abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:45:35 #1
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_69412621
Vanmiddag om 2 uur zou een kennis van me op rijexamen gaan. Vanochtend had hij nog een les. Toen na geruime tijd wachten de lesauto nog niet voorreed heeft hij naar de instructeur gebeld en kreeg van zijn vrouw te horen dat haar man gisteren een ongeluk heeft gehad met de lesauto. De man ligt gelukkig niet ernstig gewond in het ziekenhuis en mag vanmiddag naar huis. De lesauto is total loss.
Dág rijexamen....

Volgens de vrouw zou haar man pas over een week contact opnemen met de leerlingen want hij moest eerst ff bijkomen.
Wat nu ? Hierdoor is mijn kennis ernstig financieel gedupeerd. Méér lessen in een nieuwe lesauto en wie weet wanneer pas weer op examen kunnen gaan !!!!!
Helaas heeft hij het examen al betaald dus kan hij niet overstappen op een andere rijschool. We zijn al naar een leuk autotje wezen kijken en nu dit

Ik begrijp best dat zo'n ongeluk je niet in de koude kleren gaat zitten maar wat meer aandacht voor je leerlingen zou toch wel prettig zijn. De vrouw geeft overgens ook rijles en heeft een eigen lesauto.
Vandaar dat ik me afvraag waarom zij niet in kan springen voor leerlingen die nu met hun lessen.eamen in de knel komen te zitten.Gewoon zeggen *over een week zien we wel verder* vind ik toch wel erg laks.

Wat zijn je rechten als je dit gebeurt ? Kun je nergens info krijgen over hoe iets dergelijks normaal word afgehandeld ? En als dat naar jouw mening niet netjes gebeurt kun je dan ergens klagen ?

Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt en hoe is dat opgelost ? Alle terzake doende info is welkom
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:52:07 #2
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_69412790
Ik vind je reactie ernstig overdreven .. als die auto helemaal total loss is heeft die rij instructeur best wel een klappert gemaakt dus wat meer begrip lijkt me hier op zn plaats .. voor de rest denk ik dat je rij instructeur hiervoor verzekerd is en rijden in een andere auto moet toch geen probleem zijn .. is mischien een half lesje inkomen en daarna wil je niet meer anders..
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_69412873
Wat had je verwacht dan? De instructeur heeft een ongeluk en zijn vrouw is nu vooral met hem bezig. Die kennis krijgt het rijexamen heus nog wel, daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn. Gun die mensen gewoon even wat tijd.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:55:03 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69412891
Ik vind dat je wel ontiegelijk zeurt zeg.
Dit is overmacht, en denk je nou echt dat zijn vrouw niet allemaal lessen al ingepland heeft staan waardoor jouw kennis er niet zomaar tussen kan komen?
En als die kennis een beetje kan rijden dan slaagt ie ook wel als ie in een andere auto moet rijden hoor.

SOWIESO DENK EENS NA OVER EEN OPLOSSING IPV ALLEEN MAAR TE KLAGEN. Hier heb je een oplossing;
Ik zou zeggen: Bel NU naar het CBR waar het examen zou zijn en vraag of ze iets kunnen regelen, dat er in een andere auto het rijexamen gedaan kan worden vanmiddag om 14:00. Als jouw kennis dan vervoer regelt naar het CBR dan moet dat goed komen lijkt me. En een beetje goeie examinator houdt er wel rekening mee dat hij geen ervaring heeft in die andere auto.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69412901
Je kennis is dus je vriend?

Ik zou het gewoon even afwachten, ik denk dat hij met zijn verzekering een aardig eind kan komen dat iig de kosten van het examen gewoon terug geven worden, of in de vorm van een examen op een nieuwe datum vergoed worden.
Het leren lessen in een nieuwe auto is niet zo lastig, zoveel verschil zit er niet in. Ernstig financieel gedupeerd lijkt me dus wat overtrokken, maar vooruit.

Als zijn vrouw ook lest heeft zij dus ook leerlingen, moet ze die ineens allemaal af gaan zeggen, lijkt me niet dat dit realistisch is.

Gewoon afwachten wat het voorstel gaat worden, en kijk gelijk hoe je er tegenover staat. De instructeur is verzekerd voor dit soort gevallen als het goed is, dus moet goed komen!
All management is Strategic Management.
pi_69412959
Je ondertitel is wel heel toepasselijk op het moment
deal with it
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:57:05 #7
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_69412961
quote:
Hierdoor is mijn kennis ernstig financieel gedupeerd
Want? Wat voor aantoonbare ernstige financiele schade heeft jouw kennis dan geleden? Gewoon niet zo aanstellen, minder amerikaanse TV series kijken, en die kerel gewoon een beterschapskaartje sturen en volgende week informeren hoe nu verder...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_69412971
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:
En een beetje goeie examinator houdt er wel rekening mee dat hij geen ervaring heeft in die andere auto.
Dat vind ik zo'n onzin. Je moet gewoon elke normale auto onder controle kunnen houden anders verdien je gewoon geen rijbewijs. De kans is 99 procent dat een geslaagde in een andere auto z'n rij-carriere vervolgd en ook nog eens zonder instructeur, en dat is dan ineens geen probleem?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:58:52 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69413022
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n onzin. Je moet gewoon elke normale auto onder controle kunnen houden anders verdien je gewoon geen rijbewijs. De kans is 99 procent dat een geslaagde in een andere auto z'n rij-carriere vervolgd en ook nog eens zonder instructeur, en dat is dan ineens geen probleem?
Ik heb het over bijzondere verrichtingen en misschien een keertje af laten slaan oid.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 11:59:08 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_69413030
Oh ja, dus omdat die vrouw ook rijles geeft en een eigen lesauto heeft moet zij maar even voor dat examen van je kennis komen opdraven, terwijl haar man vanmiddag uit het ziekenhuis komt?

Uhm, ik denk dat er -hoewel heel erg vervelend als je helemaal klaar bent voor dat examen- momenteel wat andere dingen belangrijker zijn voor die mensen dan het feit dat jouw kennis vanmiddag toevallig rij examen had gepland.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:02:30 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69413142
HEY TS, Schiet je wel op met bellen naar CBR! 't examen begint namelijk over 2 uur!!!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:07:51 #12
78780 deedeetee
pi_69413317
Het probleem is dat men niet de moeite heeft genomen om zelf even te bellen wat er aan de hand is.
Ik vind een week gewoon veel te lang om niks van je te laten horen. Zijn vrouw heeft geen ongeluk gehad en zij maakt ook deel uit van de rijschool immers.

Niet op examen kunnen is óók een schok.

Overgens zijn er meer dingen voorgevallen die al voor ergernis hebben gezorgt vandaar dat dit de druppel is. Van te voren zijn er afspraken gemaakt die de man niet nakwam en waardoor er steeds maar meer lessen genomen moesten worden. Steeds andere smoesjes en beloften die niet nagekomen werden.

Ok de man zal niet voor z'n lol een ongeluk hebben gekregen maar daarom kan hij toch wel zijn vrouw de boel laten regelen als hij het zelf niet kan ?

Dat jullie 'm zielig vinden moeten jullie zelf weten- vind ik overgens niet terzake doen -ik wil graag weten wat je rechten zijn als een rijschool je laat zitten en weigert om binnen redelijke tijd wat van zich te laten horen horen. En redelijk is bij mij niet over 7 dagen. Nogmaals die man werkt er niet alleen zijn vrouw werkt óók in die rijschool.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:09:10 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69413346
Ga gewoon bellen met het CBR ipv hier te reageren...
Een gedicht over Maanvis
pi_69413368
Kan je nog egoistischer zijn TS?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:11:38 #15
78780 deedeetee
pi_69413410
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:09 schreef Maanvis het volgende:
Ga gewoon bellen met het CBR ipv hier te reageren...
Goed advies, kijk daar hebben we nou wat aan
pi_69413423
misschien gratis lessen tot het examen? stel dat hij er nu 1 a 2 bij moet doen vanwege dit, dat hun die niet in rekening brengen oid?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:12:39 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69413440
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:11 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Goed advies, kijk daar hebben we nou wat aan
Mooi, laat even weten hoe het afgelopen is!
Hopelijk haalt ie z'n rijbewijs vandaag, dan ben je meteen van al het gezeur af .
Een gedicht over Maanvis
pi_69413454
Kan je mij even vertellen hoe "niet op examen kunnen" precies een schok is?
deal with it
pi_69413459
Beetje rijschool vergoed gewoon dat examen geld. Maak je niks zo druk, phoe hé
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:13:42 #20
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_69413470
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef deedeetee het volgende:
Nou, ik zou inderdaad even een paar dagen de tijd nemen om bij te komen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:15:11 #21
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_69413513
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef deedeetee het volgende:
Het probleem is dat men niet de moeite heeft genomen om zelf even te bellen wat er aan de hand is.
Ik vind een week gewoon veel te lang om niks van je te laten horen. Zijn vrouw heeft geen ongeluk gehad en zij maakt ook deel uit van de rijschool immers.
Je hebt toch al wat gehoord nu?
quote:
Ja en omdat hij nu in schok is kan je niet even bellen nu of het CBS niet wat kan regelen?
quote:
Overgens zijn er meer dingen voorgevallen die al voor ergernis hebben gezorgt vandaar dat dit de druppel is. Van te voren zijn er afspraken gemaakt die de man niet nakwam en waardoor er steeds maar meer lessen genomen moesten worden. Steeds andere smoesjes en beloften die niet nagekomen werden.
Die kennis van je kan blijkbaar gewoon nog niet goed genoeg rijden
quote:
Ok de man zal niet voor z'n lol een ongeluk hebben gekregen maar daarom kan hij toch wel zijn vrouw de boel laten regelen als hij het zelf niet kan ?
Wat heeft zn vrouw er mee te maken, tis zijn bedrijf
quote:
hulie
Dat jullie 'm zielig vinden moeten jullie zelf weten- vind ik overgens niet terzake doen -ik wil graag weten wat je rechten zijn als een rijschool je laat zitten en weigert om binnen redelijke tijd wat van zich te laten horen horen. En redelijk is bij mij niet over 7 dagen. Nogmaals die man werkt er niet alleen zijn vrouw werkt óók in die rijschool.
huilie
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:15:33 #22
78780 deedeetee
pi_69413527
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:10 schreef Scorpie het volgende:
Kan je nog egoistischer zijn TS?
Bekijk 't, als je de hele dag op de weg zit kan dit gebeuren hoor. Ik vind hun gedrag domweg weinig professioneel
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:16:09 #23
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_69413551
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Bekijk 't, als je de hele dag op de weg zit kan dit gebeuren hoor. Ik vind hun gedrag domweg weinig professioneel
Jouwe net zo min
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_69413582
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Laten we het dan maar niet over jouw gedrag hebben, dat is namelijk ook niet zo netjes.
Een beetje normaal persoon zou een beterschapskaartje sturen, maar blijkbaar ben jij geen normaal medelevend persoon.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2009 12:18:18 ]
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:17:53 #25
78780 deedeetee
pi_69413594
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef StephanL het volgende:
Beetje rijschool vergoed gewoon dat examen geld. Maak je niks zo druk, phoe hé
En de extra lessen óók ? En als hij dat gewoon weigert ? Wat dan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')