ja maar dat heb ik dan weer welquote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt bekend heb ze ook verspreid over 2 landen nog wel
alleen als je je kop goed kaal houdt.... ik hou niet van kale mannen met lang haarquote:Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik word nergens versierd? jammer
We gaan naar Essen pick je onderweg wel opquote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een stomme tijd
[..]
Dan moet ik naar Almere, toch?
Of Essen?
het os ook nooit goedquote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een stomme tijd
[..]
Dan moet ik naar Almere, toch?
Of Essen?
Ik ook! Gekregen van papa en mama!quote:
Das een goeie. Ik moet mijn PSP nog laten ombouwen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik dan weer weler ligt nog een psp en een xbox van mij in Servie
ik moet ook een nieuwequote:
Doe me ook zo'n mama en papaquote:
wat doet dat daar dan weer?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik dan weer weler ligt nog een psp en een xbox van mij in Servie
heb een nieuwe tondeuse, dus it's done!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alleen als je je kop goed kaal houdt.... ik hou niet van kale mannen met lang haar
rrrr....quote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb een nieuwe tondeuse, dus it's done!
Vergeet het ook steeds heb al paar keer in tas gemieterd om mee te nemenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een goeie. Ik moet mijn PSP nog laten ombouwen.
naar Essen kan ik ook gemakkelijk op de fietsquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
We gaan naar Essen pick je onderweg wel op
Hoi!quote:
Ik vind dat iets te vroegquote:
gewoon zo'n grote....quote:Op maandag 25 mei 2009 23:29 schreef Jannuk het volgende:
ow kan ik wel meteen een vraagje stellen: wat is een goed mini-lappie?
Ik ben bijna jarig. Vast gekregen voor mijn verjaardag. Een LCD TV 107cmquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Doe me ook zo'n mama en papa
Is prima dan zie ik je daar wel zorg ik voor kopje thee of had je wat anders gewildquote:Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
naar Essen kan ik ook gemakkelijk op de fiets
[..]
Hoi!
[..]
Ik vind dat iets te vroeg
Zoete witte wijnquote:Op maandag 25 mei 2009 23:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is prima dan zie ik je daar wel zorg ik voor kopje thee of had je wat anders gewild
Krijg ik dan Snuit?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrr....
Tally.... kan ik dan jouw vent ruilen voor snuit?
verras me maar danquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig. Vast gekregen voor mijn verjaardag. Een LCD TV 107cm
Omdat ik 30 word
ff ergens zo'n pandora batterij lenen of zo'n batterij ding bij bol bestellen en klaar.. stelt niet zo heel veel meer voorquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een goeie. Ik moet mijn PSP nog laten ombouwen.
Mja voor ik naar Kroatië ga moet hij omgebouwd zijn dus ik heb nog wat wekenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vergeet het ook steeds heb al paar keer in tas gemieterd om mee te nemen
quote:
Oké! Moet ik alleen je precieze adres nog ff hebbenquote:
O weet ik maar ik wil niet kutten zelf. Dus ik betaal zo'n wizzkid een 10tje en hoef ik niets te doenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ff ergens zo'n pandora batterij lenen of zo'n batterij ding bij bol bestellen en klaar.. stelt niet zo heel veel meer voor
ja... ik moet wel eerst zelf nog even met hem spelen, daarna mag jij hem/.....quote:
Ik zweet me nu al kapot hier....quote:
* mrbox doet ff aardig zo'n netbook bedoel je ? asus is wel prima mits 6 cell batterijquote:Op maandag 25 mei 2009 23:29 schreef Jannuk het volgende:
ow kan ik wel meteen een vraagje stellen: wat is een goed mini-lappie?
Dan word het wel heel erg aantrekkelijk moet ik zeggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja... ik moet wel eerst zelf nog even met hem spelen, daarna mag jij hem/.....
Is goed schaapsbaan 97 , hoop dat je niks tegen honden hebquote:Op maandag 25 mei 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké! Moet ik alleen je precieze adres nog ff hebben
Mja, bahquote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zweet me nu al kapot hier....
Dat word weer wakker liggen straks
Dank je dank je, heb nu nog een toshiba uit 19-noach, maar dies voor mij te zwaar voor op schoot, wil toch alleen maar internetten en msn-en ermeequote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef mrbox het volgende:
* mrbox doet ff aardig zo'n netbook bedoel je ? asus is wel prima mits 6 cell batterij
Dat is best een eindje fietsen...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is goed schaapsbaan 97 , hoop dat je niks tegen honden heb
je bent een lieverdquote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef Murmeli het volgende:
truste jannuk.... en ik ben heul geen trut nie ik ben kei lief
of wij samen met snuitquote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan word het wel heel erg aantrekkelijk moet ik zeggen.
En ze zijn makkelijk in onderhoud, kan overall zo lekker bijquote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
* mrbox doet ff aardig zo'n netbook bedoel je ? asus is wel prima mits 6 cell batterij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |