SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom.... waarom moet zoiets uitlekken richting de media.
Welke klapmongool van dat bedrijf stuurt die brief rond zodat heel Nederland kan meegenieten ?
Nu krijgt die josti die in staat is om o.a. 2 kids van 16 en 18 neer te steken met een mes nog de aandacht die hij niet verdient![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verschrikkelijk, echt om te kotsen deze media nieuwe stijl![]()
![]()
U MAD?
Lijkt meer op een brief die geschreven is onder invloed van iets.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:03 schreef LXIV het volgende:
En dan die taalfouten! Neem eerst een cursus Nederlands voordat je besluit om je gezin om te leggen.
wat je van een zooi medicijnen, gokje maar enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt meer op een brief die geschreven is onder invloed van iets.....
Klopt geen reet van. Zowel qua opbouw, constructie als zbelvauten.
Zoiets neemt een normaal gerenomeerd bedrijf niet aan neem ik aan.
Staat toch onder de spoiler. Je hoeft hem niet te lezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja. Wat voor meerwaarde heeft het posten van die brief in je klacht?
Dan alsnog. Je klaagt over het uitlekken van die brief en vervolgens post je hem.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat toch onder de spoiler. Je hoeft hem niet te lezen.
Alsof hij dan minder zou uitlekken als ik hem niet zou postenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan alsnog. Je klaagt over het uitlekken van die brief en vervolgens post je hem.
je klaagt over het uitlekken, post hem zelf ook nog een keer en dan vind je het raar dat wij het raar vinden dat je die brief post terwijl je juist klaagt over het uitlekken...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof hij dan minder zou uitlekken als ik hem niet zou posten
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je de brief ook gelezen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry ik zat onder invloed van medicijnen toen ik dit topic opende.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
je klaagt over het uitlekken, post hem zelf ook nog een keer en dan vind je het raar dat wij het raar vinden dat je die brief post terwijl je juist klaagt over het uitlekken...
Fluoxetine, staat in de brief.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gelezen, thanks voor het verspreiden ervanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb elders gelezen dat collega's die de mail ontvingen erover gesproken hebben en doorgestuurd en zo is het op i-net gekomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik dacht dat de politie deze brief op de computer van de man had gevonden? Misschien zit daar dan het lek?
Lijkt me niet dat de dader deze brief vergeten is te versturen, want zijn brief is nogal persoonlijk en gericht op een aantal personen. Die gast uit Bavel die hij noemt is overigens ook zwaar het Sjakiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik dacht dat de politie deze brief op de computer van de man had gevonden? Misschien zit daar dan het lek?
Ja, collega's als meest dierbaren beschouwen is inderdaad véél dommer dan je familie afslachten en zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en je collega's als meest naasten en dierbaren beschouwen
WTF was die gast voor een retard.
Zoals hij zelf beschrijft in de mail was zijn werk blijkbaar zijn alles, incl zijn collega's. Je zult maar zo'n mailtje krijgen van je collegaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik start mijn pc en ga direct door naar GeenStijl
Wat een falerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Zoals hij zelf beschrijft in de mail was zijn werk blijkbaar zijn alles, incl zijn collega's.
Wat een zieke gedachten heb jij zegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, collega's als meest dierbaren beschouwen is inderdaad véél dommer dan je familie afslachten en zelfmoord plegen.
Welkom in het hoofd van iemand die ziek is.quote:
eh ja, niet iedereen heeft nog vrienden op zn 50e he.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of iemand die zich voordoet alsof ie ziek is misschien ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:35 schreef yvonne het volgende:
Welkom in het hoofd van iemand die ziek is.
Misschien begrijp je nu iets beter wat het is als je door omstandigheden depredeesief of anderssoortig ziek bent.
Het is íets anders dan niveau ingescheurde teennagel.
Wie zegt dat ie nog werkte en niet in de ziektewet zat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of iemand die zich voordoet alsof ie ziek is misschien ja.
Want hij had wel een normale 9 tot 5 baan ? Of;
1: Hij was van 9 tot 5 niet ziek
2: Zijn naasten hebben zijn signalen van ziek zijn niet serieus genomen.
TS snapt dat nog niet als 17 jarig kind en heeft duidelijk niet het vermogen om zich in iemand anders zijn positie te plaatsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
eh ja, niet iedereen heeft nog vrienden op zn 50e he.
Fok! is een kkgroot forum! mocht je dat nog niet wetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit niet zo was ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie nog werkte en niet in de ziektewet zat?
Ik denk nummer 2, je wil niet weten hoeveel mensen met een serieuze psychische aandoening bestempeld worden als: "aansteller".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of iemand die zich voordoet alsof ie ziek is misschien ja.
Want hij had wel een normale 9 tot 5 baan ? Of;
1: Hij was van 9 tot 5 niet ziek
2: Zijn naasten hebben zijn signalen van ziek zijn niet serieus genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |