tegenwoordig leren ze alleen nog maar helpdesk spelen voor XP gebruikersquote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je kunt het systeembeheer diploma weer inleveren, en bij de balie je diploma "eindgebruiker met admin wachtwoord" ophalen, want sorry hoor... jij bent geen systeembeheerder
Dan laten we het maar zoquote:
Die van mijn staat gewoon in me fotoboek ben er alleen maar op voor uit gegaanquote:
doe ik ook altijd, best lekker...probeer het ook eensquote:
Ik ben ook best blij met de wijze waarop ik ben opgedroogdquote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die van mijn staat gewoon in me fotoboek ben er alleen maar op voor uit gegaan![]()
Soms beleef je dr best veel plezier aanquote:
Inderdaad niks om je voor te schamenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben ook best blij met de wijze waarop ik ben opgedroogd
Dank jequote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Inderdaad niks om je voor te schamen
Slagroomquote:
Toffee lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh, en ik ben een stomme rund!vergeet gewoon een toffe te bellen..
Nee, ik laat het aan de hond overquote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe ik ook altijd, best lekker...probeer het ook eens
En ik maar wachten naast mn telefoonquote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh, en ik ben een stomme rund!vergeet gewoon een toffe te bellen..
aha... een 2 jarige cursus. "Start de computer opnieuw op en het probleem is opgelost" dusquote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tegenwoordig leren ze alleen nog maar helpdesk spelen voor XP gebruikers
2jaar 2weken is toch wel genoegquote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha... een 2 jarige cursus. "Start de computer opnieuw op en het probleem is opgelost" dus
Slaap lekker lieverd! Ik denk aan jequote:
we hebben afgelopen jaar 2 van die pipo's op onze servicedesk gehad...om te jankenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha... een 2 jarige cursus. "Start de computer opnieuw op en het probleem is opgelost" dus
Hmm het gaat wel iets dieper dan datquote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh dat zeggen ze bij ons ook op de ict helpdesk.. zijn er ook andere mogelijke oplossingen dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Met Windows is dat ook het eerste wat je moet doenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat zeggen ze bij ons ook op de ict helpdesk.. zijn er ook andere mogelijke oplossingen dan?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Met Windows is dat ook het eerste wat je moet doen
ja dat is waar. doe ik thuis ook als mn internet eruit ligt. en het werkt ook nog es!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef Tally het volgende:
[..]
applequote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef Tally het volgende:
[..]
ik ookquote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit nu ook weer achter een vista bak
ik begrijp apple nietquote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
appleKan gewoon dat ding bedienen vanaf mn telefoon zonder iets te installeren
jij bent te intelligent voor apple, je moet er gewoon dom voor zijn en dan is het best logischquote:
Peer wel danquote:
macbooksquote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dr net voorquote:
Ik ook!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit nu ook weer achter een vista bak
Handig hequote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als leek denk ik dat het gajes van gates niks goed meer uit gebracht heeft sinds dos6.22quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
macbooks(of pro's of air's...) wooei....
If windows 7, want zowaar het OS lijkt eindelijk te doen wat het moet doen... Werken
Air natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
macbooks(of pro's of air's...) wooei....
If windows 7, want zowaar het OS lijkt eindelijk te doen wat het moet doen... Werken
Nou, kan je meteen weer een neukafspraak regelenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:06 schreef KudFokker het volgende:
Huh, in een keer een smsje van meisje 1: Slaap lekker zo ! xx
Heb haar sinds gisteren niet meer gesproken
Vrijdag ben ik met een maatje gaan kijken voor een mediaplayer. Die Apple TV is ook best geil zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Air natuurlijkMet SSD schijfje
![]()
[ afbeelding ]
Zo weer lekker recht voor ze raapquote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, kan je meteen weer een neukafspraak regelen
Ja, dan zijn we weer een beetje van dat gemiep afquote:Op maandag 25 mei 2009 23:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo weer lekker recht voor ze raap
Vergeet het smsje van vanmiddag nietquote:Op maandag 25 mei 2009 23:06 schreef KudFokker het volgende:
Huh, in een keer een smsje van meisje 1: Slaap lekker zo ! xx
Heb haar sinds gisteren niet meer gesproken
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik met een maatje gaan kijken voor een mediaplayer. Die Apple TV is ook best geil zeg.
kijk uit, straks krijgtie weer last van zelfoverschattingquote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het ook top zoals je het aan paktquote:Op maandag 25 mei 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we weer een beetje van dat gemiep af
Kan dat nog erger? Volgens mij niet hoor...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kijk uit, straks krijgtie weer last van zelfoverschatting
Oeh applequote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik met een maatje gaan kijken voor een mediaplayer. Die Apple TV is ook best geil zeg.
Echt niet dus hehquote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
wat een taal voor zo'n net meisjequote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |