Soms moet ik even een niet-net-meisje spelenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik met een maatje gaan kijken voor een mediaplayer. Die Apple TV is ook best geil zeg.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms moet ik even een niet-net-meisje spelen
Ja dat zeg ik plex !quote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
krijg je spijt van!... behalve dat de apple tv best geil is, is het ding eigenlijk een net niet media speler. Kun je beter een ouwe mini C2D op de kop tikken, daar xmbc for OSX op zetten en die gebruiken
Heb een ps3 staan werkt perfectquote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
krijg je spijt van!... behalve dat de apple tv best geil is, is het ding eigenlijk een net niet media speler. Kun je beter een ouwe mini C2D op de kop tikken, daar xmbc for OSX op zetten en die gebruiken
Mja ik heb inmiddels als een mediaPLayer gekocht. Eentje die op Windows kan draaien als netwerkshare en waarop een Sambaserver draait zodat ik er meer mee kanquote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zoals komend weekend bij mij thuis bedoel je?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms moet ik even een niet-net-meisje spelen
Maakt niet uit is een van je velen plus puntenquote:
Eén keer in de zoveel tijd is het een auto topic en één keer in de zoveel tijd een "nerd" topic.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
Waarom is dit een Nerd topic geworden .......
Oja, hoe laat hadden we afgesproken?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoals komend weekend bij mij thuis bedoel je?
Oh?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maakt niet uit is een van je velen plus punten
Afwisselingquote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eén keer in de zoveel tijd is het een auto topic en één keer in de zoveel tijd een "nerd" topic.
Good eveningquote:
Wat een jankers die kerels zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eén keer in de zoveel tijd is het een auto topic en één keer in de zoveel tijd een "nerd" topic.
Ik wil best van partner ruilen maar niet met kwaakquote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Murmeli het volgende:
Tally misschien moeten wij van partner ruilenik ben ook digibeet en snap niks van wat kwaak allemaal uitkraamt en aanschaft.... en kan er dus ook niet mee omgaan en heb zijn macbook of hoe dat ding ook mag heten al een paar keer verrot gescholden enzo....
alleen die iphone snap ik (omdat hij alles al erop heeft gezet en ingesteld en moeilijke dingen voor mij doet) en de ipod ook aardig maar ik denk dat ik daar lang niet alle mogelijkheden van benut die die heeft....
Mja, dat is op zich wel leuk...quote:
Hoor ik je roepenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een jankers die kerels zeg.
[..]
Ik wil best van partner ruilen maar niet met kwaakDan heb ik een ander op het oog
vanaf vrijdag 16.00 tot maandagavond 23:59quote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, hoe laat hadden we afgesproken?
[..]
Oh?
zuipt veel te veel stroom en werkt helemaal niet perfect want je moet nog steeds dingen converteren naar het formaat wat sony wil dat jij kunt spelenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb een ps3 staan werkt perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |