quote:
Hij is vandaag al binnen, supermooi ding zeg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
De XBOX komt waarschijnlijk donderdag pas binnen (woensdag is er niemand thuis), dan zal ik posten welke chip 'ie heeft. De actie loopt trouwens t/m 1 juni dus nog wel genoeg tijd na donderdag.
Hoe kan je dat zien?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:46 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Hij is vandaag al binnen, supermooi ding zeg!
De chip is een Falcon, geen Jasper.
Kan je zien aan het wattage wat je voeding verbruikt. 203W is zephyr, 175W is falcon, 150W is jasperquote:
Ok, bedankt voor de info! Ff over nadenken nog danquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:46 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Hij is vandaag al binnen, supermooi ding zeg!
De chip is een Falcon, geen Jasper.
Geen probleem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:06 schreef Digixz het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de info! Ff over nadenken nog dan
Nieuwere revisie heeft minder problemen, en omdat mn ouwe Zephyr hier kapot en garantieloos ligt wil ik een nieuwe, waar de kans dat dit zich nog een keer voordoet kleiner is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:13 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Geen probleem.![]()
Maar wat maakt het precies uit dan?![]()
_________
Verschil in chips zie je hier: http://www.360-hq.com/xbox-tutorials-81.html
De Jasper chip is zuiniger en zowel de RROD als de laatste error zouden er mee verholpen moeten zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:13 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Geen probleem.![]()
Maar wat maakt het precies uit dan?![]()
_________
Verschil in chips zie je hier: http://www.360-hq.com/xbox-tutorials-81.html
sloeberquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef Jorwol het volgende:
Gore kut werkgever! Fucking heel het land krijgt z'n vakantiegeld nu en wie krijgt het pas over 4 weken? Juist, ik weer. Wilde verdomme nieuwe tv en xbox kopen (mét HDMI), kan ik weer gaan wachten. Eikels
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 34quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef Henk-B het volgende:
Waar is dat ruiltopic van de Xbox 360 games???
Ik heb RE 5 te ruil!
Thanx!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 34
Kan wel. Binnen een bepaalde tijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef Mirel het volgende:
Misschien wilt ie vroegtijdig stoppen en z'n geld terug, wat niet kan.
Opgelost! Eerst allerlei dingen geprobeerd met geluid over de TV (werkte wel!), geluid zonder verlengkabel, enzovoorts. Wat was de oplossing?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef Anne het volgende:
En ik wil ook even klagen dat het geluid niet syncroon loopt met het beeld, bij mij.
Dan speelt Guitar Hero echt KUT, kan ik je zeggen.
Zoooooo simpelquote:Vraag
Hoe kan ik vertraging op het beeld van mijn TV voorkomen wanneer ik een spel speel via een aangesloten gameconsole?
Antwoord
Stel de TV in op de modus Game (Spel). Druk op Menu > TV menu (TV-menu) > Smart settings (Smart-instellingen) en selecteer de modus Game (Spel).
Een uur maar? Ik hou het zo een week nonstop volquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Opgelost! Eerst allerlei dingen geprobeerd met geluid over de TV (werkte wel!), geluid zonder verlengkabel, enzovoorts. Wat was de oplossing?
Van de site van Philips:
[..]
Zoooooo simpel. Nu hoef ik Guitar Hero (waar ik straks een UUR mee zoet was) niet eens meer te calibreren! Ik blij!
2008 belde, hij zei dat het awesome was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef Granaatappel het volgende:
Wat vinden jullie van GTA:IV?
Ik vind het echt een te gek spel. Ik houd van het vrij kunnen rondrijden/rondlopen in de wereld van GTA. En als je dan weer missies wilt doen, kun je zo beginnen. Echt een mooi spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |