je hebt zooo vreseijk gelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
Waar.. [bla bla bla]
Oh ja nog even een foto van Simon omdat het zo'n lekker ding is..
sinds hun verouderings-proces door Stenbeck toch? Hoewel de vriendschap met Emily daarna van korte duur wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:00 schreef Michellee het volgende:
Trouwens sinds wanneer zijn Lily en Carly zulke vriendinnen???
Zo dat is wel heel lang geleden....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds hun verouderings-proces door Stenbeck toch? Hoewel de vriendschap met Emily daarna van korte duur was
Zoals alles in ATWT, komt het denk ik wel uit...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Boowtje het volgende:
Zal als het uitkomt dat Carly niet ziek is, ze Brad verraden aan katie?
Nee joh, dat was Rosequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds hun verouderings-proces door Stenbeck toch? Hoewel de vriendschap met Emily daarna van korte duur was
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pfff ben ik nog steeds de enige mannelijke user hier_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
Voor iedereen die het vandaag nog moet kijken rond 17.00 uur zet ik het maar even onder een spoiler..
Het is ook zo spannend allemaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Rose niet Lilyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja ugly!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:51 schreef Anonymousz het volgende:
De jurk van Carly lijkt op een nacht japon
Nou dat past dan prima bij haar hoofdquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou dat past dan prima bij haar hoofd
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou dat past dan prima bij haar hoofd
Parker heeft ballen hij begrijpt het tenminste ik snap niet waarom JJ het niet snap Sage is nog kleinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Omdat JJ een rotkind is! Net zo rot als zijn moeder Julia!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik snap niet waarom JJ het niet snap Sage is nog klein
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, verdorie! Ik neem elke dag ATWT op en kijk af en toe eens wat afleveringen en ik heb nét gehoord dat Carly een hersentumor heeft. En nou weet ik dat ze niet dood gaat. Willen jullie svp geen verkapte spoilers meer in de TT zetten
Huuuuuuuuuuu!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef Aventura het volgende:
Die stomme spion ook. Die kan overal in/door en heeft heel goede oren, want ook al staat-ie 5 meter van Meg vandaan, hij hoort alles! Maar vaak staat hij ook maar 15 cm van Meg af. En Meg merkt dan niks! Misschien heeft hij zo'n Harry Potterjas ofzo??
zou kunnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:55 schreef Aventura het volgende:
Rosanna komt denk ik wel bij, maar dan heeft ze geheugenverlies.
quote:Meg Snyder is the daughter of Emma and Harvey Snyder. She is the sister of Seth Snyder, Iva Snyder Benedict, Caleb Snyder, Elinor "Ellie" Snyder and Holden Snyder. She was involved with Dusty Donovan in the early years and even faked a pregnancy to trap him. Meg married Tonio Reyes, but she had an affair with Josh Stricklyn and became pregnant, losing the baby and had to have a hysterectomy.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:35 schreef Aventura het volgende:
Had dus heel veel jaren gemist, dus ging ik even op Wiki lezen. Kom ik dit tegen:
[..]
![]()
Bovendien gebeurde dit alles eerste helft jaren '80. Dus ik weet niet hoe oud Meg moet zijn, maar zelfs als ze heur baarmoeder nog had, is het best onwaarschijnlijk dat ze nu zwanger zou zijn
Ik vind ze wel leuk samenquote:
Dallas de neef van Bonniequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef Rebbedebje het volgende:
Wie was die gast bij Bonnie? Die zeg maar het etentje "verstoorde" van haar en Holden?
Ik kijk het niet meer dagelijks.
hij is een politie agentquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:30 schreef Rebbedebje het volgende:
Was dat niet die politieagent? Dan is ie weer veranderd (wel ten goede)
Nee het kind is van Paul maar Rosanna heeft de vaderschapstesten verwisseldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:18 schreef Michellee het volgende:
Ik heb gisteravond alleen de laatste 5 minuten gezien, maar het kind is van Craig???
Het is maar een soap hequote:Op zondag 31 mei 2009 12:14 schreef Michellee het volgende:
Ook erg geloofwaardig......vanuit je coma de kamer uitstrompelen....
hahaquote:Op zondag 31 mei 2009 13:19 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh....ik dacht dat het een documentaire was....
Ze kan ook gewoon op de PC gegevens opzoeken en veranderen...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef Anonymousz het volgende:
Wel dom van de dokter
hij had de deur niet op slot gedaan Rosanna kon gewoon in zijn kamer gaan
ojaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon op de PC gegevens opzoeken en veranderen...
Hell has no fury like a woman scornedquote:
quote:
Ja ik ook een beetjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zag je die blik in dr ogen niet? Ik werd er zelfs bang van
Ik kan me gewoon niet meer goed inleven in Meg nu ik dit gelezen hebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:35 schreef Aventura het volgende:
Had dus heel veel jaren gemist, dus ging ik even op Wiki lezen. Kom ik dit tegen:
[..]
![]()
Bovendien gebeurde dit alles eerste helft jaren '80. Dus ik weet niet hoe oud Meg moet zijn, maar zelfs als ze heur baarmoeder nog had, is het best onwaarschijnlijk dat ze nu zwanger zou zijn
Nee dat heb ik nou ook.. hele vreemde kaak...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:58 schreef Inu het volgende:
[..]
En ik kan ook nooit mn ogen van haar kaak afhalen
Zij was de eigenaar van die kroeg/motel waar de ontvoerders van JJ in eerste instantie onder wilden duikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:55 schreef Michellee het volgende:
Wie is Kit? (ik loop 2 afleveringen achter)
Hele vreemde? Menig man zal daar jaloers op zijn...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:20 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nou ook.. hele vreemde kaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |