Jack moet wel het domste en belachelijkste personage zijn. Hoe kan hij met open ogen in Carly's gejank trappen? Dat hij geloofd dat ze nog doodziek is, vind ik 1 ding maar dat hij álles doet om het mevrouwtje het naar dr zin te maken is idioot. Hij geeft zo echt geen flikker om Katie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef purplerose het volgende:
Ik begin een beetje moordneigingen te krijgen nu van carly en jack
Voor een detective is die wel ontzettend dom dat ie dit niet door heeft
En de schrijvers laten het te lang duren
En Jack heeft ja gezegd en Carly krijgt natuurlijk haar zinquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:14 schreef Michellee het volgende:
Gaat Carly het nu al vertellen????
Oh laat maar... ik zie het al...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jankmens is die sofiequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Michellee het volgende:
Sofie"Ik voel dat het een jongetje wordt, en dan noem ik hem Cole"
Hoe zal Jack reageren als hij erachter komt hopen dat Carly de volle laag krijgtquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:12 schreef vencodark het volgende:
Carly and Jack zijn wel van plan snel te trouwen zeg. Vind Jack dat nu serieus normaal? Die kinders vinden geloof ik ook alles best. Ik zou compleet verward zijn.![]()
Het is in ieder geval een klote verhaallijn. Carly krijgt op 1 of andere manier altijd haar zin.
Seks met haar hebben?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hoe zal Jack reageren als hij erachter komt hopen dat Carly de volle laag krijgt
ik dacht eerder haar vermoordenquote:
That's my kind of thinkingquote:
Muhahahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:54 schreef Michellee het volgende:
[..]
That's my kind of thinking![]()
Volgens mij is Parker het enige normaal denkende kind. Die JJ is ook irritant! Waarom is die in vredesnaam erbij gekomen, hij is niet eens gerelateerd aan Carlyof Jack
Parker is een goeie gozer hij hoop dat de trouwerij niet doorgaatquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:54 schreef Michellee het volgende:
[..]
That's my kind of thinking![]()
Volgens mij is Parker het enige normaal denkende kind. Die JJ is ook irritant! Waarom is die in vredesnaam erbij gekomen, hij is niet eens gerelateerd aan Carlyof Jack
Ik hoop het, want die Emily kan ik ook schieten, wat een irritant mens is dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
En Jack heeft ja gezegd en Carly krijgt natuurlijk haar zin![]()
Bonnie & Vienna kennen elkaar?
Alison sjonge sjonge
Chris heeft zijn baan terug in het ziekenhuis en Alison gaat daar ook werken ze zit weer achter Chris aan denk ik en Emily komt er zeker erachter dan is het weer oorlog met die 2![]()
Dusty![]()
Lily
Ja, ze maken echt wel een idioot van Jack, de Jack die zgn zo'n slimme rechercheur zou zijn, maar nu zo infantiel wordt neergezet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jack moet wel het domste en belachelijkste personage zijn. Hoe kan hij met open ogen in Carly's gejank trappen? Dat hij geloofd dat ze nog doodziek is, vind ik 1 ding maar dat hij álles doet om het mevrouwtje het naar dr zin te maken is idioot. Hij geeft zo echt geen flikker om Katie.
Carly is echt, echt gestoord. Hoe verzinnen die schrijvers het?
Net zoals heel veel dingen toevallig zijn. Meg die zwanger is van één keer met Paul...(denk ik...)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
Heeeel toevallig dat Katie precies bij die man in het vliegtuig zat..
Maandagmiddag iets na 17.00 uur en vervolgens dinsdagmorgen, iets na 09.00 uur.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:41 schreef purmernoord het volgende:
ik heb de laatste aflering van vrijdag gemist.. is die nog ergens terug te kijken?
Idd toevalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
Heeeel toevallig dat Katie precies bij die man in het vliegtuig zat..
Jack kan nooit nee zeggen tegen Carlyquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ze maken echt wel een idioot van Jack, de Jack die zgn zo'n slimme rechercheur zou zijn, maar nu zo infantiel wordt neergezet.
Aaron is kindaquote:Op zondag 24 mei 2009 12:55 schreef Aventura het volgende:
Na lange tijd ben ik weer gaan kijken. Naast Jack vind ik Holden ook (nog steeds) zo'n irritant personage. Nee, niet irritant, gewoon..een nul. Steeds dezelfde domme uitdrukking op zijn kop...Nu ik erover nadenk, zo'n beetje zoals Paul ook heeft. De mannen van Oakdale zijn er niet beter op geworden. Nee dan Mike Kasnoff vroegaah...
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Aventura het volgende:
Wat had Carly trouwens een rare zwangerschapsjurk aan.
Thats karma for yaquote:Op zondag 24 mei 2009 15:39 schreef Ladyxima het volgende:
Ik zou het liefst zien, dat wanneer Carly het eindelijk verteld heeft, ze vervolgens niet lang daarna geschept wordt door een bus
*oeps toch dood hihi*
Ik denkt het niet ze gaat naar Brad denk ik ze zijn zo close met elkaarquote:Op zondag 24 mei 2009 15:23 schreef purplerose het volgende:
Morgen worden we allemaal verlost van deze langslepende verhaallijn
Eindelijk!
Jack moet gewoon weer terug naar KatieALS ze hem vergeeft.
Maar als ze erachter komt dat Brad alles wist gaat ze ook tegenover hem over de rooiequote:Op zondag 24 mei 2009 15:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik denkt het niet ze gaat naar Brad denk ik ze zijn zo close met elkaar
Dan gaat ze de stad weer verlatenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maar als ze erachter komt dat Brad alles wist gaat ze ook tegenover hem over de rooie
Ik zapte er net toevallig langs, en toen was ze weer aan het slijmen tegen jack.. heb maar doorgezaptquote:Op maandag 25 mei 2009 09:12 schreef Moja het volgende:
Ah eindelijk. Ik zit me wekenlang kapot te ergeren aan Carly.
Als hij Carly vergeeft en het niet erg vindt dan kijk ik nooit meer naar ATWTquote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef Koningin het volgende:
Maar misschien doet Jack haar wel vergeven....en vindt ie het niet erg.
Baby dit Baby datquote:Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef Michellee het volgende:
Ik word ook een beetje moe van Gwen en haar babywoede!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Nee hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pfff ben ik nog steeds de enige mannelijke user hier_!
Aaron is kindaquote:
Als hij dat doet, nou........!!!!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Als hij Carly vergeeft en het niet erg vindt dan kijk ik nooit meer naar ATWT
Lekker warm he?!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pfff ben ik nog steeds de enige mannelijke user hier_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |