TS verwacht dat iemand die door een ongeluk in het ziekenhuis ligt meteen hem gaat bellen om het examen af te zeggen....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:45 schreef deedeetee het volgende:
Vanmiddag om 2 uur zou een kennis van me op rijexamen gaan. Vanochtend had hij nog een les. Toen na geruime tijd wachten de lesauto nog niet voorreed heeft hij naar de instructeur gebeld en kreeg van zijn vrouw te horen dat haar man gisteren een ongeluk heeft gehad met de lesauto. De man ligt gelukkig niet ernstig gewond in het ziekenhuis en mag vanmiddag naar huis. De lesauto is total loss.
Dág rijexamen....![]()
[knip]
Ik begrijp best dat zo'n ongeluk je niet in de koude kleren gaat zitten maar wat meer aandacht voor je leerlingen zou toch wel prettig zijn.
Omdat ze zelf ook klanten heeft die ook gewoon willen lessen en examen doen?quote:Vandaar dat ik me afvraag waarom zij niet in kan springen voor leerlingen die nu met hun lessen.eamen in de knel komen te zitten.
Eens, het lijkt een twee mans zaakje. Die hebben het geld niet voor een reserve auto. Die mogen zo al blij zijn dat ze rond komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan ik je zo wel vertellen. Het ongeluk van de instructeur is overmacht, en echt niet dat er altijd een reserve auto klaar staat voor dit soort toestanden.
Maar dat hoeft gelukkig ook niet omdat dit overmacht is.
De zogenaamde kennis van TS zal nog wat langer gebruik moeten maken van z'n fietsje.
Nee ik verwacht dat zijn vrouw dat doet zodra ze er de tijd voor heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:47 schreef blaatertje het volgende:
[..]
TS verwacht dat iemand die door een ongeluk in het ziekenhuis ligt meteen hem gaat bellen om het examen af te zeggen....![]()
Waar zeg ik dat ? ik vind dat ze gewoon moet bekijken wat wél mogelijk is en het niet op de lange baan mag schuiven om uitsluitsel te geven.quote:Omdat ze zelf ook klanten heeft die ook gewoon willen lessen en examen doen?
Of moeten die hun examen maar afzeggen omdat jij zo graag je examen wilt doen?
En waarom ga je er meteen vanuit dat ze dat niet al heeft gedaan? Wat denk je nou zelf, dat een rijschool met 2 instructeurs wel genoeg capaciteit zal hebben om de boel op te vangen als er één instructeur uitvalt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee ik verwacht dat zijn vrouw dat doet zodra ze er de tijd voor heeft.
[..]
Waar zeg ik dat ? ik vind dat ze gewoon moet bekijken wat wél mogelijk is en het niet op de lange baan mag schuiven om uitsluitsel te geven.
Gun haar even de tijd dan om die tijd te vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee ik verwacht dat zijn vrouw dat doet zodra ze er de tijd voor heeft.
[..]
Je verwacht van een gehalveerde tweemanszaak dat binnen een dag na het ongeluk (gisteren) alles is geregeld en vervangen. Je reageert volkomen lomp op de situatie. Is niet meer dan logisch, als je je geconfronteerd ziet met een echtgenoot met een ongeluk, en boze klanten, dat je even tijd nodig hebt om dat te organiseren.quote:Waar zeg ik dat ? ik vind dat ze gewoon moet bekijken wat wél mogelijk is en het niet op de lange baan mag schuiven om uitsluitsel te geven.
Enig fatsoen is idd ver te zoeken van TS` kant. Erg jammer dat er zulke mensen bestaan, maar je ziet het wel vaker; de maatschappij verhard, mensen worden sneller onredelijk en beginnen gelijk een grote bek te hebben omdat ze zich tekort gedaan voelen. Dit is een klassiek geval hiervan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
En waarom ga je er meteen vanuit dat ze dat niet al heeft gedaan? Wat denk je nou zelf, dat een rijschool met 2 instructeurs wel genoeg capaciteit zal hebben om de boel op te vangen als er één instructeur uitvalt?![]()
Verder getuigt het ook niet van énige vorm van fatsoen om hierover te lopen zeuren terwijl die kerel in het ziekenhuis ligt. Bah
Heb het hele topic meerdere keren doorgelezen, maar ik zie nergens iets wat je lompe, onbehouwen gedrag legitimeert...quote:Beter inlezen jongens.
Als jij nou gewoon niet zo lomp voor de fanfare had uitgereageerd.... je hele topic is dus inderdaad net zo onnozel als je posts deden vermoeden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:10 schreef deedeetee het volgende:
Rijschool heeft gelukkig toch nog wat van zich laten horen![]()
[..]
Had ze meteen gezegd : wij zoeken een oplossing en bellen je terug dan terug, had dat een boel zenuwen en ergernis gespaard.
quote:
Nee hoor ze hadden eigenlijk gisteren al moeten bellen want toen was dat ongeluk immers al gebeurt. En zelfs vandaag hebben ze niet uit zich zelf gebeld maar hebben gewacht totdat ze gebeld werden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon niet zo lomp voor de fanfare had uitgereageerd.... je hele topic is dus inderdaad net zo onnozel als je posts deden vermoeden.
Rijschool reageert prima, jij opent meteen een moord- en brandtopic.
Ach wat zal ik daarop antwoorden ? Dat jouw ouders tenslotte ook minstens 1 kind mochten hebben ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:16 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Dat een type als jouw kinderen mag hebben![]()
vooruit, spelling is mijn grootste zorg niet als er types als jij rondlopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ach wat zal ik daarop antwoorden ? Dat jouw ouders tenslotte ook minstens 1 kind mochten hebben ?En ze zijn er vast heel trots op
![]()
probeer 't 's met : * als jij *
Dus de instructeur is een mietje dat hij in het ziekenhuis is gaan liggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef Oksel het volgende:
En total loss is zo'n vaag begrip. MIjn vriendin reedt d'r A3 de berm in.. 3 keer over de kop, auto was mooi pakketje. 's middags zat ze gewoon in de collegezaal hoor.
Vind dat de rijschool dit wel wat netter op kan lossen. En TS moet idd gewoon het CBR bellen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef Oksel het volgende:
En total loss is zo'n vaag begrip. MIjn vriendin reedt d'r A3 de berm in.. 3 keer over de kop, auto was mooi pakketje. 's middags zat ze gewoon in de collegezaal hoor.
CBR bellen is niet gelukt, was eindeloos lang in geprek, geen doorkomen aan.quote:Vind dat de rijschool dit wel wat netter op kan lossen. En TS moet idd gewoon het CBR bellen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
[..]
CBR bellen is niet gelukt, was eindeloos lang in geprek, geen doorkomen aan.
En nog zo iets : voor niks een vrije dag opgenomen en straks dus weer opnieuw vrij vragen op het werk.![]()
Dat komt daar ook niet altijd goed uit en je baan is heilig in deze tijd.
OF...misschien zat de vrouw bij haar man DIE NET EEN GROOT ONGELUK HEEFT GEHAD?quote:Nee hoor ze hadden eigenlijk gisteren al moeten bellen want toen was dat ongeluk immers al gebeurt. En zelfs vandaag hebben ze niet uit zich zelf gebeld maar hebben gewacht totdat ze gebeld werden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |