SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De XBOX komt waarschijnlijk donderdag pas binnen (woensdag is er niemand thuis), dan zal ik posten welke chip 'ie heeft. De actie loopt trouwens t/m 1 juni dus nog wel genoeg tijd na donderdagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef Digixz het volgende:
[..]
Kan je dan ff vertellen of het een Jasper is ofniet, zo ja, dan koop ik er ook 1.
die e3 moet zelf opschietenquote:
Ok, thanks!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
De XBOX komt waarschijnlijk donderdag pas binnen (woensdag is er niemand thuis), dan zal ik posten welke chip 'ie heeft. De actie loopt trouwens t/m 1 juni dus nog wel genoeg tijd na donderdag.
Vanavond FIFA?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef lkb9000 het volgende:
Als je Xbox een HDMI uitgang heeft, dan een HDMI kabel
Dat heeft 'ie nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef lkb9000 het volgende:
Als je Xbox een HDMI uitgang heeft, dan een HDMI kabel
Mijn hemel. Dat bak komt uit de tijd van Tsjernobyl.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:24 schreef Enchanter het volgende:
ff een vraagje
Ik krijg 10 juni m;n nieuwe TV binnen![]()
M'n Xbox 360 staat nu nog aangesloten op een TV , vergelijk met het plaatje hier onder
[ afbeelding ]
Nu gebruik ik nog scart , maar welke kabel kan ik zo meteen het beste gebruiken ?
hij ziet er uit alsof die er bij wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn hemel. Dat bak komt uit de tijd van Tsjernobyl.
Dan moet je volgens mij voor Component gaan, maar het kan goed zijn dat ik me vergis dus dat zou iemand anders hier even moeten verduidelijkenquote:
Als zijn nieuwe TV over een componentingang beschikt is component het beste voor hemquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij voor Component gaan, maar het kan goed zijn dat ik me vergis dus dat zou iemand anders hier even moeten verduidelijken
1 Juni geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:20 schreef Digixz het volgende:
Wanneer is de E3?
Ben wel benieuwd naar nieuwe exclusives
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |