Niet duur voor de beste game van 2008quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef christvs het volgende:
Te koop (eventueel te ruil):
Mirror's Edge 15 euro incl verzenden
Wat wil je er max aan uitgeven en/of wat heb je te ruil?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef Mirel het volgende:
Verkoopt er iemand Fallout 3 in de omgeving van Rhenen? Denk dat Aquila360 de zijne al heeft verkocht.
Tegen Mortal Kombat vs DC Universe of Bully?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef christvs het volgende:
Ruilen tegen iets van dit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef christvs het volgende:
Nogmaals, wat wil je hebben voor FC2?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:50 schreef Silv het volgende:
[..]
Ruilen tegen iets van dit?
Lost Odyssey
Ninja Gaiden 2 (japans hoesje)
Viking (Promo)
Far Cry 2
GRAW
Forza 2
Amped 3
Nopes, ik verkoop hem nu waarschijnlijk aan super-muffin. Tenzij jij hoger biedtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:50 schreef Silv het volgende:
[..]
Ruilen tegen iets van dit?
Lost Odyssey
Ninja Gaiden 2 (japans hoesje)
Viking (Promo)
Far Cry 2
GRAW
Forza 2
Amped 3
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:42 schreef Mirel het volgende:
ik heb mirror's edge, halo 3 en gta iv, en die wil ik niet ruilen.Dus kopen. 30 euro een goede prijs?
TheClub voor RE5?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb RE 5 te ruil.
Ik heb zelf al :
Streetfighter 4
Fifa 09
Assasins Creed
Guitar hero 2. 3, world tour
Pro evolution soccer 6 en 2008
Rainbow six vegas 1 en 2
GTA 4
MAss Effect
Dead Rising
Forza 2
Conan
Gears of War
Fable 2
Saint Row
Ik wil liever geen FPS.
Heb de demo gespeeld, vond het niet zo erg leuk, sorry.quote:
Mirrors edge?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb RE 5 te ruil.
Ik heb zelf al :
Streetfighter 4
Fifa 09
Assasins Creed
Guitar hero 2. 3, world tour
Pro evolution soccer 6 en 2008
Rainbow six vegas 1 en 2
GTA 4
MAss Effect
Dead Rising
Forza 2
Conan
Gears of War
Fable 2
Saint Row
Ik wil liever geen FPS.
Nee sorry, das ook met zo'n First Person view, daar wordt ik kotsmisselijk van.quote:
Dan is Mirrors Edge echt geen goed idee voor jequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee sorry, das ook met zo'n First Person view, daar wordt ik kotsmisselijk van.
De enige FPS spellen die ik kan spelen zijn de RAinbow six Vegas serie, die gaan tenminste lekker langzaam.
Kan misschien beter een lijstje neerzetten met de spellen die ik wel zou willen hebben.
Hmm moet ik nog even over nadenken.
De demo van Wolverine vond ik wel wat hebben.
Wat wil je hebben voor UT + GTA4?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef Bastard het volgende:
Nog steeds in de aanbieding de volgende juweeltjes.
Gears of War
Table tennis
PGR3
MotoGP06
GTA4
Fable2
Tony Hawk Project8
Tiger Woods 08
Unreal Tournament
Prijs?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:53 schreef ROFLOL het volgende:
Nog steeds The Godfather 2 Promo versie te ruil/te koop !
Promo is gewoon 100% de volledige game, incl achievements en online dus ook. Het enige verschil is de verpakking. De cover is wat lichter, met een dikke gele streep met 'PROMO VERSION, NOT FOR RESALE' erop. Ook is de opdruk van de disc anders en zit er geen boekje bij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Prijs?
Enne, wat is er anders aan de promo? Gewoon de gehele game + online + achievements of is het enkel een demo van x-aantal levels ofzo?
Iemand nog Mirrors Edge voor een leuk prijsje te koop? Ik zag 15 euro staan, mis ik dan net weer
Dan heb ik wel interessequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Promo is gewoon 100% de volledige game, incl achievements en online dus ook. Het enige verschil is de verpakking. De cover is wat lichter, met een dikke gele streep met 'PROMO VERSION, NOT FOR RESALE' erop. Ook is de opdruk van de disc anders en zit er geen boekje bij.
ik wil nog steeds eternal sonata ruilenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:52 schreef lkb9000 het volgende:
[TR]
Far Cry 2
MX vs ATV (promo)
Eternal Sonata
Saints Row 1
Crackdown
Moto GP 06
NBA2k7
Perfect Dark Zero
Conan
[GEZ]
Shaun White snowboarding
Call of Duty 4
Met de hele oude games is 2vs1 natuurlijk mogelijk
Tomb Raider Underworld heb ik nog wel liggen voor Halo 3...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:46 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zoek fallout 3 en tomb raider underworld.
heb eventueel mirror's edge, viva pinata, mass effect, rockstar's table tennis, pgr 3 en halo 3 te ruil.
FEAR2 Lijkt me wel leuk om te proberenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik wil nog steeds eternal sonata ruilen![]()
tegen iets van dit?
-army of two
-call of duty 2
-call of duty 3
-conan
-condemned
-dark sector
-enchanted arms
-farcry instincts predator
-F.E.A.R 2: project origin
-gears of war
-infinite undiscovery
-jericho (promo versie)
-kameo
-mass effect
-oblivion
-prey
prima, ik pm je effequote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
FEAR2 Lijkt me wel leuk om te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |