msn werkt ook primaquote:Op maandag 25 mei 2009 23:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En waarom viel je op mij??
ohjah, wacht... PM...
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is dat voor mij of voor de auto....
(of allebei, dat kan natuurlijk ook)
op dat monniken kapsel wat je angstvallig onder je petje verborgen hield!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En waarom viel je op mij??
ohjah, wacht... PM...
Misschien gewoon bang dat het verbrandquote:Op maandag 25 mei 2009 23:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op dat monniken kapsel wat je angstvallig onder je petje verborgen hield!
ja kwaak dat had jij ook moeten doen, dan had je nu niet allemaal vellen op je kop gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien gewoon bang dat het verbrand
neuh, ik was gewoon echt monnik.. gelukkig heb ik nu een heerlijke tondeuse!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien gewoon bang dat het verbrand
Slaap zequote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik ben het helemaal zat, ik stop ermee !
en dan had jij niets om aan te peuteren gehad he liefjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja kwaak dat had jij ook moeten doen, dan had je nu niet allemaal vellen op je kop gehad
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dan had jij niets om aan te peuteren gehad he liefje
de vraag is dan eerder wat zie jij voor beelden bij mijn post?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben visueel ingesteld moet dat nou
Ben vaak zat verbrand derde graat niet fijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de vraag is dan eerder wat zie jij voor beelden bij mijn post?
maar wel een vent zonder vellen!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dan had jij niets om aan te peuteren gehad he liefje
Enjoyquote:
Slaap ze!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga me bedje maar opzoeken was weer gezellig slaap lekker![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is dat voor mij of voor de auto....
(of allebei, dat kan natuurlijk ook)
quote:moet je wel zeggen dat het voor allebei was he, niet alleen voor de auto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |