Iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Katie is echt een snol zegBrad mag niks zeggen over dat ze samen sex hebben, maar zij wel
Geef dan gewoon toe dat je jaloers bent
Dat vroeg ik me ook af. Aan Craig zal het niet liggen, die gaat wel naar de apotheek voor de nodige middeltjes. Het is en blijft een moordenaar he?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef Koningin het volgende:
Ben benieuwd of Meg die baby ooit gaat krijgen.....zal wellicht een miskraam of iets dergelijks worden.
Of ze valt of krijgt een ongeluk...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:53 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind dat hele brad/katie/jack verhaal nu gewoon vervelend worden.
Katie is een snol.
Heb deze aflevering vanmorgen pas gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Aan Craig zal het niet liggen, die gaat wel naar de apotheek voor de nodige middeltjes. Het is en blijft een moordenaar he?
Ja, het slaat als een tang op een varken. Ze moet zich met haar eigen zaken bemoeien, de se-let.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Kuttie die zwaar teleurgesteld is omdat ze na 2 keer sex achter elkaar niet gelijk de eerste maand zwanger is..![]()
![]()
![]()
En Carly moet kappen met die verzoenpoging tussen Kuttie en Jack, dat slaat echt helemaal nergens op..
Nouhoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heb deze aflevering vanmorgen pas gezien.
Wat een boefje die Craig![]()
Vind wel dat iedere aflevering zonder Dusty de leukste is.
Dusty begint oervervelend te worden.quote:
Dusty is irritant aan het wordenquote:
Ja, dat wel, dat gezeik over die Emily, ook zo'n se-let.quote:
Daar kan ik me echt ernstig aan ergeren....wat een muts zeg!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Kuttie die zwaar teleurgesteld is omdat ze na 2 keer sex achter elkaar niet gelijk de eerste maand zwanger is..![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:02 schreef padlarf het volgende:
Ik heb het deze week helemaal niet gezien.![]()
Zal ik helemaal er mee stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |