je hebt zooo vreseijk gelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
Waar.. [bla bla bla]
Oh ja nog even een foto van Simon omdat het zo'n lekker ding is..
sinds hun verouderings-proces door Stenbeck toch? Hoewel de vriendschap met Emily daarna van korte duur wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:00 schreef Michellee het volgende:
Trouwens sinds wanneer zijn Lily en Carly zulke vriendinnen???
Zo dat is wel heel lang geleden....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds hun verouderings-proces door Stenbeck toch? Hoewel de vriendschap met Emily daarna van korte duur was
Zoals alles in ATWT, komt het denk ik wel uit...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Boowtje het volgende:
Zal als het uitkomt dat Carly niet ziek is, ze Brad verraden aan katie?
Nee joh, dat was Rosequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds hun verouderings-proces door Stenbeck toch? Hoewel de vriendschap met Emily daarna van korte duur was
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pfff ben ik nog steeds de enige mannelijke user hier_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
Voor iedereen die het vandaag nog moet kijken rond 17.00 uur zet ik het maar even onder een spoiler..
Het is ook zo spannend allemaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Rose niet Lilyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja ugly!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:51 schreef Anonymousz het volgende:
De jurk van Carly lijkt op een nacht japon
Nou dat past dan prima bij haar hoofdquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou dat past dan prima bij haar hoofd
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou dat past dan prima bij haar hoofd
Parker heeft ballen hij begrijpt het tenminste ik snap niet waarom JJ het niet snap Sage is nog kleinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Omdat JJ een rotkind is! Net zo rot als zijn moeder Julia!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik snap niet waarom JJ het niet snap Sage is nog klein
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, verdorie! Ik neem elke dag ATWT op en kijk af en toe eens wat afleveringen en ik heb nét gehoord dat Carly een hersentumor heeft. En nou weet ik dat ze niet dood gaat. Willen jullie svp geen verkapte spoilers meer in de TT zetten
Huuuuuuuuuuu!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef Aventura het volgende:
Die stomme spion ook. Die kan overal in/door en heeft heel goede oren, want ook al staat-ie 5 meter van Meg vandaan, hij hoort alles! Maar vaak staat hij ook maar 15 cm van Meg af. En Meg merkt dan niks! Misschien heeft hij zo'n Harry Potterjas ofzo??
zou kunnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:55 schreef Aventura het volgende:
Rosanna komt denk ik wel bij, maar dan heeft ze geheugenverlies.
quote:Meg Snyder is the daughter of Emma and Harvey Snyder. She is the sister of Seth Snyder, Iva Snyder Benedict, Caleb Snyder, Elinor "Ellie" Snyder and Holden Snyder. She was involved with Dusty Donovan in the early years and even faked a pregnancy to trap him. Meg married Tonio Reyes, but she had an affair with Josh Stricklyn and became pregnant, losing the baby and had to have a hysterectomy.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:35 schreef Aventura het volgende:
Had dus heel veel jaren gemist, dus ging ik even op Wiki lezen. Kom ik dit tegen:
[..]
![]()
Bovendien gebeurde dit alles eerste helft jaren '80. Dus ik weet niet hoe oud Meg moet zijn, maar zelfs als ze heur baarmoeder nog had, is het best onwaarschijnlijk dat ze nu zwanger zou zijn
Ik vind ze wel leuk samenquote:
Dallas de neef van Bonniequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef Rebbedebje het volgende:
Wie was die gast bij Bonnie? Die zeg maar het etentje "verstoorde" van haar en Holden?
Ik kijk het niet meer dagelijks.
hij is een politie agentquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:30 schreef Rebbedebje het volgende:
Was dat niet die politieagent? Dan is ie weer veranderd (wel ten goede)
Nee het kind is van Paul maar Rosanna heeft de vaderschapstesten verwisseldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:18 schreef Michellee het volgende:
Ik heb gisteravond alleen de laatste 5 minuten gezien, maar het kind is van Craig???
Het is maar een soap hequote:Op zondag 31 mei 2009 12:14 schreef Michellee het volgende:
Ook erg geloofwaardig......vanuit je coma de kamer uitstrompelen....
hahaquote:Op zondag 31 mei 2009 13:19 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh....ik dacht dat het een documentaire was....
Ze kan ook gewoon op de PC gegevens opzoeken en veranderen...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef Anonymousz het volgende:
Wel dom van de dokter
hij had de deur niet op slot gedaan Rosanna kon gewoon in zijn kamer gaan
ojaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon op de PC gegevens opzoeken en veranderen...
Hell has no fury like a woman scornedquote:
quote:
Ja ik ook een beetjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zag je die blik in dr ogen niet? Ik werd er zelfs bang van
Ik kan me gewoon niet meer goed inleven in Meg nu ik dit gelezen hebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:35 schreef Aventura het volgende:
Had dus heel veel jaren gemist, dus ging ik even op Wiki lezen. Kom ik dit tegen:
[..]
![]()
Bovendien gebeurde dit alles eerste helft jaren '80. Dus ik weet niet hoe oud Meg moet zijn, maar zelfs als ze heur baarmoeder nog had, is het best onwaarschijnlijk dat ze nu zwanger zou zijn
Nee dat heb ik nou ook.. hele vreemde kaak...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:58 schreef Inu het volgende:
[..]
En ik kan ook nooit mn ogen van haar kaak afhalen
Zij was de eigenaar van die kroeg/motel waar de ontvoerders van JJ in eerste instantie onder wilden duikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:55 schreef Michellee het volgende:
Wie is Kit? (ik loop 2 afleveringen achter)
Hele vreemde? Menig man zal daar jaloers op zijn...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:20 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nou ook.. hele vreemde kaak...
Kit is die barvrouw die toen bevriend was met de ontvoerders van JJ.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:55 schreef Michellee het volgende:
Wie is Kit? (ik loop 2 afleveringen achter)
Het gevecht was wel grappigquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:36 schreef vencodark het volgende:
Best irritant dat Katie en Carly hetzelfde kapsel hebben. Kan me voorstellen dat Jack geen keuze kon maken.
Haha, net die scene met Brad en Jack in gevecht, Jack die ineens bovenop Brad 'vliegt'. Leek wel Superman.![]()
Ik vind Meg een hele mooie vrouw, inclusief kaak.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Michellee het volgende:
Ben ik de enige die de Meg kaak wel mooi vind
Hoe moeten ze anders ooit een setje wordenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind Meg een hele mooie vrouw, inclusief kaak.
Kan er niet over uit dat Katie Brad vergeeft
Ze moeten een setje wordenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Michellee het volgende:
Ik vind haar stem irritantquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind Meg een hele mooie vrouw, inclusief kaak.
Kan er niet over uit dat Katie Brad vergeeft
stief kleinzoon van lucindaquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef Relin het volgende:
Wie is Evan Walsh? Heb gemist dat die de serie in is gekomen en zag hem gisteren op eens
Ze doet wel raar met d'r mondhoeken, net alsof ze steeds iets wil zeggen, maar zich dan inhoudt. Ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar stem irritant![]()
![]()
![]()
steeds haar armen over elkaar heen![]()
verder een mooie vrouw maar ze is niet mooier dan Vienna![]()
Nog meer info Maar ook spoilers!!quote:Several years later, Lucinda was again ousted from her company, Worldwide, this time by Craig Montgomery. Determined to get back what she’d lost, Lucinda brought Evan’s grown son, Evan Walsh IV, to Oakdale. A medical researcher, Evan was to secure funding from Crag for his new research project, probably in the hopes that the project would bankrupt Craig.
Volgens mij pakte ze hem gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:19 schreef Aventura het volgende:
Lekker dom ook om een cheque van een ton aan een vreemde mee te geven. Zonder ook maar iets vast te leggen.
jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Michellee het volgende:
Vienna is inderdaad erg mooiquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
verder een mooie vrouw maar ze is niet mooier dan Vienna![]()
Amenquote:
Ja, ik ben blij dat ze haar een beetje normaal hebben laten wordenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
Vianna is prachtig!!! Wat een mooie vrouw zeg!
Katie keek ook echt zo van: wtfquote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Carly schijnbaar in de problemen, en Jack er meteen op af, laattie Katie weer staan
Dom wijf is zequote:Op maandag 8 juni 2009 11:25 schreef Michellee het volgende:
Echt serieus waarom gaat Carly in zee met iemand die haar zoon heeft ontvoerd??
en ff Jack bellenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:55 schreef Aventura het volgende:
'Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage' en dan die kop
Of Babsquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Sofie is gewoon vervelend, net als Cole..
Om Iris moet ik dan wel weer lachen, dat ze Barbara altijd Barbie noemt..
Ik zou hetzelfde doen, denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:34 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom bemoeien Alison en Aaron ermee?
Ze is niet in haar voordeel veranderd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:21 schreef Aventura het volgende:
Iris kwam me steeds zo bekend voor. Na een rondje Google weet ik het: zij speelde Lady Ashton in North and South! Ze speelde toen ook al zo'n vals kreng
Ja, maar je zou verwachten dat ze iets mooier opgedroogd zou zijn. Maar ik denk dat het de rol is die ze speelt van de doortrapte aso.quote:
Ja, in overleg misschienquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef Aventura het volgende:
Wat nou. Als ik verliefd op iemand ben koop ik ook een huis voor ze, hoor!
Nee, is inderdaad redelijk snel. Maar die bek die zij trokquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:25 schreef Aventura het volgende:
Die kop van BarbieHad niet verwacht dat het zo snel al uit zou komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net goed voor hem, de sneak.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:37 schreef Cristal het volgende:
Ik vind Katie egt een stom wyf. Ze kan alleen zeiken, en dan moet Brad zyn BIJDRAGE leveren aan Katie, Brad mag niet eens plezier hebben om dat kind te maken. Gewoon te zielig
[ Bericht 11% gewijzigd door cinnamongirl op 16-06-2009 18:56:30 (Spoilers graag binnen tags...) ]De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
Spoilerquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:26 schreef Angelic_Rose het volgende:Dat bladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen Paul liep voor de verandering eens niet te falen.Ok stelletje hokboeren
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef padlarf het volgende:
Godschristus, wat een faalaflevering zeg![]()
Lijstje:
-Carly![]()
- Kit![]()
- Sam![]()
- Jack![]()
- Brad![]()
- Katie![]()
-Vienna![]()
- RosannaJe vergeet ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen Paul liep voor de verandering eens niet te falen.
Buikspreekpop(van Sam)
Het is een beetje allemaal hetzelfde nogquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:15 schreef purmernoord het volgende:
is er helemaal geen nieuws hier? ik heb de laatste afleveringen niet kunnen kijken en kijk dan hier hoe het gegaan is...
Iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Katie is echt een snol zegBrad mag niks zeggen over dat ze samen sex hebben, maar zij wel
Geef dan gewoon toe dat je jaloers bent
Dat vroeg ik me ook af. Aan Craig zal het niet liggen, die gaat wel naar de apotheek voor de nodige middeltjes. Het is en blijft een moordenaar he?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef Koningin het volgende:
Ben benieuwd of Meg die baby ooit gaat krijgen.....zal wellicht een miskraam of iets dergelijks worden.
Of ze valt of krijgt een ongeluk...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:53 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind dat hele brad/katie/jack verhaal nu gewoon vervelend worden.
Katie is een snol.
Heb deze aflevering vanmorgen pas gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Aan Craig zal het niet liggen, die gaat wel naar de apotheek voor de nodige middeltjes. Het is en blijft een moordenaar he?
Ja, het slaat als een tang op een varken. Ze moet zich met haar eigen zaken bemoeien, de se-let.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Kuttie die zwaar teleurgesteld is omdat ze na 2 keer sex achter elkaar niet gelijk de eerste maand zwanger is..![]()
![]()
![]()
En Carly moet kappen met die verzoenpoging tussen Kuttie en Jack, dat slaat echt helemaal nergens op..
Nouhoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heb deze aflevering vanmorgen pas gezien.
Wat een boefje die Craig![]()
Vind wel dat iedere aflevering zonder Dusty de leukste is.
Dusty begint oervervelend te worden.quote:
Dusty is irritant aan het wordenquote:
Ja, dat wel, dat gezeik over die Emily, ook zo'n se-let.quote:
Daar kan ik me echt ernstig aan ergeren....wat een muts zeg!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Kuttie die zwaar teleurgesteld is omdat ze na 2 keer sex achter elkaar niet gelijk de eerste maand zwanger is..![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:02 schreef padlarf het volgende:
Ik heb het deze week helemaal niet gezien.![]()
Zal ik helemaal er mee stoppen?
quote:
Van mij mag je hem hebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
*mag ik hem hebben? mag ik hem hebben? mag dat. mag dat?*
![]()
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef Urnie het volgende:
Die cowboy Jack erger ik me ook mateloos aan. Wat een dom gedoe zeg....
En sinds wanneer is het trappenhuis van Memorial een centrale ontmoetingsplaats geworden?
Hey Alors lang niet meer gezien op deze topicquote:
Haai, nee komt omdat ik de Amerikaanse versie volg. Ik download de afleveringen die nu in Amerika zijn. Ik had een keer alle spoilers gelezen, en toen vond ik het niet zo tof meer om de Nederlandse nog te volgenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hey Alors lang niet meer gezien op deze topic
ik kijk stiekum ook naar de amerikaanse versie op youtube af en toequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Haai, nee komt omdat ik de Amerikaanse versie volg. Ik download de afleveringen die nu in Amerika zijn. Ik had een keer alle spoilers gelezen, en toen vond ik het niet zo tof meer om de Nederlandse nog te volgen![]()
![]()
Maar ik kijk wel af en toe, als het er toevallig op is en ik zit voor de tv.
Ja, heb het ook gezien.quote:
Jezus wat slecht zeg.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Jack moet zich een keer laten inenten tegen de Q-koorts en Carly flink op haar plaats zetten, en die dochter van haar wordt net zo'n manipulatief serpentje.
Ja weet ik, zag geen US-topic, dus ik dacht "wieweet dat een ATWT-fan het toch wel weet"..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
ATWT loopt in de US iets van een jaar, anderhalf jaar voor
En dat moet ze snel afleren, want als ze groot is krijgt ze te maken met het gezegde "wie zeurt, krijgt een beurt'.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:10 schreef Anonymousz het volgende:
Sage is een schat
Maar ze zeurt te veel
Ik heb dagen in een kraambed gelegen, mocht niet met baby naar buiten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:45 schreef Inu het volgende:
Ook wel fijn trouwens, krijg je op kerstavond een baby in je handen geduwd zonder enige melk oid om het kind eten te geven
Tegenwoordig is dat niet meer hoor.... maar ach in de film is het helemaal een eitje natuurlijk. ;-)quote:Op zondag 5 juli 2009 14:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb dagen in een kraambed gelegen, mocht niet met baby naar buiten.
Blijkbaar is dat in Oakdale niet zo.........![]()
Maar wel schatiig voor Wil en Gwen.
aaron moet sofie maar eens een geode buert gevenquote:
het is eerder begonnen godverquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef massy het volgende:
Huh ? Is het vanmiddag om half 5 al begonnen ? Het is nu al afgelopen, ik zat er net lekker in
gesmuld?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:48 schreef KWAKje het volgende:
[..]
enfin, nog even over de aflevering met het levende poppenhuis; ik heb gesmuld van al die jurken, die kostuums, die haardrachten, al die blinkende juwelen, dat taalgebruik en die fraaie kerstdissen.
en als in de echte wereld het licht toch eens altijd zo warm, zacht, rond en veilig zou kunnen zijn. daar hebben we heeeel veeel vaseline voor nodig
Ik was in slaap gevallenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef purmernoord het volgende:
[..]
gesmuld?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat had dat hele
![]()
![]()
![]()
gedoe nou met het verhaal te maken? ik vond het waardeloos.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daar kwam ik ook te laat achter. Gingen ze ineens die documentaire over Neverland weer uitzenden, die de avond daarvoor ook al geweest was....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef massy het volgende:
Huh ? Is het vanmiddag om half 5 al begonnen ? Het is nu al afgelopen, ik zat er net lekker in
nou , zo net na de bevalling ? beetje sneuquote:Op maandag 6 juli 2009 14:48 schreef KWAKje het volgende:
[..]
aaron moet sofie maar eens een geode buert geven![]()
enfin, nog even over de aflevering met het levende poppenhuis; ik heb gesmuld van al die jurken, die kostuums, die haardrachten, al die blinkende juwelen, dat taalgebruik en die fraaie kerstdissen.
en als in de echte wereld het licht toch eens altijd zo warm, zacht, rond en veilig zou kunnen zijn. daar hebben we heeeel veeel vaseline voor nodig
Misschien later de nodige problemen omdat paps denkt het kind te kunnen opeisen o.i.d.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef tulpie123 het volgende:
Die adoptie van Hallie was ook wel heel snel rond, zelfs in Amerika komt daar wat meer bij kijken dan een advocaat die alleen maar een papiertje opstelt
, ook in de VS krijgt een moeder een paar maanden bedenktijd voordat de adoptie helemaal officieel is
Vond er ook niet veel aan. Met kerst hebben ze altijd zo'n terugblikuitzending met 'flauwekul'.quote:
Spoilerquote:
quote:
Carjack dan, is ook ergquote:Op zondag 12 juli 2009 21:42 schreef Aventura het volgende:
'Brady' , like Bangelina, Bennifer, TomKat
hahaha CarAccidentquote:Op zondag 12 juli 2009 22:21 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Carjack dan, is ook ergdoet me aan een auto ongeluk denken.
En ik vraag me wel eens van meer mensen af of ze niet hoeven te werken..![]()
Ik weet niet eens wat Paul ook alweer doet qua werk..![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:22 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dusty is ook irritant geworden vind ik.. Loopt zich overal maar mee te bemoeien..
En dinges en dinges? (Gwen en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet eens wat Paul ook alweer doet qua werk..)
Gwen zie ik tegenwoordig alleen nog maar met dat kind zeulen.![]()
Gwen en Will..quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dinges en dinges? (Gwen en...)
Gwen zie ik tegenwoordig alleen nog maar met dat kind zeulen.
Will! ik kon ff totaal niet meer op zijn naam komen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:59 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Gwen en Will..![]()
Ja die studeren, maar wanneer ze daar precies naartoe gaan weet ik ook niet..
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:22 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dusty is ook irritant geworden vind ik.. Loopt zich overal maar mee te bemoeien..
Ik weet niet eens wat Paul ook alweer doet qua werk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Angelic_Rose op 17-07-2009 00:08:53 ]
Ik heb Dusty altijd al irritant gevonden, maar sommige fappen enorm op hem, ik heb overigens geen idee waarom. Met zijn semi-detective blik, poephoofd en grijze haarquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb Dusty altijd al irritant gevonden, maar sommige fappen enorm op hem, ik heb overigens geen idee waarom. Met zijn semi-detective blik, poephoofd en grijze haar
Chris is wel knap maar hij heeft kapsonesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
!!
Iedereen vind de nieuwe Chris lekker leuk, die vind ik dan weer irritant..
Ik vond die vorige veel lekkerder beter..![]()
Ze hebben al zoveel 'plastic Ken' mannen in ATWT, dat soort mannen doen mij echt helemaal niks..
Misschien dat ik daarom zo'n zwak heb voor Henry..
[ Bericht 2% gewijzigd door alors op 17-07-2009 13:15:37 (verkeerde smiley) ]know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef alors het volgende:
Chris is een lichtpuntjeMet zijn zwoele stem en goddelijke lichaam
ik heb liever ChrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan Dusty
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:16 schreef alors het volgende:
Ja ik ook alleen ik klikte de verkeerde smiley aan
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:44 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:44 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind hem ook verschrikkelijk.. Die pop (Cowboy Jack, ik bedoel, kom op zeg) en die hele Sam met zijn rare hoofd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]Jeetje, het wordt wel heftig. En inderdaad, die Sam heeft een raar hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I second that. Ik moest al huilen van die nieuwe Alison. Wat was die oude lekkerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:29 schreef admiraal_anaal het volgende:wanneer komt Lucy weer terug
en dan het liefst de vorige speelster
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:29 schreef admiraal_anaal het volgende:wanneer komt Lucy weer terug
en dan het liefst de vorige speelster
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
De oude Alison was leuk ja, met die domme acties altijd..
Sowieso de oude Alison in combinatie met de oude Chris..![]()
Zucht..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Sowieso de oude Alison in combinatie met de oude Chris Aaron..![]()
Zucht..
Redelijk? Ze is een lekker ding (en dan ben ik niet lesbisch), alleen vind ik dat ze een zeikrol heeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
I second that. Ik moest al huilen van die nieuwe Alison. Wat was die oude lekker
Alle lekkere wijven gaan weg of worden vervangen door minderen![]()
Nu zitten we met Gwen, met kort vlot kapselKatie is wel nog redelijk knap, dat is wel een pluspuntje.
Ik vind de huidige Chris zo niet leuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Sowieso de oude Alison in combinatie met de oude Chris..![]()
Zucht..
Gemene schijnheilige k*tkop heeft-ie. Prima gecast dusquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind de huidige Chris zo niet leuk.
Zelfs dat niet. Hij heeft iets wat mij afstoot.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gemene schijnheilige k*tkop heeft-ie. Prima gecast dus
Als hij niet zo stiekem kijkt ziet hij er best goed uit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:38 schreef Michellee het volgende:
Ik ben net terug van vakantie. Hoe heet Meg paul overtuigd dat het zijn kind is? Is er weer een DNA test geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |