voor examen ook?quote:
damn, heel lullig dat ze je daarop laten zakken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef freecell het volgende:
de eerste keer ging ik heel relaxed heen, reed ik beter dan ik tot dan toe ooit in de les had gedaan, stapte uit en dacht: hebbus!en zakte ik omdat ik 2 bochten in een 30 KM zone te ruim had genomen....
Ik had het wel in iedergeval omdat mijn pakket al verlopen wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:56 schreef Kahlen het volgende:
Vergeet ik nog te melden dat ik nog 40 euro moet betalen voor het eerste uurtje, erg vaag. Had namelijk al 200 betaald voor het examen. Moesten jullie ook dat eerste uur voor het examen nog betalen?
gefeliciteerd!!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef tropicalgirl het volgende:
vanmorgen me examen gehad om 8 uur (lekker vroeg dus) maar ben wel in 1 keer geslaagd
Vet! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef tropicalgirl het volgende:
vanmorgen me examen gehad om 8 uur (lekker vroeg dus) maar ben wel in 1 keer geslaagd
haha neequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!!!!![]()
![]()
geen fietsers gehad?![]()
Ik nam een keer les in de ochtend terwijl ik eigenlijk les hadquote:
moet zeggen ,dat het bij mij heel erg mee viel met de fietsersquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik nam een keer les in de ochtend terwijl ik eigenlijk les had
Weet je hoeveel fietsers er dan rondrijden, damnZe komen uit alle hoeken en gaten
ik weet het nog niet precies wat voor auto ik ga nemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef Salatrel het volgende:
feli Kahlenwat voor auto gaat het worden?
en tropical ook uiteraard![]()
Het belangrijkste in precipe is, dat je een auto vind die je zelf mooi vind, en die voor jou lekker rijdt, iedereen heeft een ander budget, en andere smaak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:04 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
ik weet het nog niet precies wat voor auto ik ga nemen.
Ik vind een citroen xsara wel een leuke auto om te zien, maar ik ga nu lekker op me gemak rond kijken wat er allemaal te koop staat.
Misschien dat jullie nog suggesties hebben ofzo, wat je wel of beter niet kan nemen kwa auto
mijn budget is plus minus 2000-3000 euro en kwa vereisten zijn dat het geen rammelbak moet zijn en verder heb ik niet echt heel veel eisen, tja het enigste wat ik wel prettig zou vinden is wanneer het stuur in hoogte verstelbaar is ,aangezien ik niet zo groot ben en korte benen heb . En dat de auto een beetje zuinig is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef rene90 het volgende:
Kahlen.....netjes netjes netjesGoed dat je het toch maar gedaan hebt, dat blijtk wel
![]()
Ook tropical congrats!
M.b.t. de auto, wat is je budget en wat je vereisten? (hoeveel deurs etc.)
wil rond de 5000 uitgeven, liever 4000 eigenlijk aan een 5 deurs. Dacht dat ik het had, was vergeten dat ik nog de vakantie moet betalenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef rene90 het volgende:
M.b.t. de auto, wat is je budget en wat je vereisten? (hoeveel deurs etc.)
zo denk ik er zelf namelijk ook wel over ,gewoon wat ik leuk en lekker vind rijdenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:14 schreef SoulThief het volgende:
[..]
Het belangrijkste in precipe is, dat je een auto vind die je zelf mooi vind, en die voor jou lekker rijdt, iedereen heeft een ander budget, en andere smaak.
Zo heb ik in een Mercedes, Audi en Volkswagen gereden en de Volkswagen reed nog het lekkerst terwijl ik altijd hoor van klasgenoten dat Audi 'het beste' is, LARIEKOEK.
Gewoon op je gemak kijken naar een leuke auto, slechte auto's (echt slechte) heb je tegenwoordig niet meer, iedereen heeft zo z'n ups-and-downs wat betreffende auto's.
Dus een auto nemen die betaalbaar is niet al teveel zuipt, lekker rijd en die je zelf mooi vind
Ik schakel veel sneller op. Nieuwe rijden ftw.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:20 schreef Kahlen het volgende:
Nog even jullie hulp nodig:
Hoe zit het nu met het schakelen ook alweer, was het als volgt:
1: 0 tot 20 km
2: 20 tot 40 km
3: 40 tot 60 km
4: 60 tot 100 km (bij 80 km in de 5 zetten als je op een lange weg aan het rijden bent0
5: vanaf 80 en alleen op lange weg (zoals snelweg)
Ik weet dat je bij 2000 tot 2500 toeren moet schakelen, maar even voor de zekerheid moet ik dat rijtje weten. Anders slaap ik niet lekker![]()
Ik mocht niet meer rijden in de auto van mijn instructeur, hij was echt aardig pissed off namelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:21 schreef Sjibble het volgende:
Gefeliciteerd Kahlen!!Eigenwijs!
Maar je hebt em toch!En reed je nog terug naar je rijschool/huis?
Ik moest toen terugrijden.. en het voelt zo andersMn instructeur zei dat ik het al kon en geen instructies meer geeft, al zouden die nodig zijn.
Als je een apart topic aanmaakt krijg je veel tips, gewoon in dit subforum en noem het iets van : auto tot 3000 gezocht ofzo, hier komen niet alle bezoekers van dit subforum en krijg je minder reacties.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
mijn budget is plus minus 2000-3000 euro en kwa vereisten zijn dat het geen rammelbak moet zijn en verder heb ik niet echt heel veel eisen, tja het enigste wat ik wel prettig zou vinden is wanneer het stuur in hoogte verstelbaar is ,aangezien ik niet zo groot ben en korte benen heb . En dat de auto een beetje zuinig is.
Fuck man, je moet net zo'n relaxte vent krijgen als ik had. Wat ging er niet goed? Zenuwen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |