quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorry
Je bent een bitch auto!
Jemie! wat een bitch
Slapen is lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
Ik ga maar eens wat nuttigs doen met mijn leven. > slapen
JB! Lieverd! Hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeieavond
Laatste bezoek is net weg, heb net nog even in mn dagboek geschreven, taart is in de smaak gevallen (iedereen was het erover eens dat ie erg machtig is) en nu moet ik nog even de glazen enzo in de keuken zetten en de asbak leeggooien en dan ga ik in mn bedje kruipen...
Klinkt best aanlokkelijk, slapen
Goedquote:
Sorry! Haha. Pff... ik schrok mij de tievus toen de 'hel' hier uitbrak...quote:
Damn hier is het nog niet zo erg (geweest). 't Is al bijna opgehouden, mijn kat sliep er niet minder om though.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef Sinceria het volgende:
Nog mensen wakker door het onweer? Het houdt maar niet op hier! Mijn kelder is overstroomd en mijn kat kan ik nergens vinden (verstopt).
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:52 schreef MNR het volgende:
Crack the shutters
Ja man! Niet normaal![]()
Gelukkig viel ik ook weer snel in slaap. 4.15u was het. Goeiemorgen Droompje
Nah, ik was al iets langer wakker. Had de radio aangezet maar lag nog op bed. Was er niet uit te brandenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Word je daar mee wakker? Bofkont!
Ja, ik werd om tien over vier wakker. En ik was niet de enige blijkbaar
Goedemorgen lieverd
Niet te zuinig idd. Ik word normaal nooit wakker van onweer maar ik heb vannacht de wekker wel 6x gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:47 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Wat ging het tekeer vannacht hè?
Ik word niet snel wakker van het weer, maar vannacht ben ik er toch wel even wakker van geweest. Eventjes maar.. om vervolgens weer lekker door te slapen
Mooi, kun je vandaag ook wat energie kwijt in andere zakenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah, ik was al iets langer wakker. Had de radio aangezet maar lag nog op bed. Was er niet uit te branden![]()
Vandaag wordt een lekker rustige dag. Dat is fijn(I could use the peace and calmth na zo'n korte nacht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |