen omdat jij zo graag je examen wilt doen?
Waar zeg ik dat ? ik vind dat ze gewoon moet bekijken wat wél mogelijk is en het niet op de lange baan mag schuiven om uitsluitsel te geven.

[ Bericht 21% gewijzigd door deedeetee op 26-05-2009 14:11:17 ]
pi_69417419
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

[..]

Waar zeg ik dat ? ik vind dat ze gewoon moet bekijken wat wél mogelijk is en het niet op de lange baan mag schuiven om uitsluitsel te geven.

En waarom ga je er meteen vanuit dat ze dat niet al heeft gedaan? Wat denk je nou zelf, dat een rijschool met 2 instructeurs wel genoeg capaciteit zal hebben om de boel op te vangen als er één instructeur uitvalt?
Verder getuigt het ook niet van énige vorm van fatsoen om hierover te lopen zeuren terwijl die kerel in het ziekenhuis ligt. Bah
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:22:35 #110
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_69417641
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

[..]
Gun haar even de tijd dan om die tijd te vinden.
quote:
Je verwacht van een gehalveerde tweemanszaak dat binnen een dag na het ongeluk (gisteren) alles is geregeld en vervangen. Je reageert volkomen lomp op de situatie. Is niet meer dan logisch, als je je geconfronteerd ziet met een echtgenoot met een ongeluk, en boze klanten, dat je even tijd nodig hebt om dat te organiseren.

Dat ze je vraagt om een weekje tijd voordat ze zeker weet dat alles weer op de rit staat, betekent niet perse dat ze nu de hele week achterover leunt. Ze ziet zich net als jij en het vriendje van je dochter geconfronteerd met een onverwachte situatie, vanwege overmacht. Wat een lomp gezeur is dit topic, waarom niet blij zijn dat die man nog leeft en die gehalveerde tweemanszaak even doodnormaal de tijd gunnen om de ontstane problemen op te lossen.

Shit happens. Je wil perse boos zijn op iemand, dus kies je de rijschoolmevrouw om op te foeteren. Maar simpel feit is, dat een ongeluk voor elke betrokkene onverwacht en overmacht is. Doe normaal zeg, toon eens wat medeleven.

Schijnbaar heb je slechte ervaringen met die vent, en die reageer je nu af op zijn vrouw, lekker lomp.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_69417789
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

En waarom ga je er meteen vanuit dat ze dat niet al heeft gedaan? Wat denk je nou zelf, dat een rijschool met 2 instructeurs wel genoeg capaciteit zal hebben om de boel op te vangen als er één instructeur uitvalt?
Verder getuigt het ook niet van énige vorm van fatsoen om hierover te lopen zeuren terwijl die kerel in het ziekenhuis ligt. Bah
Enig fatsoen is idd ver te zoeken van TS` kant. Erg jammer dat er zulke mensen bestaan, maar je ziet het wel vaker; de maatschappij verhard, mensen worden sneller onredelijk en beginnen gelijk een grote bek te hebben omdat ze zich tekort gedaan voelen. Dit is een klassiek geval hiervan.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:41:18 #112
78780 deedeetee
pi_69418303
Beter inlezen jongens.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:53:43 #113
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_69418760
quote:
Beter inlezen jongens.
Heb het hele topic meerdere keren doorgelezen, maar ik zie nergens iets wat je lompe, onbehouwen gedrag legitimeert...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:07:28 #114
78780 deedeetee
pi_69419152
Ik had 't niet tegen jou.
In mijn post van 13.10 u meld ik dat er inmiddels is gebeld over hoe het nu verder moet met dat examen. Beetje laat met bellen, mja brabanders zijn nu eenmaal niet de vlugsten.
Enne ze hebben nog een instructeur in dienst voor als het erg druk is en voor de automaat lesauto. En mss nog wel meer mensen. Dus gewoon bijtijds even bellen moet echt wel kunnen hoor.
Ze hoeft echt niet opeens alles alleen te doen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:09:52 #115
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_69419226
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:10 schreef deedeetee het volgende:
Rijschool heeft gelukkig toch nog wat van zich laten horen
[..]

Had ze meteen gezegd : wij zoeken een oplossing en bellen je terug dan terug, had dat een boel zenuwen en ergernis gespaard.
Als jij nou gewoon niet zo lomp voor de fanfare had uitgereageerd.... je hele topic is dus inderdaad net zo onnozel als je posts deden vermoeden.
Rijschool reageert prima, jij opent meteen een moord- en brandtopic.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:16:53 #116
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_69419438
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:33 schreef deedeetee het volgende:

[..]

De vriend van mijn dochter

Dat een type als jij kinderen mag hebben Hopen dat je man de kinderen wat beter opvoed dan je ouders bij jouw hebben gedaan

[ Bericht 7% gewijzigd door BaggerUser op 26-05-2009 15:40:17 ]
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:26:13 #117
78780 deedeetee
pi_69419684
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Als jij nou gewoon niet zo lomp voor de fanfare had uitgereageerd.... je hele topic is dus inderdaad net zo onnozel als je posts deden vermoeden.
Rijschool reageert prima, jij opent meteen een moord- en brandtopic.
Nee hoor ze hadden eigenlijk gisteren al moeten bellen want toen was dat ongeluk immers al gebeurt. En zelfs vandaag hebben ze niet uit zich zelf gebeld maar hebben gewacht totdat ze gebeld werden.

Dat je niet alle leerlingen meteen belt is te begrijpen maar je examenkandidaten die waarschuw je toch meteen dat het feest niet door kan gaan en geeft info over hoe het nu verder moet.

En nee ik vind mezelf helemaal niet lomp, als je een zaak hebt moet je je ook zakelijk kunnen gedragen.Ook in een crisissituatie.

Als zijn examenkandidaat gisteren een ongeluk had gehad denk je dan dat de instructeur meteen klaar zou staan met een betschapskaart en een bosje bloemen ? En hoe zou hij er op regeren als hij voor pietlut met zijn auto voor de deur had gestaan en niemand thuis aan had getroffen ?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:28:50 #118
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69419775
En total loss is zo'n vaag begrip. MIjn vriendin reedt d'r A3 de berm in.. 3 keer over de kop, auto was mooi pakketje. 's middags zat ze gewoon in de collegezaal hoor.

Vind dat de rijschool dit wel wat netter op kan lossen. En TS moet idd gewoon het CBR bellen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:30:38 #119
78780 deedeetee
pi_69419833
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:16 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

Dat een type als jouw kinderen mag hebben
Ach wat zal ik daarop antwoorden ? Dat jouw ouders tenslotte ook minstens 1 kind mochten hebben ? En ze zijn er vast heel trots op

probeer 't 's met : * als jij *
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:40:55 #120
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_69420141
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ach wat zal ik daarop antwoorden ? Dat jouw ouders tenslotte ook minstens 1 kind mochten hebben ? En ze zijn er vast heel trots op

probeer 't 's met : * als jij *
vooruit, spelling is mijn grootste zorg niet als er types als jij rondlopen
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:42:58 #121
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_69420194
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef Oksel het volgende:
En total loss is zo'n vaag begrip. MIjn vriendin reedt d'r A3 de berm in.. 3 keer over de kop, auto was mooi pakketje. 's middags zat ze gewoon in de collegezaal hoor.

Vind dat de rijschool dit wel wat netter op kan lossen. En TS moet idd gewoon het CBR bellen.
Dus de instructeur is een mietje dat hij in het ziekenhuis is gaan liggen.
En het ziekenhuis prsoneel dombo's dat ze hem daar laten liggen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:46:19 #122
78780 deedeetee
pi_69420292
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef Oksel het volgende:
quote:
CBR bellen is niet gelukt, was eindeloos lang in geprek, geen doorkomen aan.

En nog zo iets : voor niks een vrije dag opgenomen en straks dus weer opnieuw vrij vragen op het werk.
Dat komt daar ook niet altijd goed uit en je baan is heilig in deze tijd.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:50:04 #123
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_69420406
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

[..]

CBR bellen is niet gelukt, was eindeloos lang in geprek, geen doorkomen aan.

En nog zo iets : voor niks een vrije dag opgenomen en straks dus weer opnieuw vrij vragen op het werk.
Dat komt daar ook niet altijd goed uit en je baan is heilig in deze tijd.

oooooh dus daar draait het hele topique om... een vrije dag!
Riemen
fiets kopen
pi_69422024
quote:
Nee hoor ze hadden eigenlijk gisteren al moeten bellen want toen was dat ongeluk immers al gebeurt. En zelfs vandaag hebben ze niet uit zich zelf gebeld maar hebben gewacht totdat ze gebeld werden.
OF...misschien zat de vrouw bij haar man DIE NET EEN GROOT ONGELUK HEEFT GEHAD?

Daarnaast ben je een belachelijk hypocriet wijf.

Wat te schrijven op het kaartje ?

Dus een collega van je man is wel erg, je bent zelfs uit je evenwicht! Maar dat er iets met de rij-instructeur van het vriendje van je dochter is gebeurd doet er allemaal niet toe omdat hij nu eventjes langer op zijn rijbewijs moet wachten.

Ik kan wel zeggen wat ik echt van je denk maar dan word ik gebanned, dus laten we dat maar niet doen.
deal with it
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:56:04 #125
78780 deedeetee
pi_69422480
Doe niet zo belachelijk, geen groot ongeluk maar auto naar de knoppen en en zelf héél licht gewond.
Overdrijven is ook een kunst hoor

Wat heeft dat met een dood kindje te maken ? Helemaal niks.
Heb je wel 'ns een instructeur alleen in een lesauto zien rijden ? Die hebben vaak haast - volgende leerling oppikken- en nemen het met de max snelheid niet zo nauw.
En dáár moet ik dan medelijden mee hebben

[ Bericht 14% gewijzigd door deedeetee op 26-05-2009 17:02:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')