SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom.... waarom moet zoiets uitlekken richting de media.
Welke klapmongool van dat bedrijf stuurt die brief rond zodat heel Nederland kan meegenieten ?
Nu krijgt die josti die in staat is om o.a. 2 kids van 16 en 18 neer te steken met een mes nog de aandacht die hij niet verdient![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verschrikkelijk, echt om te kotsen deze media nieuwe stijl![]()
![]()
U MAD?
Lijkt meer op een brief die geschreven is onder invloed van iets.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:03 schreef LXIV het volgende:
En dan die taalfouten! Neem eerst een cursus Nederlands voordat je besluit om je gezin om te leggen.
wat je van een zooi medicijnen, gokje maar enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt meer op een brief die geschreven is onder invloed van iets.....
Klopt geen reet van. Zowel qua opbouw, constructie als zbelvauten.
Zoiets neemt een normaal gerenomeerd bedrijf niet aan neem ik aan.
Staat toch onder de spoiler. Je hoeft hem niet te lezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja. Wat voor meerwaarde heeft het posten van die brief in je klacht?
Dan alsnog. Je klaagt over het uitlekken van die brief en vervolgens post je hem.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat toch onder de spoiler. Je hoeft hem niet te lezen.
Alsof hij dan minder zou uitlekken als ik hem niet zou postenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan alsnog. Je klaagt over het uitlekken van die brief en vervolgens post je hem.
je klaagt over het uitlekken, post hem zelf ook nog een keer en dan vind je het raar dat wij het raar vinden dat je die brief post terwijl je juist klaagt over het uitlekken...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof hij dan minder zou uitlekken als ik hem niet zou posten
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof hij dan minder zou uitlekken als ik hem niet zou posten
Heb je de brief ook gelezen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry ik zat onder invloed van medicijnen toen ik dit topic opende.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
je klaagt over het uitlekken, post hem zelf ook nog een keer en dan vind je het raar dat wij het raar vinden dat je die brief post terwijl je juist klaagt over het uitlekken...
Fluoxetine, staat in de brief.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |