Soms moet ik even een niet-net-meisje spelenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik met een maatje gaan kijken voor een mediaplayer. Die Apple TV is ook best geil zeg.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms moet ik even een niet-net-meisje spelen
Ja dat zeg ik plex !quote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
krijg je spijt van!... behalve dat de apple tv best geil is, is het ding eigenlijk een net niet media speler. Kun je beter een ouwe mini C2D op de kop tikken, daar xmbc for OSX op zetten en die gebruiken
Heb een ps3 staan werkt perfectquote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
krijg je spijt van!... behalve dat de apple tv best geil is, is het ding eigenlijk een net niet media speler. Kun je beter een ouwe mini C2D op de kop tikken, daar xmbc for OSX op zetten en die gebruiken
Mja ik heb inmiddels als een mediaPLayer gekocht. Eentje die op Windows kan draaien als netwerkshare en waarop een Sambaserver draait zodat ik er meer mee kanquote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zoals komend weekend bij mij thuis bedoel je?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms moet ik even een niet-net-meisje spelen
Maakt niet uit is een van je velen plus puntenquote:
Eén keer in de zoveel tijd is het een auto topic en één keer in de zoveel tijd een "nerd" topic.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
Waarom is dit een Nerd topic geworden .......
Oja, hoe laat hadden we afgesproken?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoals komend weekend bij mij thuis bedoel je?
Oh?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maakt niet uit is een van je velen plus punten
Afwisselingquote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eén keer in de zoveel tijd is het een auto topic en één keer in de zoveel tijd een "nerd" topic.
Good eveningquote:
Wat een jankers die kerels zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eén keer in de zoveel tijd is het een auto topic en één keer in de zoveel tijd een "nerd" topic.
Ik wil best van partner ruilen maar niet met kwaakquote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Murmeli het volgende:
Tally misschien moeten wij van partner ruilenik ben ook digibeet en snap niks van wat kwaak allemaal uitkraamt en aanschaft.... en kan er dus ook niet mee omgaan en heb zijn macbook of hoe dat ding ook mag heten al een paar keer verrot gescholden enzo....
alleen die iphone snap ik (omdat hij alles al erop heeft gezet en ingesteld en moeilijke dingen voor mij doet) en de ipod ook aardig maar ik denk dat ik daar lang niet alle mogelijkheden van benut die die heeft....
Mja, dat is op zich wel leuk...quote:
Hoor ik je roepenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een jankers die kerels zeg.
[..]
Ik wil best van partner ruilen maar niet met kwaakDan heb ik een ander op het oog
vanaf vrijdag 16.00 tot maandagavond 23:59quote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, hoe laat hadden we afgesproken?
[..]
Oh?
zuipt veel te veel stroom en werkt helemaal niet perfect want je moet nog steeds dingen converteren naar het formaat wat sony wil dat jij kunt spelenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb een ps3 staan werkt perfect
Autoquote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ja maar ja maar ik heb geen andere...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een jankers die kerels zeg.
[..]
Ik wil best van partner ruilen maar niet met kwaakDan heb ik een ander op het oog
Ik moet zaterdag werken, zondag moet ik officieel even weg (maar dat kan ik skippen) & maandag heb ik niets te doen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vanaf vrijdag 16.00 tot maandagavond 23:59![]()
Haha, dan moet je soms even een pauze van hier nemenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Auto![]()
Voetbal![]()
Bier![]()
Ubuntu![]()
Linux![]()
Windows
Dat is altijd.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:19 schreef KudFokker het volgende:
yeey, een nerd discussie in een nerd topic !
Geen problemen met formaten gehad tot zoverquote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zuipt veel te veel stroom en werkt helemaal niet perfect want je moet nog steeds dingen converteren naar het formaat wat sony wil dat jij kunt spelen
geregeld dus, je hoeft geen nachtkleding mee te nemenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag werken, zondag moet ik officieel even weg (maar dat kan ik skippen) & maandag heb ik niets te doen.
Hoe laat moet ik er nu zijn dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geregeld dus, je hoeft geen nachtkleding mee te nemen
Mja ik had al belooft om de mijne op de ruilen. Zal ik hem op de wachtlijst zetten voor je?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar ja maar ik heb geen andere...
wie wil je hebben dan? versier ik die, en dan ruil ik met jou
Dan rot je lekker op en ga je een ander topic zoeken waar ze misschien meer geïnteresseerd zijn in je gezeik.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:19 schreef KudFokker het volgende:
yeey, een nerd discussie in een nerd topic !
kwaak moet altijd wat te zeuren hebben, en dat terwijl ie alle nadelen van apple gewoonvergeet (er was iets met de ipod dat ie niet kan en wat mijn andere mp3 spelert wel kan maar ik ben het vergeten.... kwaak heeft mij gehersenspoeld in porto. ik weet het zeker!)quote:Op maandag 25 mei 2009 23:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geen problemen met formaten gehad tot zover
Mja zo'n PS3 lijkt me ook wel wat. Maar ik ben heul niet zo'n gamerquote:Op maandag 25 mei 2009 23:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geen problemen met formaten gehad tot zover
zondagochtendquote:
2 valt wel mee er liggen er hier een stuk of 15quote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja zo'n PS3 lijkt me ook wel wat. Maar ik ben heul niet zo'n gamer
En dan 2 game consoles zijn wel een beetje teveel van het goede
oh had je die al aan iemand anders beloofd? hmmm beetje jammer dan. maargoed dan hou ik kwaak wel....quote:Op maandag 25 mei 2009 23:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik had al belooft om de mijne op de ruilen. Zal ik hem op de wachtlijst zetten voor je?
Dus ik word nergens versierd? jammerquote:Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh had je die al aan iemand anders beloofd? hmmm beetje jammer dan. maargoed dan hou ik kwaak wel....
Pfff, wees een iets specifieker.quote:
O boven liggen er nog meer. Maar meer in de huiskamer.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
2 valt wel mee er liggen er hier een stuk of 15
Nou ja. Ik had beloofd om met iemand te ruilen maar kweenie of het speciaal mijn vent moet zijn dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh had je die al aan iemand anders beloofd? hmmm beetje jammer dan. maargoed dan hou ik kwaak wel....
Doe eens even normaal gebbetje...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik had al belooft om de mijne op de ruilen. Zal ik hem op de wachtlijst zetten voor je?
[..]
Dan rot je lekker op en ga je een ander topic zoeken waar ze misschien meer geïnteresseerd zijn in je gezeik.
09:12uurquote:
Simpel , donderdag kom je mij kant op en maandag kan je bij hem koffie drinkenquote:
Dat is een stomme tijdquote:
Dan moet ik naar Almere, toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Simpel , donderdag kom je mij kant op en maandag kan je bij hem koffie drinken
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef Tally het volgende:
[..]
O boven liggen er nog meer. Maar meer in de huiskamer.
Die keer dat we er een spelletje op spelen.
[..]
Nou ja. Ik had beloofd om met iemand te ruilen maar kweenie of het speciaal mijn vent moet zijn dan.
ja maar dat heb ik dan weer welquote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt bekend heb ze ook verspreid over 2 landen nog wel
alleen als je je kop goed kaal houdt.... ik hou niet van kale mannen met lang haarquote:Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik word nergens versierd? jammer
We gaan naar Essen pick je onderweg wel opquote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een stomme tijd
[..]
Dan moet ik naar Almere, toch?
Of Essen?
het os ook nooit goedquote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een stomme tijd
[..]
Dan moet ik naar Almere, toch?
Of Essen?
Ik ook! Gekregen van papa en mama!quote:
Das een goeie. Ik moet mijn PSP nog laten ombouwen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik dan weer weler ligt nog een psp en een xbox van mij in Servie
ik moet ook een nieuwequote:
Doe me ook zo'n mama en papaquote:
wat doet dat daar dan weer?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik dan weer weler ligt nog een psp en een xbox van mij in Servie
heb een nieuwe tondeuse, dus it's done!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alleen als je je kop goed kaal houdt.... ik hou niet van kale mannen met lang haar
rrrr....quote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb een nieuwe tondeuse, dus it's done!
Vergeet het ook steeds heb al paar keer in tas gemieterd om mee te nemenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een goeie. Ik moet mijn PSP nog laten ombouwen.
naar Essen kan ik ook gemakkelijk op de fietsquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
We gaan naar Essen pick je onderweg wel op
Hoi!quote:
Ik vind dat iets te vroegquote:
gewoon zo'n grote....quote:Op maandag 25 mei 2009 23:29 schreef Jannuk het volgende:
ow kan ik wel meteen een vraagje stellen: wat is een goed mini-lappie?
Ik ben bijna jarig. Vast gekregen voor mijn verjaardag. Een LCD TV 107cmquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Doe me ook zo'n mama en papa
Is prima dan zie ik je daar wel zorg ik voor kopje thee of had je wat anders gewildquote:Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
naar Essen kan ik ook gemakkelijk op de fiets
[..]
Hoi!
[..]
Ik vind dat iets te vroeg
Zoete witte wijnquote:Op maandag 25 mei 2009 23:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is prima dan zie ik je daar wel zorg ik voor kopje thee of had je wat anders gewild
Krijg ik dan Snuit?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrr....
Tally.... kan ik dan jouw vent ruilen voor snuit?
verras me maar danquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig. Vast gekregen voor mijn verjaardag. Een LCD TV 107cm
Omdat ik 30 word
ff ergens zo'n pandora batterij lenen of zo'n batterij ding bij bol bestellen en klaar.. stelt niet zo heel veel meer voorquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een goeie. Ik moet mijn PSP nog laten ombouwen.
Mja voor ik naar Kroatië ga moet hij omgebouwd zijn dus ik heb nog wat wekenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vergeet het ook steeds heb al paar keer in tas gemieterd om mee te nemen
quote:
Oké! Moet ik alleen je precieze adres nog ff hebbenquote:
O weet ik maar ik wil niet kutten zelf. Dus ik betaal zo'n wizzkid een 10tje en hoef ik niets te doenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ff ergens zo'n pandora batterij lenen of zo'n batterij ding bij bol bestellen en klaar.. stelt niet zo heel veel meer voor
ja... ik moet wel eerst zelf nog even met hem spelen, daarna mag jij hem/.....quote:
Ik zweet me nu al kapot hier....quote:
* mrbox doet ff aardig zo'n netbook bedoel je ? asus is wel prima mits 6 cell batterijquote:Op maandag 25 mei 2009 23:29 schreef Jannuk het volgende:
ow kan ik wel meteen een vraagje stellen: wat is een goed mini-lappie?
Dan word het wel heel erg aantrekkelijk moet ik zeggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja... ik moet wel eerst zelf nog even met hem spelen, daarna mag jij hem/.....
Is goed schaapsbaan 97 , hoop dat je niks tegen honden hebquote:Op maandag 25 mei 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké! Moet ik alleen je precieze adres nog ff hebben
Mja, bahquote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zweet me nu al kapot hier....
Dat word weer wakker liggen straks
Dank je dank je, heb nu nog een toshiba uit 19-noach, maar dies voor mij te zwaar voor op schoot, wil toch alleen maar internetten en msn-en ermeequote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef mrbox het volgende:
* mrbox doet ff aardig zo'n netbook bedoel je ? asus is wel prima mits 6 cell batterij
Dat is best een eindje fietsen...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is goed schaapsbaan 97 , hoop dat je niks tegen honden heb
je bent een lieverdquote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef Murmeli het volgende:
truste jannuk.... en ik ben heul geen trut nie ik ben kei lief
of wij samen met snuitquote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan word het wel heel erg aantrekkelijk moet ik zeggen.
En ze zijn makkelijk in onderhoud, kan overall zo lekker bijquote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
* mrbox doet ff aardig zo'n netbook bedoel je ? asus is wel prima mits 6 cell batterij
Daar woon ik nietquote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is goed schaapsbaan 97 , hoop dat je niks tegen honden heb
Wil je best opkomen halen, of me zus want die kwam ook nog even langs voor een dagje brengt ze je ook nog naar huis als je het zat bentquote:
tsss......quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja... ik moet wel eerst zelf nog even met hem spelen, daarna mag jij hem/.....
Hahaquote:Op maandag 25 mei 2009 23:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wil je best opkomen halen, of me zus want die kwam ook nog even langs voor een dagje brengt ze je ook nog naar huis als je het zat bent
Mocht je willenquote:
Warme lucht is niet zo fantastisch hehequote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, bah
Ik wilde mijn waaier pakken, maar die staat op zolder bij de garage, dus daar heb ik geen zin in
Hier is het lekker koelquote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, bah
Ik wilde mijn waaier pakken, maar die staat op zolder bij de garage, dus daar heb ik geen zin in
Ik ben nog steeds chagrijnig, haha.quote:
Wij hebben echt een hele lading bier in de koelkasten staan, maar dat is vast niet je merkquote:Op maandag 25 mei 2009 23:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Warme lucht is niet zo fantastisch hehe
Had ik maar bier wat koud was...het is op...neeeeeee
Hmmm, klinkt verleidelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 23:38 schreef Murmeli het volgende:
snuit als toyboy, gheghe.... voor tally ben jij een toyboy hoor, jullie zijn zowat even oud...
voor mij welgheghe....
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben echt een hele lading bier in de koelkasten staan, maar dat is vast niet je merk
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds chagrijnig, haha.
quote:[..]
Wij hebben echt een hele lading bier in de koelkasten staan, maar dat is vast niet je merk
Ow toyboy zijn is wel grappigquote:
Laat nog maar weten hoe of wat je bent altijd welkomquote:Op maandag 25 mei 2009 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Op de fiets is het te ver, maar met de auto niet
Mhoa is te doen...is te doenquote:
Heb ik wel voor je staanquote:
We hebben ook genoeg andere drankquote:Op maandag 25 mei 2009 23:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa is te doen...is te doen
tis net geen Schultenbrau![]()
Ik heb donderdag tentamens en 's avonds ga ik los in Tilburgquote:Op maandag 25 mei 2009 23:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat nog maar weten hoe of wat je bent altijd welkom
Ja, wij ook 8 kratten ofzoquote:
Ben er als het goed is tot zondag dus ik hoor het wel als je later komt kan ook maar ben ik er niet (wel me pa) of je dat zo gezellig vindquote:Op maandag 25 mei 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We hebben ook genoeg andere drank
[..]
Ik heb donderdag tentamens en 's avonds ga ik los in Tilburg
oh snuit we moeten dit maar via pm doen, je kan hier ook niks in het geheim doen op singles zonder dat die vent van mij erachter komtquote:Op maandag 25 mei 2009 23:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
best lastig toyen hoor, zonder kleine snuit...
* kwaakvaak slijpt zijn sushi mesje alvast
Kan je even vooruitquote:
Verstandig is hoofdpijn bierquote:
Mja, geld & alcohol; wat heb je nog meer nodig?quote:
Mij?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, geld & alcohol; wat heb je nog meer nodig?
ja, hij is niet zo van het kale mannen onderling een beetje steunen..quote:Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh snuit we moeten dit maar via pm doen, je kan hier ook niks in het geheim doen op singles zonder dat die vent van mij erachter komt![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, geld & alcohol; wat heb je nog meer nodig?
Hoor ik me naamquote:
dat hebben kale mannen helemaal niet nodig sinds het vrouwendom weet dat wij kale mannen gods geschenk aan het vrouwendom zijn. Vrouwen die op mannen met lang haar vallen, weten gewoon nog niet wat ze missen.. Once you go bold, there is no way back!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, hij is niet zo van het kale mannen onderling een beetje steunen..
quote:
Zal wel de vermoeid heid zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee er stond : NEUKEN en geen Thrustmaster_Special
Om de deur open te houden?quote:
he ik viel op jou ondanks dat je geen haar had he dus nu geen praatjes....quote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat hebben kale mannen helemaal niet nodig sinds het vrouwendom weet dat wij kale mannen gods geschenk aan het vrouwendom zijn. Vrouwen die op mannen met lang haar vallen, weten gewoon nog niet wat ze missen.. Once you go bold, there is no way back!
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee er stond : NEUKEN en geen Thrustmaster_Special
Een zwart metalen dingquote:
Is goed..is goed...als we zo gaan beginnenquote:
Beginnen ze is al even bezigquote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is goed..is goed...als we zo gaan beginnen
En waarom viel je op mij??quote:Op maandag 25 mei 2009 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he ik viel op jou ondanks dat je geen haar had he dus nu geen praatjes....
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is goed..is goed...als we zo gaan beginnen
Haha inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 23:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Beginnen ze is al even bezig
Is dat voor mij of voor de auto....quote:
msn werkt ook primaquote:Op maandag 25 mei 2009 23:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En waarom viel je op mij??
ohjah, wacht... PM...
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is dat voor mij of voor de auto....
(of allebei, dat kan natuurlijk ook)
op dat monniken kapsel wat je angstvallig onder je petje verborgen hield!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En waarom viel je op mij??
ohjah, wacht... PM...
Misschien gewoon bang dat het verbrandquote:Op maandag 25 mei 2009 23:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op dat monniken kapsel wat je angstvallig onder je petje verborgen hield!
ja kwaak dat had jij ook moeten doen, dan had je nu niet allemaal vellen op je kop gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien gewoon bang dat het verbrand
neuh, ik was gewoon echt monnik.. gelukkig heb ik nu een heerlijke tondeuse!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien gewoon bang dat het verbrand
Slaap zequote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik ben het helemaal zat, ik stop ermee !
en dan had jij niets om aan te peuteren gehad he liefjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja kwaak dat had jij ook moeten doen, dan had je nu niet allemaal vellen op je kop gehad
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dan had jij niets om aan te peuteren gehad he liefje
de vraag is dan eerder wat zie jij voor beelden bij mijn post?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben visueel ingesteld moet dat nou
Ben vaak zat verbrand derde graat niet fijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de vraag is dan eerder wat zie jij voor beelden bij mijn post?
maar wel een vent zonder vellen!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dan had jij niets om aan te peuteren gehad he liefje
Enjoyquote:
Slaap ze!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga me bedje maar opzoeken was weer gezellig slaap lekker![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is dat voor mij of voor de auto....
(of allebei, dat kan natuurlijk ook)
quote:moet je wel zeggen dat het voor allebei was he, niet alleen voor de auto!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorry
Je bent een bitch auto!
Jemie! wat een bitch
Slapen is lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
Ik ga maar eens wat nuttigs doen met mijn leven. > slapen
JB! Lieverd! Hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeieavond
Laatste bezoek is net weg, heb net nog even in mn dagboek geschreven, taart is in de smaak gevallen (iedereen was het erover eens dat ie erg machtig is) en nu moet ik nog even de glazen enzo in de keuken zetten en de asbak leeggooien en dan ga ik in mn bedje kruipen...
Klinkt best aanlokkelijk, slapen
Goedquote:
Sorry! Haha. Pff... ik schrok mij de tievus toen de 'hel' hier uitbrak...quote:
Damn hier is het nog niet zo erg (geweest). 't Is al bijna opgehouden, mijn kat sliep er niet minder om though.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef Sinceria het volgende:
Nog mensen wakker door het onweer? Het houdt maar niet op hier! Mijn kelder is overstroomd en mijn kat kan ik nergens vinden (verstopt).
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:52 schreef MNR het volgende:
Crack the shutters
Ja man! Niet normaal![]()
Gelukkig viel ik ook weer snel in slaap. 4.15u was het. Goeiemorgen Droompje
Nah, ik was al iets langer wakker. Had de radio aangezet maar lag nog op bed. Was er niet uit te brandenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Word je daar mee wakker? Bofkont!
Ja, ik werd om tien over vier wakker. En ik was niet de enige blijkbaar
Goedemorgen lieverd
Niet te zuinig idd. Ik word normaal nooit wakker van onweer maar ik heb vannacht de wekker wel 6x gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:47 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Wat ging het tekeer vannacht hè?
Ik word niet snel wakker van het weer, maar vannacht ben ik er toch wel even wakker van geweest. Eventjes maar.. om vervolgens weer lekker door te slapen
Mooi, kun je vandaag ook wat energie kwijt in andere zakenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah, ik was al iets langer wakker. Had de radio aangezet maar lag nog op bed. Was er niet uit te branden![]()
Vandaag wordt een lekker rustige dag. Dat is fijn(I could use the peace and calmth na zo'n korte nacht)
Die zit vandaag op een andere projectkamer. En dat vind ik wel even best zo. Eens even kijken of ik dat gedurende de dag zo ook vind.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi, kun je vandaag ook wat energie kwijt in andere zaken
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:11 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen, hier is het ook flink tekeer gegaan. Maar wel lekker geslapen
LOL!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:13 schreef DR34M3R het volgende:
Dit is ook wel een lekker nummer om vandaag mee te beginnen:
quote:
Mogguh djayzzquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen, vandaag goede zin en goede voornemens om ook echt hard aan de slag te gaan. In een apart kantoor gaan zitten, zodat ik lekker de aandacht hierbij kan houden
quote:
welke auto?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goed man!!
alleen dan weer jammer van die auto![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen, vandaag goede zin en goede voornemens om ook echt hard aan de slag te gaan. In een apart kantoor gaan zitten, zodat ik lekker de aandacht hierbij kan houden
In je avaquote:
Want?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet nog opletten dat ik straks niet van het dak lazer
Ow, vind je niet mooi?quote:
quote:[..]
Want?
niet dat ik hierbij zeg dat ik liever heb dat je van het dak lazert![]()
Sowieso niet voor in een avaquote:
Door het lekkere weer van vanacht kon ik er 4x uit om auto alarm uit te doen man wat ben ik brakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In je ava
[..]
Want?
niet dat ik hierbij zeg dat ik liever heb dat je van het dak lazert![]()
Is dat een optie die je altijd in bed neemt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit er in explore ook een optie van: always on top?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Autoalarmen gaan toch ook uit zichzelf wel uit? Of die van jou niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Door het lekkere weer van vanacht kon ik er 4x uit om auto alarm uit te doen man wat ben ik brak
Heb geen idee, ik gebruik altijd FF. Misschien even Googlenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit er in explore ook een optie van: always on top?
niet dat ik het kan aanpassen, maar het is irritant
Ik ben wel regelmatig wakker geworden, maar ik hoefde dan gelukkig niet naar buiten toe.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Door het lekkere weer van vanacht kon ik er 4x uit om auto alarm uit te doen man wat ben ik brak
Dat autoalarm van mij heb een eigen wil en ja ik werk vandaag op het dak ,filters en v-snaren vervangen enz..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Autoalarmen gaan toch ook uit zichzelf wel uit? Of die van jou niet?
En ik neem hierbij aan dat je dus op het dak je werk doet
* AirwiN kijkt de andere kant op...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:37 schreef djayzz het volgende:
Wie wil er bij de volgende storm/donder en bliksem met mij knuffelen?
Je mag wel even met boris knuffelen vind ie wel leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:37 schreef djayzz het volgende:
Wie wil er bij de volgende storm/donder en bliksem met mij knuffelen?
Ach het is vast ergens een instelling die ik niet kan veranderen door beveiliging ervan .. maar tnxquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen idee, ik gebruik altijd FF. Misschien even Googlen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je mag wel even met boris knuffelen vind ie wel leuk
Vraag had je beter gisteren avond kunnen stellen het stikte hier van de ict ersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach het is vast ergens een instelling die ik niet kan veranderen door beveiliging ervan .. maar tnx
Verder alles goed trouwens? Je bent de laatste tijd zo mooi vrolijk
Haha.. dit is de eerste keer dat ik achter deze computer zit en blijkbaar net iets anders ingesteld dan waar ik normaal zitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vraag had je beter gisteren avond kunnen stellen het stikte hier van de ict ers
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. dit is de eerste keer dat ik achter deze computer zit en blijkbaar net iets anders ingesteld dan waar ik normaal zit
maar het stikt hier altijd van de ict-ers hoor![]()
en daarbij.. heel fok! stikt (typte stinkt) van de ict-ers
![]()
Goedmorgenquote:
Morgenquote:
Is dat zo ja? Is me zelf nog niet opgevallen, maar vanmorgen ben ik dan ook een beetje humeurig. Gister tot laat aan de telefoon gezeten, vannacht gestoord door het onweer en nu een beetje vermoeid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach het is vast ergens een instelling die ik niet kan veranderen door beveiliging ervan .. maar tnx
Verder alles goed trouwens? Je bent de laatste tijd zo mooi vrolijk
Dat onweer heeft niet veel mensen goed gedaan zo te horenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Is me zelf nog niet opgevallen, maar vanmorgen ben ik dan ook een beetje humeurig. Gister tot laat aan de telefoon gezeten, vannacht gestoord door het onweer en nu een beetje vermoeid.
Maar ik zal je woorden later deze dag nog wel eens doornemen
Succes met de instellingen. Mocht je er niet uitkomen, mag je me PM'en. Zal ik eens voor je kijken vanavond.
Bye all!
Dag Droompje
Fijne dag MNRquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Is me zelf nog niet opgevallen, maar vanmorgen ben ik dan ook een beetje humeurig. Gister tot laat aan de telefoon gezeten, vannacht gestoord door het onweer en nu een beetje vermoeid.
Maar ik zal je woorden later deze dag nog wel eens doornemen
Succes met de instellingen. Mocht je er niet uitkomen, mag je me PM'en. Zal ik eens voor je kijken vanavond.
Bye all!
Dag Droompje
Belsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:02 schreef Belsezar het volgende:
Zo, weer veelste laat gaan slapenEn we hadden hier maar 10 minuten onweer rond 11 uur. Voor de rest nergens wat van gemerkt hehe.
Gewoonte denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bels![]()
Waarom zo laat gaan slapen dan?
goed feestje dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:32 schreef rival het volgende:
![]()
Wat een weertje![]()
Ik dacht dat het dak eraf ging vannacht
Ach gossie...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:30 schreef Pien85 het volgende:
Man ik heb echt GEEN zin vandaagBen moe en lui en dood en en en
Flauwquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach gossie...
En gaat dat internet nog snel dan in de hemel?
Jij mag dat!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:53 schreef KudFokker het volgende:
Wat heb ik slecht geslapen zeg vanacht
Klote onweer en regen
Mag je trouwens over jezelf zeggen dat je jezelf er goed uit vind zien?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:53 schreef Den_Haag het volgende:
korte werkdag vandaag. kom de straat niet uit. 2 omgevallen bomen
Wat voor peugot is dat op je avatarquote:
308CCquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat voor peugot is dat op je avatar?
ik heb er ook helaas niets van gemerkt.. wel onrustig geslapen, denk iedere keer na het onweer wakker gewordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
Iedereen is wakker geworden van het onweer. Ben ik dan de enige die niks gemerkt heeft? Ik werd alleen wakker van het feit dat de ventilator ermee kapte omdat ik per ongeluk in mijn slaap een knopje heb ingedrukt
Ik werd wakker van mijn vader die om 2:00 's nachts mijn raam dicht kwam doen omdat het inregendequote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
Iedereen is wakker geworden van het onweer. Ben ik dan de enige die niks gemerkt heeft? Ik werd alleen wakker van het feit dat de ventilator ermee kapte omdat ik per ongeluk in mijn slaap een knopje heb ingedrukt
Ik heb er ook weinig van gemerkt hoor, alleen toen ik ging slapen stormde het een beetje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen stukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen ToyBoyquote:
dat zeg ik.. peugeot heeft zo een dramatisch vorm gegeven neus, het liefst zou ik over alle peugeots een plasje doen... maargoed, dat ben ik..quote:
Ik heb ook helemaal niks gehoordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
Hintquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Hmm het meisje van zondag avond heeft aankomend weekend én het weekend daarna geen tijd
Ze woont wel vlak bij mijn werk, dus heb gevraagd of ze een keer doordeweeks wat wil drinken in Zaandam of Amsterdam
Ze smst alleen steeds gemiddeld zo'n 4 uur later terug
Babe!quote:
Daar zat ik ook aan te denken...quote:
Om jou te pesten? dat zal het zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken...
Maar zondag was zij de héle tijd degene die het initiatief toonde door bijvoorbeeld mijn hand te pakken en mij te zoenen...
Misschien smst ze expres steeds zo laat terug...
Hmm daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Om jou te pesten? dat zal het zijn
Misschien krijgt zij het sms-je pas 4 uur later? dat kan ook natuurlijk. verschillende providers enzo
Drank he, maakt je los en dan ziet iedereen er opeens goed uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken...
Maar zondag was zij de héle tijd degene die het initiatief toonde door bijvoorbeeld mijn hand te pakken en mij te zoenen...
Misschien smst ze expres steeds zo laat terug...
Rightquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien krijgt zij het sms-je pas 4 uur later? dat kan ook natuurlijk. verschillende providers enzo
Of misschien is ze gewoon bezig.quote:
Mij zo vaak overkomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm daar heb ik nog nooit van gehoord
Heb ik ook wel eens hoor, krijg ik een smsje midden in de nacht, terwijl die s'avonds verstuurd is.quote:
Meisjes die gek zijn op KF zijn toch nooit bezig met iets anders dan KF?quote:
Ze dronk niet...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Drank he, maakt je los en dan ziet iedereen er opeens goed uit
Ze was met die vriendin shoppen in Hoornquote:
Jaja ze is gewoon sjikke geworden van die 2 glazen wijn, heeft schijt aan alles en pakt zelfs jou op je bek. Daana denkt ze "shit...wat heb ik gedaan" als ze nuchter is..en nu probeert ze niks terug te sturen via de sms in de hoop dat je haar met rust laatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze dronk niet...
Nja heeft 2 glazen witte wijn gehad
Ze heeft zelfs voor mij een biertje gehaald en ik niet voor haar!
ja kom op, als ik een smsje krijg sms ik ook expres niet binnen een minuut terug, maar eigenlijk zo'n 30 tot 60 minuten laten, maar 4 uurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens hoor, krijg ik een smsje midden in de nacht, terwijl die s'avonds verstuurd is.
[..]
Meisjes die gek zijn op KF zijn toch nooit bezig met iets anders dan KF?
Dus dan moet ze maar tijd hebben jou te smsen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
Ze was met die vriendin shoppen in Hoorn
Ik vroeg gisteren of ze nog wat wilde afspreken en dat leek haar leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jaja ze is gewoon sjikke geworden van die 2 glazen wijn, heeft schijt aan alles en pakt zelfs jou op je bek. Daana denkt ze "shit...wat heb ik gedaan" als ze nuchter is..en nu probeert ze niks terug te sturen via de sms in de hoop dat je haar met rust laat
Sommige meisjes vinden hun vriendinnen ook belangrijk en smsen dan niet de hele tijd terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze was met die vriendin shoppen in Hoorn
wtf, waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja kom op, als ik een smsje krijg sms ik ook expres niet binnen een minuut terug, maar eigenlijk zo'n 30 tot 60 minuten laten, maar 4 uurcome on
!
Ik was nog wakker toen het begonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
In 4 uur tijd moet je toch wel ergens 30 seconde vrij kunnen maken om even een smsje te sturenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus dan moet ze maar tijd hebben jou te smsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |