Is het wit.. of meer roze?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijk licht puntje
Ik moest dus gewoon googelen wat Ubuntu is, en dat als systeembeheerderquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, dan is hij een nepnerd. Wel Ubuntu gebruiken, maar ook fitnessen en sporten.
Ubuntu is niet voor nerds...veel te makkelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, dan is hij een nepnerd. Wel Ubuntu gebruiken, maar ook fitnessen en sporten.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd.Ubuntu is makkelijkste Linuxversie die er is
Ik begin licht kleurenblind te worden maar ben handig dus zeg het maar ik geef het de kleur die je mooi vindquote:
dat lust ik niet, zo pc zo baas, dus hij haakt afquote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef ArTiC het volgende:
ik heb kaas hier maar daar heb ik zelf zo'n trek in
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ubuntu is niet voor nerds...veel te makkelijk![]()
echte geeks (zoals ik) gebruiken Debian
Ken ik ook nietquote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lekker lang lekkerquote:
Eeuuhhm, is het vreemd als ik me nog een tijd geleden herinner dat jij er maar niks aan vond?quote:
dan heb je een kutopleiding gehad...waarschijnlijk had je net zo'n leraren als ik gehad hebt...dat je aan je leraar moet gaan uitleggen dat zijn SQL query's fout zijn etcquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moet echt leren niet op de bank te gaan liggen tijdens een film, dan slaap ik zo.....
1.90 is altijd té lang als je op vakantie gaatquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Murmeli het volgende:
mm 2.03.... ik geloof dat dat wel een beetje lang is voor mij. kwaak is 190 en dat is kei onhandig als je in portugal wilt gaan slapen.....
Heb er nooit geen problemen mee ge hadquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1.90 is altijd té lang als je op vakantie gaat
ja.... vooral als je ook nog es niet de smalste bent...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1.90 is altijd té lang als je op vakantie gaat
zeker nooit naar center parcs geweestquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb er nooit geen problemen mee ge had
Mijn schouders logeren meestal op het nachtkastjequote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Murmeli het volgende:
ja.... vooral als je ook nog es niet de smalste bent...
Hmm die opleiding ging ook totaal niet diep neequote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan heb je een kutopleiding gehad...waarschijnlijk had je net zo'n leraren als ik gehad hebt...dat je aan je leraar moet gaan uitleggen dat zijn SQL query's fout zijn etc
2x maar toen was ik nog niet zo langquote:
in wat voor bedden slaap jij dat op vakantie? of naar wat voor landen ga je?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb er nooit geen problemen mee ge had
vast niet Aziëquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
in wat voor bedden slaap jij dat op vakantie? of naar wat voor landen ga je?
Heb jaren met een carvan/tent (met aan gepaste beden)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
in wat voor bedden slaap jij dat op vakantie? of naar wat voor landen ga je?
hahahaquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mijn schouders logeren meestal op het nachtkastje
ja dat dus aangepaste bedden. zie mijn vorige post over kwaak en bed enzoquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb jaren met een carvan/tent (met aan gepaste beden)door europa getourd
Dat is niet vreemdquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef Nouk84 het volgende:
Eeuuhhm, is het vreemd als ik me nog een tijd geleden herinner dat jij er maar niks aan vond?
Heb nog maar 2x gevlogenquote:
Op vakantie met een tentje, ook zo'n drama, altijd met mn voeten door t deurtje, omdat ik er anders niet in kon.. lang leve de mugsquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Murmeli het volgende:
hahaha
ik was deze vakantie zo blij met mijn 170!! maar niet zo blij met kwaak zn 190/195 en had gewenst dat ie een klein schriel ventje was. dan past het tenminste in 175x140 met zn 2-en....
ligt eraan, wat schuift het?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef djayzz het volgende:
Nog drie kwartier film, zijn jullie er dan nog?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach het sliep niet echt super, maar het was wel lekker knusquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha
ik was deze vakantie zo blij met mijn 170!! maar niet zo blij met kwaak zn 190/195 en had gewenst dat ie een klein schriel ventje was. dan past het tenminste in 175x140 met zn 2-en....
Ben in Rome geweest in pension en Moskou was 3x niks die bedenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat dus aangepaste bedden. zie mijn vorige post over kwaak en bed enzo
What changed?quote:
mijn fotoquote:
je kunt het systeembeheer diploma weer inleveren, en bij de balie je diploma "eindgebruiker met admin wachtwoord" ophalen, want sorry hoor... jij bent geen systeembeheerderquote:
Niet veel eigenlijkquote:
Nooit gekregenquote:
Ja.. en neequote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar ben je nu ineens wel hitsig? heb je een lover?
ben blij..anders slaat het weer omquote:
ja was heel knus. dat iets langere bed vond ik wel beter, even knus maar toch wat meer plek dan alleen onder jouquote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach het sliep niet echt super, maar het was wel lekker knus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |