abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69462454
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik schakel soms te snel van de 2 naar zijn 3 na een rotonde omdat ik dan naar de motor luister en daar ben ik niet goed in , dus dan moet ik wel even kijken, anders krijg ik geheid gezeur van mijn examinator denk ik? Maar het rijtje klopt dus?
je moet het juist op gehoor kunnnen. Want hij zal toch wel een vage indruk van je krijgen als je bij elke keer dat je schakelt in je dashboard kijkt. Het is pas interessant als je niet meer hoeft te schakelen, want in de voorgaande versnellingen ga je toch nooit harder.
En anders gok je maar Je weet toch wel waneer je 20 of 40 gaat?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_69462822
Ik moest trouwens een anderhalve week wachten voor ik mijn rijbewijs uberhaubt kan aanvragen
Nou hoorde ik van een vriend dat ik wel gewoon mag rijden!
Oke, ik heb het roze pasje niet, maar als ze je staande houden/controleren en je hebt em niet, dan bellen ze, en krijgen ze toch te horen dat je em wel hebt gehaald maar niet hebt laten maken?

Dan ben ik toch nog wel verzekerd? Tsja, alleen die boete van 50 euro.. Verder geen big-deal toch?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_69462908
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik schakel soms te snel van de 2 naar zijn 3 na een rotonde omdat ik dan naar de motor luister en daar ben ik niet goed in , dus dan moet ik wel even kijken, anders krijg ik geheid gezeur van mijn examinator denk ik? Maar het rijtje klopt dus?
In die zin dat de 4 van 60-80, en de 5 daarboven. Maar als je de snelweg opgaat in zijn 4 houden om op te kunnen trekken. Probeer je niet teveel druk te maken
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_69462938
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:41 schreef Sjibble het volgende:
Ik moest trouwens een anderhalve week wachten voor ik mijn rijbewijs uberhaubt kan aanvragen
Oke, ik heb het roze pasje niet, maar als ze je staande houden/controleren en je hebt em niet, dan bellen ze, en krijgen ze toch te horen dat je em wel hebt gehaald maar niet hebt laten maken?

Dan ben ik toch nog wel verzekerd? Tsja, alleen die boete van 50 euro.. Verder geen big-deal toch?
Volgens mij was dit een keer bij wegmisbruikers, en daar zeiden ze dat je pas mocht rijden als je het pasje daadwerkelijk in handen hebt.
Top 5 China producten
pi_69462995
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgens mij was dit een keer bij wegmisbruikers, en daar zeiden ze dat je pas mocht rijden als je het pasje daadwerkelijk in handen hebt.
Ben ik nu ik geslaagd ben voor mijn autorijbewijs, verzekerd als ik zonder het pasje rij of niet?
Ja er staat een boete op, maar al heb je het pasje 5 jaar in je bezit en je hebt em thuis laten liggen mag je ook niet rijden of wel
[/quote]
pi_69463474
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:46 schreef Sjibble het volgende:
Ben ik nu ik geslaagd ben voor mijn autorijbewijs, verzekerd als ik zonder het pasje rij of niet?
Ja er staat een boete op, maar al heb je het pasje 5 jaar in je bezit en je hebt em thuis laten liggen mag je ook niet rijden of wel
als je een rijbewijs hebt (dus opgehaald hebt bij de gemeente) ben je verzekerd bij het rijden. Als je hem niet hebt (dus wel examen gehaald, maar nog niet in je bezit) volgens mij niet.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69463511
kregen jullie op het examen nog vragen over verkeersborden of verkeersregels?

En kregen jullie vragen over kruispunten waar je overheen bent gekomen?

Ik ga morgen nog even een uurtje alles doornemen (theorieboekje even scannen, koffie drinken, een paar sites met informatie bekijken) en dan geloof ik het wel, vanavond verjaardagsfeestje = afleiding
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69463884
het is hetzelfde als een normale les.. voor mij dan.
Gewoon wat vragen over het dashboard, situatiebevraging achteraf, bijzondere verrichtingen etc.
Je theorie heb je, dus gaat ie niet zeuren om borden. Hij gaat er toch wel vanuit dat je de meeste wel kent.

Het stelt echt niet veel voor..
[/quote]
pi_69464135
Mmm, ik hoop het maar, begin nu ik nog 15 uurtjes tot mijn examen heb toch wel te merken dat ik wat zenuwen krijg. Maar erger dan voor mijn verdediging van mijn scriptie voor de studie zal het wel niet zijn, toen had ik een half pakje sigaretten achter elkaar gerookt van de zenuwen en dat terwijl ik nooit rook! Moest er toen ook van kotsen, dat was zo erg.

Maar dit valt wel mee qua zenuwachtigheid, denk een 6 op de schaal tot 10, maarja.... fijn is het niet. Het is toch weer 200 euro's die je kwijt raakt bij het zakken en ik vind niet dat ik goed rij. Maarja, ik post hier morgenmiddag de uitslag nog even. Verder laat ik het nu rusten, anders word ik gek.
pi_69464834
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:21 schreef Kahlen het volgende:
Mmm, ik hoop het maar, begin nu ik nog 15 uurtjes tot mijn examen heb toch wel te merken dat ik wat zenuwen krijg. Maar erger dan voor mijn verdediging van mijn scriptie voor de studie zal het wel niet zijn, toen had ik een half pakje sigaretten achter elkaar gerookt van de zenuwen en dat terwijl ik nooit rook! Moest er toen ook van kotsen, dat was zo erg.

Maar dit valt wel mee qua zenuwachtigheid, denk een 6 op de schaal tot 10, maarja.... fijn is het niet. Het is toch weer 200 euro's die je kwijt raakt bij het zakken en ik vind niet dat ik goed rij. Maarja, ik post hier morgenmiddag de uitslag nog even. Verder laat ik het nu rusten, anders word ik gek.
Mocht je dit nog lezen, zenuwachtig wezen kan. Maar je rijden moet er niet onder lijden.
Sowieso laten zien dat je besluitvaardig bent en zelfverzekerd bent! ABSOLUUT NIET TWIJFELEN. Ook al maak je geen fouten, als ie merkt dat je niet besluitvaardig en zelfverzekerd genoeg bent kan ie je al laten zakken.
Dus gewoon rijden en tegen jezelf zeggen dat je het al jaren kan!! Je kan het gewoon, klaar Zonder woorden, maar met rijden zeg je tegen em, je laat me slagen want ik kan het goed
[/quote]
pi_69476832
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:41 schreef Sjibble het volgende:

Grappig, want een maat van een vriend van mij die dacht ik "nouja ik heb hem 'technisch' dus ik mag gewoon rijden, tja, die mocht ook gelijk weer opnieuw examen doen want meneer reed EN te hard, zonder gordel en zonder rijbewijs.

En nee jij bent niet verzekerd als je zonder rijbewijs rijdt.
It's your world, I just live in it.
pi_69476901
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:40 schreef SoulThief het volgende:

[..]

Grappig, want een maat van een vriend van mij die dacht ik "nouja ik heb hem 'technisch' dus ik mag gewoon rijden, tja, die mocht ook gelijk weer opnieuw examen doen want meneer reed EN te hard, zonder gordel en zonder rijbewijs.

En nee jij bent niet verzekerd als je zonder rijbewijs rijdt.
PWND
En tsja, jammer..
[/quote]
  donderdag 28 mei 2009 @ 06:44:38 #63
245114 Boowtje
redhead_woman
pi_69478784
Succes Kahlen, knap dat je het toch gaat doen!

Gister ging het rijden gelukkig een stuk beter! Heb het kijken geoefend en de hellingproef! Helling proef vond ik niet moeilijk, maar goed ik deed hem dan ook niet achter uit of uit een garage vandaan Schakelen ging ook stukken beter! Ik moet wel groeien in mijn zekerheid vind ik Ik reed 50 en ik zag dat er een voetganger overstak op een zebrapad en mijn rijinstructrice was aan de telefoon dus ik half in paniek: Volgens mij gaat daar een voetganger!! Zegt ze nou , dan stop je
pi_69480238
Nog 3 kwartier en ik word opgehaald om examen te gaan doen, heb best goed geslapen, ben beetje zenuwachtig, maar niet erg.

Ik post vanmiddag de uitslag, heb er geen zin in, maarja... wie weet gaat het goed
pi_69482814
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:04 schreef Kahlen het volgende:
Nog 3 kwartier en ik word opgehaald om examen te gaan doen, heb best goed geslapen, ben beetje zenuwachtig, maar niet erg.

Ik post vanmiddag de uitslag, heb er geen zin in, maarja... wie weet gaat het goed
Gewoon doen alsof het een les is, maar moet je gewoon even laten zien wat je allemaal geleerd hebt. Gewoon dat half uurtje extra concentreren

Succes Kahlen!
[/quote]
pi_69486052
had vanochtend examen, verwachte gister niet veel van (had ook niet gepost dat ik moest dus.. )
maargoed, ben ruim geslaagd het ging werkelijk super, totaal niet zenuwachtig tijdens het rijden, en Geen fouten!! kon ook gezellig praten met de CBR dame superblij

in 1x geslaagd, 2 week terug wel TTT gehad
toch?
pi_69487210
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:00 schreef keesos het volgende:
had vanochtend examen, verwachte gister niet veel van (had ook niet gepost dat ik moest dus.. )
maargoed, ben ruim geslaagd het ging werkelijk super, totaal niet zenuwachtig tijdens het rijden, en Geen fouten!! kon ook gezellig praten met de CBR dame superblij

in 1x geslaagd, 2 week terug wel TTT gehad
gefeliciteerd!
[/quote]
pi_69487291
bedankt, ben ook superblij, net ff hele familie bijlangs gebeld
vanavond al beetje kijken voor een autotje, met mn pa
toch?
pi_69487568
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef keesos het volgende:
bedankt, ben ook superblij, net ff hele familie bijlangs gebeld
vanavond al beetje kijken voor een autotje, met mn pa
gewoon de tijd nemen En natuurlijk ook testritjes.
Er staat wel een bak met een porschemotor op me te wachten Schijnt echt een scheurijzer te wezen, en helemaal niet voor veel Ben benieuwd!

Wat denk je dat je haalt?
[/quote]
pi_69488452
vanavond kijken naar mercedes c180 (bwjr 93-96)
wil iig een 'kleine' sedan. mag ook 3serie, A4 oid zijn dus.
ook eea gezocht over alfa 156, lijkt me ook wel leuk.
maargoed dat worden nog vele testritjes, want ik weet nog niet zeker wat ik wil
toch?
pi_69489844
Zo zo, vandaag examen gedaan!

Eerst een uur met mjin instructeur gereden. Ging helemaal niet lekker. Hij werd al een beetje boos toen ik zei dat je gewoon geluk moest hebben, vervolgens kreeg ik 2 keer een remingreep en tot slot reed ik bijna een bejaarde met een rollator dood en knalde een auto bijna achterop toen ik voor die oude man moest remmen. Nou, toen ging mijn instructeur helemaal los: hij had het helemaal gehad met mij en ik wist het zogenaamd altijd beter en hij was het " ja maar " gedrag ook zat en boos dat hij was... pffff

Ik dacht dus: dat gaat niks worden, maar gelijk van mij afgezet, even bij het CBR nog wat uitleg gehad en toen naar binnen. Eerst aan een grote tafel, toen werd er omgeroepen dat iedereen naar een zaal moest. Ik had instructeur nummer 10, leek een aardige man. Ik gelijk wat kletsen en toen naar de auto toe. Paar simpele vragen en rjiden maar. Rij de eerste bocht om, begint gelijk de tomtom te lullen, vergeten uit te zetten! Ik dus even parkeren op een veilige plek en dat ding uitgedaan. Vervolgens gereden, 2 speciale verrichtingen gedaan (parkeren bij een supermarkt en achteruit een bocht nemen om te keren). Ging beide erg goed! Ook heel rustig allemaal, mooi! Daarna een 30 km zone in, maar op een gegeven moment dacht ik dat ik 50 kon en ging wat harder rijden, gelukkig zag ik verderop einde 30km zone staan, dus even wat rustiger rijden.

Vervolgens orientatiepunt opdracht, moest naar een kerk rijden, maar was op een weg waar ik nog nooit gereden had. Aangegeven dat ik het wat lastig vond, maar mijn best ging doen. Door 10 km om te rijden toch gevonden

Daarna terug naar het CBR.

Het was echt gezellig, hele leuke vent. En echt de hele tijd lopen kletsen, zo tof. Hij gaat namelijk morgen bij mijn werkgever aan de slag! Het toeval , niet normaal. Dus veel over het werk gesproken.

Bij het CBR aangekomen kwam ik erachter dat ik helemaal vergeten was lichten aan te doen! Gelijk gezegd, maar vond hij niet erg omdat het zonnig was en het niet verplicht was.

Bij binnenkomst in het CBR kreeg ik gelijk te horen dat ik geslaagd was met een dikke 7 (je krijgt nu kennelijk cijfers, ik had mijzelf een 6,5 gegeven op dat formulier vooraf).

Ik ben dus helemaal blij! Vanavond of morgen rijbewijs aanvragen en ik heb al bij het werk auto's gereserveerd voor de komende vergaderingen / dagen dat ik weg moet (we hebben auto's van de zaak voor dit soort dingen). Ben benieuwd, straks voor het eerst alleen naar Apeldoorn en Zutphen toe! Ik moet ook over 2 weken in het centrum van Arnhem zijn, maar dan neem ik maar de trein, dat vind ik nog wat lastig denk ik, voor het eerst in een grote stad rijden terwijl ik uit Friesland kom.

Kom maar op met de felicitaties
pi_69489926
Dan ben ik de eerste.
pi_69490005
Vergeet ik nog te melden dat ik nog 40 euro moet betalen voor het eerste uurtje, erg vaag. Had namelijk al 200 betaald voor het examen. Moesten jullie ook dat eerste uur voor het examen nog betalen?
pi_69490067
donderdag slaagdag
gefeliciteerd, lekker gevoel als je eraf bent

en ik had vanochtend ook nog uurtje les voor mn examen, was gewoon gratis (zat bij t pakket in) van 28 lessen. 31 gehad uiteindelijk zonder extra kosten
toch?
pi_69490607
Word over een half uur gehaald....
pi_69490959
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:12 schreef freecell het volgende:
Word over een half uur gehaald....
voor examen ook?
pi_69491031
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Kahlen het volgende:

[..]

voor examen ook?
Ja, derde keer...
pi_69491095
de eerste keer ging ik heel relaxed heen, reed ik beter dan ik tot dan toe ooit in de les had gedaan, stapte uit en dacht: hebbus! en zakte ik omdat ik 2 bochten in een 30 KM zone te ruim had genomen....

De tweede keer stond ik zo stijf van de stress door de eerste keer dat ik letterlijk alles fout deed en bijna een fietser omreed

En nu moet ik voor de derde keer
Kut.
pi_69492822
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef freecell het volgende:
de eerste keer ging ik heel relaxed heen, reed ik beter dan ik tot dan toe ooit in de les had gedaan, stapte uit en dacht: hebbus! en zakte ik omdat ik 2 bochten in een 30 KM zone te ruim had genomen....
damn, heel lullig dat ze je daarop laten zakken.

ik ga uurtje eerder weg van het werk nu, rijbewijs aanvragen. En heb genoeg spaargeld voor een auto , ik dacht dat ik 1000 minder had, maar ik keek net en tot mijn verbazing was mijn spaargeld veel hoger
pi_69493010
Gefeliciteerd Kahlen!! Eigenwijs!
Maar je hebt em toch! En reed je nog terug naar je rijschool/huis?

Ik moest toen terugrijden.. en het voelt zo anders Mn instructeur zei dat ik het al kon en geen instructies meer geeft, al zouden die nodig zijn. Alsof je in de wolken bent Maar ik vond het tegelijk ook erg jammer dat ik geen lessen meer heb, want ik had echt hele leuke lessen
Jammer dat jij et niet zo tof had..
[/quote]
pi_69493068
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:56 schreef Kahlen het volgende:
Vergeet ik nog te melden dat ik nog 40 euro moet betalen voor het eerste uurtje, erg vaag. Had namelijk al 200 betaald voor het examen. Moesten jullie ook dat eerste uur voor het examen nog betalen?
Ik had het wel in iedergeval omdat mijn pakket al verlopen was
Dus ik moest die 37, nog wat ook nog betalen, maar dat moest ik al vooraf doen.

Maar hey, HARTSTIKKE GEFELICITEERD!
Nu heb je hem eindelijk, en heb je die vent mooi even laten zien hoe het moet, en ben je eindelijk van die draak af!
Dat heb je dan maar eens mooi gefixed, nu dat roze pasje nog en dan mag je 'eindelijk' zelf gaan rijden, en ja dat is heeeeeeel anders dan als er een instructeur naast je zit kan ik je vertellen.

Héél goed gedaan!
pi_69493120
vanmorgen me examen gehad om 8 uur (lekker vroeg dus ) maar ben wel in 1 keer geslaagd
pi_69493183
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef tropicalgirl het volgende:
vanmorgen me examen gehad om 8 uur (lekker vroeg dus ) maar ben wel in 1 keer geslaagd
gefeliciteerd!!!!!

geen fietsers gehad?
[/quote]
pi_69493288
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef tropicalgirl het volgende:
Vet! Gefeliciteerd!
Dat heb jij maar eens mooi geflikt
pi_69493389
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Sjibble het volgende:

[..]

gefeliciteerd!!!!!

geen fietsers gehad?
haha nee
pi_69493497
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:31 schreef tropicalgirl het volgende:

[..]

haha nee
Ik nam een keer les in de ochtend terwijl ik eigenlijk les had
Weet je hoeveel fietsers er dan rondrijden, damn Ze komen uit alle hoeken en gaten
[/quote]
pi_69493605
Haha gefeliciteerd Kahlen!
Toch op een bepaalde manier je instructeur geownd
Al enig idee welke auto je gaat kopen?
What Would Goku Do
pi_69496578
feli Kahlen wat voor auto gaat het worden?

en tropical ook uiteraard
pi_69496901
fail
pi_69497775
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
fail
pi_69498403
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik nam een keer les in de ochtend terwijl ik eigenlijk les had
Weet je hoeveel fietsers er dan rondrijden, damn Ze komen uit alle hoeken en gaten
moet zeggen ,dat het bij mij heel erg mee viel met de fietsers
pi_69498544
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef Salatrel het volgende:
feli Kahlen wat voor auto gaat het worden?

en tropical ook uiteraard
ik weet het nog niet precies wat voor auto ik ga nemen.
Ik vind een citroen xsara wel een leuke auto om te zien, maar ik ga nu lekker op me gemak rond kijken wat er allemaal te koop staat.
Misschien dat jullie nog suggesties hebben ofzo, wat je wel of beter niet kan nemen kwa auto
pi_69499178
Kahlen.....netjes netjes netjes Goed dat je het toch maar gedaan hebt, dat blijtk wel

Ook tropical congrats!

M.b.t. de auto, wat is je budget en wat je vereisten? (hoeveel deurs etc.)
Top 5 China producten
pi_69500671
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:04 schreef tropicalgirl het volgende:

[..]

ik weet het nog niet precies wat voor auto ik ga nemen.
Ik vind een citroen xsara wel een leuke auto om te zien, maar ik ga nu lekker op me gemak rond kijken wat er allemaal te koop staat.
Misschien dat jullie nog suggesties hebben ofzo, wat je wel of beter niet kan nemen kwa auto
Het belangrijkste in precipe is, dat je een auto vind die je zelf mooi vind, en die voor jou lekker rijdt, iedereen heeft een ander budget, en andere smaak.
Zo heb ik in een Mercedes, Audi en Volkswagen gereden en de Volkswagen reed nog het lekkerst terwijl ik altijd hoor van klasgenoten dat Audi 'het beste' is, LARIEKOEK.

Gewoon op je gemak kijken naar een leuke auto, slechte auto's (echt slechte) heb je tegenwoordig niet meer, iedereen heeft zo z'n ups-and-downs wat betreffende auto's.

Dus een auto nemen die betaalbaar is niet al teveel zuipt, lekker rijd en die je zelf mooi vind
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:16:39 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69500735
ik moet dinsdag afrijden \

Gisteren, vandaag en morgen gelest/lessen. En dinsdag voor ik ga afrijden. Ben benieuwd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_69500919
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef rene90 het volgende:
Kahlen.....netjes netjes netjes Goed dat je het toch maar gedaan hebt, dat blijtk wel

Ook tropical congrats!

mijn budget is plus minus 2000-3000 euro en kwa vereisten zijn dat het geen rammelbak moet zijn en verder heb ik niet echt heel veel eisen, tja het enigste wat ik wel prettig zou vinden is wanneer het stuur in hoogte verstelbaar is ,aangezien ik niet zo groot ben en korte benen heb . En dat de auto een beetje zuinig is.
pi_69500982
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef rene90 het volgende:
wil rond de 5000 uitgeven, liever 4000 eigenlijk aan een 5 deurs. Dacht dat ik het had, was vergeten dat ik nog de vakantie moet betalen

Het wordt nu waarschijnlijk december (bonus krijg ik dan), maarja, ondertussen mooi met de auto van de baas oefenen, al 6 keer een dag gereserveerd voor lange ritten. Weet niet of het handig is om gelijk half nederland door te rijden, maar dat zien we dan wel weer.

Net rijbewijs aangevraagd, 38.50 euro kwijt. En donderdag ophalen
pi_69500992
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:14 schreef SoulThief het volgende:

[..]

Het belangrijkste in precipe is, dat je een auto vind die je zelf mooi vind, en die voor jou lekker rijdt, iedereen heeft een ander budget, en andere smaak.
Zo heb ik in een Mercedes, Audi en Volkswagen gereden en de Volkswagen reed nog het lekkerst terwijl ik altijd hoor van klasgenoten dat Audi 'het beste' is, LARIEKOEK.

Gewoon op je gemak kijken naar een leuke auto, slechte auto's (echt slechte) heb je tegenwoordig niet meer, iedereen heeft zo z'n ups-and-downs wat betreffende auto's.

Dus een auto nemen die betaalbaar is niet al teveel zuipt, lekker rijd en die je zelf mooi vind
zo denk ik er zelf namelijk ook wel over ,gewoon wat ik leuk en lekker vind rijden
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:24:18 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69501003
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:20 schreef Kahlen het volgende:
Nog even jullie hulp nodig:

Hoe zit het nu met het schakelen ook alweer, was het als volgt:

1: 0 tot 20 km
2: 20 tot 40 km
3: 40 tot 60 km
4: 60 tot 100 km (bij 80 km in de 5 zetten als je op een lange weg aan het rijden bent0
5: vanaf 80 en alleen op lange weg (zoals snelweg)

Ik weet dat je bij 2000 tot 2500 toeren moet schakelen, maar even voor de zekerheid moet ik dat rijtje weten. Anders slaap ik niet lekker
Ik schakel veel sneller op. Nieuwe rijden ftw.

Ik doe 40 in zn 3, 60 in zn 4 en vanaf 70 alles in zn 5. Ook in zn 5 op een 80 km weg. Zat vandaag in een 30 km zone zonder bochten, ook in zn 3 gereden. Rijdt veel fijner.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_69501047
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:21 schreef Sjibble het volgende:
Gefeliciteerd Kahlen!! Eigenwijs!
Maar je hebt em toch! En reed je nog terug naar je rijschool/huis?

Ik moest toen terugrijden.. en het voelt zo anders Mn instructeur zei dat ik het al kon en geen instructies meer geeft, al zouden die nodig zijn.
Ik mocht niet meer rijden in de auto van mijn instructeur, hij was echt aardig pissed off namelijk , moest naast hem zitten...

Maarja, geslaagd en die eikel zie ik nooit meer
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef tropicalgirl het volgende:

[..]

mijn budget is plus minus 2000-3000 euro en kwa vereisten zijn dat het geen rammelbak moet zijn en verder heb ik niet echt heel veel eisen, tja het enigste wat ik wel prettig zou vinden is wanneer het stuur in hoogte verstelbaar is ,aangezien ik niet zo groot ben en korte benen heb . En dat de auto een beetje zuinig is.
Als je een apart topic aanmaakt krijg je veel tips, gewoon in dit subforum en noem het iets van : auto tot 3000 gezocht ofzo, hier komen niet alle bezoekers van dit subforum en krijg je minder reacties.
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
fail
Fuck man, je moet net zo'n relaxte vent krijgen als ik had. Wat ging er niet goed? Zenuwen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')