quote:Olsen wel benaderd, geen optie
Morten Olsen zegt in de Deense krant Politiken gesproken te hebben met Ajax over een functie als hoofdtrainer. De Deense bond DBU blijft echter bij haar standpunt dat Olsen geen twee functies mag bekleden, waardoor Olsen geen optie meer is.
'Ajax heeft zich op een gegeven moment bij mij gemeld. Vervolgens heb ik er voor gekozen om de kaarten bij mijn werkgever op tafel te leggen', zegt Olsen in de krant.
Hij wil niet zeggen wanneer Ajax, dat eerder dit voorjaar Marco van Basten zijn functie zag neerleggen na een teleurstellend seizoen, zich bij hem heeft gemeld. Maar de DBU wil de bondscoach niet laten gaan. Ook niet naar een functie, waarbij hij beide ploegen tegelijkertijd zou kunnen trainen.
Olsen kan daar uiteindelijk vrede mee hebben. 'Ik heb al een fantastische baan, waar ik blij mee ben. Meer zit er niet in', zegt Olsen, wiens contract afloopt in de zomer van 2010.
hmm definitief afgeschreven dusquote:
voor hetzelfde geld gooi je dan weer een jaar wegquote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat Ajax Danny Blind voor een jaar aanstelt. In de zomer van 2010 zal de keuze wat ruimer zijn.
Daar is de druk ook veel minder hoog. Bij ons moet de nieuwe trainer direct kampioen wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef kevin6188 het volgende:
Heerenveen en Twente hebben bewezen dat er ook in het eerste seizoen van een trainer gepresteerd kan worden, dus wat dat betreft.
Beter dan koeman aanstellen en opgescheept zitten met spelers die je niet eens aan Volendam kan slijten .quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld gooi je dan weer een jaar weg
moeten de spelers weeer wennen aan andere visie en trainer. geen goede optie imo
maja wat moet dat moet
Ja, klopt. Maar ja, kan het ook niet mooier maken.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar is de druk ook veel minder hoog. Bij ons moet de nieuwe trainer direct kampioen worden
Ik zie het verschil al niet eens meer.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beter dan koeman aanstellen en opgescheept zitten met spelers die je niet eens aan Volendam kan slijten .
Ik vind het wel goed van hem. Hij kan het niet maken om weg te gaan daar en een dubbelfunctie mag alleen als de bond het wil.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef Nashje het volgende:
Olsen wil dus gewoon niet. Als ie echt terug naar Ajax zou willen komen dan had ie dat wel met de DBU geregeld.
Pijnlijk om te lezen.
Een jaar Danny Blind is een tussenjaar en verloren jaar. Wéér geen kampioen dus komend seizoen.
Als de glans na opnieuw een waardeloos jaar weer verder heeft ingeboet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat Ajax Danny Blind voor een jaar aanstelt. In de zomer van 2010 zal de keuze wat ruimer zijn.
Waarom kan ie dat niet maken? Hij zit er al 9 jaar en daarnaast is dit nog altijd de voetballerij. Maargoed, daar ging het niet om. Willde er mee zeggen dat Olsen Ajax gewoon niet ziet zitten.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed van hem. Hij kan het niet maken om weg te gaan daar en een dubbelfunctie mag alleen als de bond het wil.
Je moet toch wat als je eigen club zuigt.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wat is er trouwens aan de hand met al die fey nerds die Ajax topics openen?
Waar precies?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:08 schreef Nashje het volgende:
Daarnaast beweert iemand overigens op AT dat Ajax en Jol eruit zijn, maar dat heb ik onderhand ook al 8 keer gehoord deze maand.
gaan we nu dan enkel speculeren when dat gaat gebeuren, ik trap af 6-6-2009 word het bekend gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef Afwazig het volgende:
Ik ga er niet meer over speculeren, ik zie wel wie er wordt gepresenteerd.
Drama is relatief, maar je hebt weer een tussenjaar. Reken maar weer op een nederlaag of tien, en slecht voetbal. Als je dat van tevoren bedenkt, kan het alleen maar meevallen en is het inderdaad maar een relatief klein drama.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:10 schreef denthemen het volgende:
Mensen die dit een drama vindenKom op zeg. Ik ben er ook niet blij mee, maar het is geen drama
Nee, maar jij leeft ook nog steeds in het tijdperk 95 en Blind is bij jou een held dus zal het wel pefect zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:10 schreef denthemen het volgende:
Mensen die dit een drama vindenKom op zeg. Ik ben er ook niet blij mee, maar het is geen drama
quote:Martin Jol is de nieuwe hoofdtrainer van Ajax. Dit meldt een supporterssite van HSV maandagmiddag. Jol zal morgen om 17:00 uur gepresenteerd worden als nieuwe hoofdtrainer.
Ik denk dat een eindtoernooi voor landen erg aantrekkelijk is. Daarom is Hiddink ook niet bij Chelsea gaan werken .quote:Op maandag 25 mei 2009 16:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom kan ie dat niet maken? Hij zit er al 9 jaar en daarnaast is dit nog altijd de voetballerij. Maargoed, daar ging het niet om. Willde er mee zeggen dat Olsen Ajax gewoon niet ziet zitten.
Ik word er al jaren misselijk van.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Drama is relatief, maar je hebt weer een tussenjaar. Reken maar weer op een nederlaag of tien, en slecht voetbal. Als je dat van tevoren bedenkt, kan het alleen maar meevallen en is het inderdaad maar een relatief klein drama.
Kan natuurlijk ook zijn dat zij dat weer beweren op basis van die geruchten hier in Nederland.quote:
Ajax Netwerk.quote:
Geen idee. Wordt al om een link gevraagd. Heb geen account daar. En kan zo snel via Google ff niks vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ojee. Die Hamburgers liggen ons gewoon te fucken. Om welke supporterssite gaat het?
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet logisch bij Ajax maar natuurlijk wel een betere trainer dan Blind.
Omdat...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tot nu toe is Verbeek geen goede trainer gebleken ...
Die komt ook niet, heeft al meerdere malen aangegeven dat hij zijn contract uit gaat dienen.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Jans maar halen dan. Wel triest dat we bij zulke namen uitkomen nu....
Ik dacht dat jij op Blind doelde. Met Jol kan ik ook nog wel leven, hoewel ik hem eigenlijk totaal niet bij Ajax vind passen, maar misschien is dat wel goed.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:32 schreef denthemen het volgende:
Ongelooflijk, mensen verwachten hier nog steeds dat bondscoaches hun baan inleveren voor Ajax, of dat andere coaches Ajax verkiezen boven Europese top. WAKE UP!!! wij zijn die top niet meer, wij zijn al fucking 5 jaar geen kampioen geworden! Als je Jol kunt halen dan doe je het uitstekend
Was ook niet tegen jou gericht hoor dit stukjequote:Op maandag 25 mei 2009 17:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op Blind doelde. Met Jol kan ik ook nog wel leven, hoewel ik hem eigenlijk totaal niet bij Ajax vind passen, maar misschien is dat wel goed.
Dat vond ik gisteravond ook ja, maar ik heb nog eens goed nagedacht, en laat Jol maar gewoon komen. Hij doet het vrij aardig als trainer en er zit weinig anders op. Blind zie ik echt TOTAAL niet zitten. Dat zou echt een deceptie zijn en dan heb ik bij voorbaat al geen zin in volgend seizoen.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met Jol kan ik ook nog wel leven, hoewel ik hem eigenlijk totaal niet bij Ajax vind passen, maar misschien is dat wel goed.
In dat opzicht kan het volgende seizoen alleen maar meevallen in plaats van de verwachtingen van de laatste 5 seizoenenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vond ik gisteravond ook ja, maar ik heb nog eens goed nagedacht, en laat Jol maar gewoon komen. Hij doet het vrij aardig als trainer en er zit weinig anders op. Blind zie ik echt TOTAAL niet zitten. Dat zou echt een deceptie zijn en dan heb ik bij voorbaat al geen zin in volgend seizoen.
Nogmaals: Jol is voor Ajax gewoon top. Ajax is die top allang niet meer, als je dan een topcoach kunt halen mag je in je handjes knijpen, en niet zeiken dat "er niks anders op zit"quote:
Als we hier alleen praten over zaken die door Ajax bevestigd worden zaten we nu bij Ajax-topic #12quote:Op maandag 25 mei 2009 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
Toch knap al die speculaties op iets dat niet door Ajax zelf bevestigd wordt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als we hier alleen praten over zaken die door Ajax bevestigd worden zaten we nu bij Ajax-topic #12
ja ik heb ook nog ene leuk filmpje van sikora. misschien is dat ook wel iets voor ajax.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:01 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog ene leuk filmpje van sikora. misschien is dat ook wel iets voor ajax.
Geen prijzen gewonnenquote:
niet iedereen stroomt meteen binnen bij een topclub hoorquote:
quote:Blind: 'Niets gehoord van Arsenal'
Door Sander Berends
Maandag, 25 mei 2009, 17:55
Ajax gaat er vanuit dat Thomas Vermaelen ook komend seizoen in Amsterdam speelt. De afgelopen week verscheen het nieuws dat Arsenal sterke interesse zou hebben in de centrale verdediger, maar Danny Blind zegt geen direct contact te hebben gehad met de Engelse topclub. "Van club tot club is er nog niets vernomen."
De Belgische international, voor wie ook Aston Villa haar interesse kenbaar heeft gemaakt, blijft daarom waar hij is. "Zolang er niets speelt, hoeven wij ook niet na te denken over wat wij willen", vervolgt Blind, manager technische zaken, tegenover Sportweek.
Over de kwestie, wie volgend seizoen als hoofdtrainer voor de selectie zal staan, wil Blind ook zijn mond niet tever open doen. "Morten Olsen? Martin Jol? Momenteel willen we nergens op reageren."
ik wil wel, maar ik heb fm 2009 nog niet gekocht.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:20 schreef Barca het volgende:
Geen van de users die een jaartje vrij wil maken voor Ajax?
Ja dat vertrouwen had ik heel lang ook. Maar ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Rik gewoon met zijn handen in het haar zit, en straks gewoon Danny naar voren schuift.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
Heb geduld jongens.
Ze zijn achter de schermen vast wel bezig met iets.
So truequote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als we hier alleen praten over zaken die door Ajax bevestigd worden zaten we nu bij Ajax-topic #12
Als Danny het wordt moeten we hem steunen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja dat vertrouwen had ik heel lang ook. Maar ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Rik gewoon met zijn handen in het haar zit, en straks gewoon Danny naar voren schuift.
Dat spreekt voor zich, al zie ik het dan wel vrij somber in.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Danny het wordt moeten we hem steunen.
Zie het niet gebeuren, maar dat zou wat zijn!quote:
Tja, maar de Russische bond ziet dat misschien niet zitten. Chelsea en Rusland is natuurlijk twee handen op één buik, Ajax ligt weer anders.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:37 schreef twi het volgende:
Met Blind als veldtrainer moet Hiddink een duo-baan toch gemakkelijk aankunnen? Of ligt dat aan mij...?
In positieve of negatieve zin? Ik ken hem eigenlijk niet zo goed, al heeft hij het met Celtic wel goed gedaan. Twee keer de poulefase van de CL overleefd.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren, maar dat zou wat zijn!
Het zou in 1 klap veel oplossen. Een jonge trainersgroep vol Ajax-gezichten (Blind, Van 't Schip, De Boer, Bergkamp) die onder leiding van de sterke man Hiddink dageijks met de groep bezig zijn. Hiddink die een organisatie neerzet z'n netwerk aanspreekt, de verantwoordelijke man is en Ajax weer een beetje charme bezorgt, zowel nationaal als internationaal.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, maar de Russische bond ziet dat misschien niet zitten. Chelsea en Rusland is natuurlijk twee handen op één buik, Ajax ligt weer anders.
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef kevin6188 het volgende:
Dat bericht over Jol is gelul he, begrijp ik nu ik thuis ben.
Ik zou het zien zitten, dus in positieve zin. Goede manager.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In positieve of negatieve zin? Ik ken hem eigenlijk niet zo goed, al heeft hij het met Celtic wel goed gedaan. Twee keer de poulefase van de CL overleefd.
Gast, Hiddink wil zeker géén duo-baan met Chelsea en jij denkt dat ie dan wel even naar Ajax komt, om soms even een paar wedstrijdjes te coachen? Dit soort reacties zou BS wel mogen verwijderen, wat een onzin zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Het zou in 1 klap veel oplossen. Een jonge trainersgroep vol Ajax-gezichten (Blind, Van 't Schip, De Boer, Bergkamp) die onder leiding van de sterke man Hiddink dageijks met de groep bezig zijn. Hiddink die een organisatie neerzet z'n netwerk aanspreekt, de verantwoordelijke man is en Ajax weer een beetje charme bezorgt, zowel nationaal als internationaal.
Geen punt als 'ie af en toe een wedstrijdje laat schieten omdat het reizen wat te lang duurt. Stop 'm een miljoentje of anderhalf toe en die man is ook tevreden.
Ja, kwam van één of ander Ajax-forum ofzo, totaal geen betrouwbare bron. En die hadden het weer gezien op een supportsforum van HSV.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch helemaal niet? Over posts verwijderen gesproken....quote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast, Hiddink wil zeker géén duo-baan met Chelsea en jij denkt dat ie dan wel even naar Ajax komt, om soms even een paar wedstrijdjes te coachen? Dit soort reacties zou BS wel mogen verwijderen, wat een onzin zeg.
Tuurlijk zou dat een uitstekende situatie zijn. Maar ik denk dat het helaas een mooie utopie blijft.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Het zou in 1 klap veel oplossen. Een jonge trainersgroep vol Ajax-gezichten (Blind, Van 't Schip, De Boer, Bergkamp) die onder leiding van de sterke man Hiddink dageijks met de groep bezig zijn. Hiddink die een organisatie neerzet z'n netwerk aanspreekt, de verantwoordelijke man is en Ajax weer een beetje charme bezorgt, zowel nationaal als internationaal.
Geen punt als 'ie af en toe een wedstrijdje laat schieten omdat het reizen wat te lang duurt. Stop 'm een miljoentje of anderhalf toe en die man is ook tevreden.
Het is een inhoudelijke reactie en dus niet per definitie onzin.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast, Hiddink wil zeker géén duo-baan met Chelsea en jij denkt dat ie dan wel even naar Ajax komt, om soms even een paar wedstrijdjes te coachen? Dit soort reacties zou BS wel mogen verwijderen, wat een onzin zeg.
[..]
Ja, die van jou mag wel verwijderd worden ja. Ik ga er toch inhoudelijk op in, als hij bij Chelsea al niet verder wilt, omdat hij aangegeven heeft helemaal voor Rusland te willen gaan, komt ie toch niet even bij Ajax om de boel te fixen?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch helemaal niet? Over posts verwijderen gesproken....
En jij gaat nu mooi kappen met deze soort posts.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, die van jou mag wel verwijderd worden ja. Ik ga er toch inhoudelijk op in, als hij bij Chelsea al niet verder wilt, omdat hij aangegeven heeft helemaal voor Rusland te willen gaan, komt ie toch niet even bij Ajax om de boel te fixen?
D'r zijn wel ergere dingen gebeurd dit seizoen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef Rejected het volgende:
Hoe konden we nou verliezen van Arsenal nadat we met 2-0 voorstonden na 2 wonderschone goals.
quote:Om beurten verdedigen Feyenoorder Jurryt van de Vooren en Ajacied Menno Pot de eer van hun club in de columntwist ‘De Klassieker’. Jurryt is de enige Nederlander die ooit afstudeerde op Feyenoord. Menno schreef de eerste Nederlandse roman (Vak 127) met fanatieke Ajax-supporters in de hoofdrol.
Beste Jurryt,
Volgens het keutelprogramma van Cheque van Geld én het Algemeen Dagblad was Ajax’ poging om Morten Olsen als trainer te strikken slechts een afleidingsmanoeuvre en wordt het óf Martin Jol óf Danny Blind. Maar misschien is dat ook wel weer een rookgordijn en wordt het tóch Morten Olsen. Of toch Frank Rijkaard. Of misschien weerklinken binnenkort de eerste maten van Orffs Carmina Burana en verschijnt Johan Cruijff aan de hemel, de oude trainersregenjas om de smalle schouders.
We merken het vanzelf wel. Mijn mooiste droom (Van Gaal) en mijn ergste nachtmerrie (Koeman) zullen in elk geval niet uitkomen. In het algemeen vind ik het wel teleurstellend dat Ajax in een heel klein, kontklemmend voorspelbaar vijvertje vist. Er zit tot dusver werkelijk geen enkele verrassende naam tussen, laat staan een naam die ik nog niet kende.
Koreaanse voetbalprofessor
Dat zou ik persoonlijk wel mooi vinden: een naam die niemand kent. Handel in Ajax-aandelen stilgelegd, persconferentie in de Amsterdam ArenA, Rik van den Boog neemt plaats achter de microfoon en introduceert (rode koontjes van opwinding, bevende stem van onverholen trots) één of andere Koreaanse voetbalprofessor van 1.45 meter, of een voormalige drilsergeant uit Oekraïne, die onder zijn Ajax-kostuum zijn legerkisten blijft dragen.
Het zou in elk geval de indruk wekken dat Ajax op plekken zoekt waarvan wij, gewone boerenlullen, het bestaan niet eens vermoeden.
Nu heb ik die indruk niet, terwijl ik zo graag zou willen dat Ajax een tropische eilandengroep ontdekt (of een planeet) waar een briljante voetbaltrainer met een derde hersenhelft blijkt te wonen, die een hele nieuwe tactische dimensie aanboort.
En dat Rik van den Boog dan zegt: “In 1972 speelden we voetbal zoals nog nooit iemand het gezien had. Om de successen uit die jaren te herhalen, moeten we niet streven naar het voetbal zoals we dat in 1972 speelden, maar moeten we opnieuw een speltype verzinnen dat nog nooit iemand gezien heeft. Daarom presenteert Ajax vandaag als hoofdtrainer, en staat u gerust even voor hem op: Lahuup de ColloCollo.”
Overtuiging
Ik wil heel graag de geruststellende overtuiging voelen dat Ajax volgens een geheim plan het voetbal van de toekomst gestalte aan het geven is, terwijl simpele plebejers als wij op ons eigen platte denkniveautje over Barcelona en Chelsea zitten te tetteren in stinkende cafés, denkend dat dát de top is, en terwijl De Telegraaf keurig netjes de voor de hand liggende lijstjes en memo’s publiceert die vanuit de ArenA doelbewust ‘gelekt’ worden.
Die zijn natuurlijk in drie minuten opgesteld door één of andere stagiair: allemaal rookgordijntjes. Het échte plan kent geen sterveling, totdat Ajax het veld op komt en tot verbijstering van de hele wereld Het Nieuwe Voetbal begint te spelen. Dát is de sleutel: vooruit kijken. Ajax moet de klapschaats van het voetbal uitvinden.
Geen innovatie
Maar goed, ik heb niet het idee dat Ajax op innovatie gericht is. Had ik kunnen weten op basis van het spelersbeleid: Ajax scout niet meer bij clubs die alleen per Husky-slee, muilezel of kameel te bereiken zijn. Daar lopen nu de scouts van Twente en Groningen.
Ajax koopt die spelers vervolgens gewoon van hun. Dat kost al gauw een miljoentje of acht, negen per speler (die clubs weten onderhand ook wel dat Ajax geen betere ideeën heeft), maar daar staat tegenover dat de afdeling scouting nauwelijks nog reiskosten hoeft te maken: de scouts hoeven alleen nog de samenvattingen in Studio Sport te zien. Scouten met het bord op schoot.
Ik ben over het seizoen 2009-2010 alweer aanzienlijk minder optimistisch dan twee weken geleden, maar nog altijd optimistischer dan twee weken daarvoor, toen Van Basten er nog zat. En natuurlijk is er op moeilijke momenten altijd nog de troostende werking van Feyenoord: 0-4 tegen NAC Breda, de droeve reactie van Henk Timmer, geen Europees voetbal en als slagroom op de taart het nieuws dat Feyenoord en de grote investeerders waarover nu al járen geouwehoerd wordt er niet uit gaan komen. Onder het motto ‘het kan altijd triester’… Wie gaat jóuw club eigenlijk nog redden, Jurryt?
Mazzel!
Menno
In welke parallelle wereld?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:06 schreef Cavalier1 het volgende:
Ajax kampioen 2010!
Roulatie-systeemquote:Op maandag 25 mei 2009 19:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb de oplossing! We laten gewoon iedere week een andere speler de leiding over de groep op zich nemen.
Ballen bij Ajax wordt weer leuk en aantrekkelijk zo.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Roulatie-systeem
Lekker chillen met Urby, en naar de PC Hooft met blackcard Greg in het kader van de teambuilding
Ajax heeft gewoon een goede selectie, met een degelijke trainer worden ze kampioen. En die trainer komt er heus wel.quote:
De werklast en verantwoordelijkheid is bij een club als Ajax net eventjes wat minder als bij Chelsea. Zeker als er een solide staf is die hij aan kan sturen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, die van jou mag wel verwijderd worden ja. Ik ga er toch inhoudelijk op in, als hij bij Chelsea al niet verder wilt, omdat hij aangegeven heeft helemaal voor Rusland te willen gaan, komt ie toch niet even bij Ajax om de boel te fixen?
Ja dat dachten we vorig jaar ookquote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een goede selectie, met een degelijke trainer worden ze kampioen. En die trainer komt er heus wel.
AZ is een stuk minder goed zonder van Gaal, Romero, Schaars, Dembelé.
Twente is een stuk minder goed zonder Braafheid, Elia, Arnautovic, N'Koufo, (Perez).
PSV is sowieso niet heel best.
Blijft alleen Ajax over!
Niet de zeeman (lees: Luis Vuitton) vergeten dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Roulatie-systeem
Lekker chillen met Urby, en naar de PC Hooft met blackcard Greg in het kader van de teambuilding
-edit-quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Achterlijke TT.
Sommige hebben hier echt nog 1995 wanen. Wij zijn al jaren geen top club meer op voetbalgebied. Waarom zou een top trainer naar ons toe willen als wij niet eens kampioen kunnen worden van Nederland?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nogmaals: Jol is voor Ajax gewoon top. Ajax is die top allang niet meer, als je dan een topcoach kunt halen mag je in je handjes knijpen, en niet zeiken dat "er niks anders op zit"
Moet je wel eerst het woord hebben van Hiddink dat hij komt volgend jaar. Dan kan je met die man op TD gewoon 10-15 jaar vooruit.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:28 schreef Nashje het volgende:
De functie voor Hiddink zoals twi die omschrijft zou ik wel oke vinden. Laat Blind maar mooi het leerkindje van Hiddink worden, en klaarstomen voor het echte werk. Als Hiddink dan weer vertrekt na een seizoen of 2/3 ofzo, kan Blind het mooi voor 10 jaar overnemen en op z'n Hiddinks 10 jaar achter elkaar kampioen worden, de Champions League winnen en weer de beste worden van de wereld.
Cumshot tegen het plafond.
Denk dat Guus het na drie of vier jaar wel weer gezien heeft. En hopelijk heeft een van die gasten van kalliber Blind / Schip / Boer / Bergkamp het dan zodanig te pakken dat die we verder kunnen met de opgedane ervaring.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moet je wel eerst het woord hebben van Hiddink dat hij komt volgend jaar. Dan kan je met die man op TD gewoon 10-15 jaar vooruit.
Ik hoef hem dus nooit in een Ajax shirt te zien. Gegarandeerd onrust.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef Chadi het volgende:
Trouwens Donk kan wel een prestatie contract krijgen wat mij betreft .. 1 jaar met een eenzijdige een optie voor meer.
Ik zou die opstelling wel eens willen zien, toen speelde we mooi en redelijk voetbal waarom we niet met die basis door zijn gegaanquote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef Rejected het volgende:
Hoe konden we nou verliezen van Arsenal nadat we met 2-0 voorstonden na 2 wonderschone goals.
Naast de blessures en schorsingen, hield MvB er wel van om lekker veel te schuiven, om er zo voor te zorgen dat een team nooit op elkaar ingespeeld raakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zou die opstelling wel eens willen zien, toen speelde we mooi en redelijk voetbal waarom we niet met die basis door zijn gegaan?
Heeft hij voor onrust gezorgd bij AZ?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef hem dus nooit in een Ajax shirt te zien. Gegarandeerd onrust.
Dat is de reden dat Schilder weg moet, hij speelt aardig is een goedlopend elftal, maar daar is alles mee gezegd. Over Anita twijfel ik nog..quote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
Opstelling ajax - arsenal:
Maarten Stekelenburg; Bruno Silva, Oleguer, Vurnon Anita, Robbert Schilder; Gabri, Rasmus Lindgren, Ismaïl Aissati; Dario Cvitanich, Klaas Jan Huntelaar, Luis Suarez
Reservespelers: Dennis Gentenaar, Donovan Slijngard, Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Siem de Jong, Javier Martina, Miralem Sulejmani.
Als je dat zo ziet was het ook niet de top met Anita en Schilder. Maar toch speelde ze goed.
Nou dat lijkt me toch normaal. Als je dat wijf ziet wil je er ook neuken. Zo geil ziet ze eruit!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij deed Donk bonk bonk met z'n stronk in mevrouw De Zeeuw d'r honk.
Met Boyquote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En Arsenal had er weinig zin in.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
Opstelling ajax - arsenal:
Maarten Stekelenburg; Bruno Silva, Oleguer, Vurnon Anita, Robbert Schilder; Gabri, Rasmus Lindgren, Ismaïl Aissati; Dario Cvitanich, Klaas Jan Huntelaar, Luis Suarez
Reservespelers: Dennis Gentenaar, Donovan Slijngard, Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Siem de Jong, Javier Martina, Miralem Sulejmani.
Als je dat zo ziet was het ook niet de top met Anita en Schilder. Maar toch speelde ze goed.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bedrag wat jij noemde toch wel wat onrealistisch is. Voor een Hiddink dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:24 schreef twi het volgende:
En ik zeg nergens dat Hiddink dat graag zou willen. Het lijkt me alleen geen onrealistisch perspectief.
Als hij 6 miljoen van de Russen krijgt, denk ik niet dat hij mort voor een paar tonnetjes meer of minder bij Ajax. Oke, je kunt naar 2,5 miljoen gaan, maar het verblijf bij Ajax biedt Guus ook de nodige prive-geneugdes.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik moet zeggen dat het bedrag wat jij noemde toch wel wat onrealistisch is. Voor een Hiddink dan.
Wat een onzin toch weerquote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Naast de blessures en schorsingen, hield MvB er wel van om lekker veel te schuiven, om er zo voor te zorgen dat een team nooit op elkaar ingespeeld raakt.
Lijkt me echt bullshit. Sowieso heeft Ajax echt geen 7 kandidaten benaderd, slechts gepolst, en daarnaast wie in hemelsnaam van Ajax hebben dan trainers gepolst? V/d Boog, Blind, V/d Aat....quote:Jaap de Groot zegt net in Sport 1 United dat Jol 3,5 miljoen netto opstrijkt bij HSV.....
En hij zegt verder dat Ajax nogal amateuristisch overkomt op dit moment. 6 of 7 verschillende personen, benaderen ieder een trainer. Dat werkt niet zo, volgens de Groot. Verder vind hij dat Van den Boog niet te benijden is. Een directeur die eigenlijk te weinig weet van het voetbalwereldje wordt aan z'n lot overgelaten.
quote:Nu, doe ik ook een duit in het zakje, volgens Van den Wall Bake is het allemaal afleidingsmanoeuvre en wordt het Co A.
quote:Dat denkt een maatje van me ook. Hij doet wat werkzaamheden voor Bayern (op talengebied, niets dat direct met voetbal te maken heeft) en hij heeft ook wel eens wat te doen in Salzburg. Hij zegt 100% zeker te weten dat het CA wordt en dat ie Seedorf meeneemt. Heb 'm gevraagd hoe ie aan die wijsheid komt, maar dat wil ie niet vertellen. Lul. Hij is overigens dezelfde die destijds al een half jaar van te voren wist dat Toni en Timotschuk naar Bayern zouden gaan. Dus wie weet...
Misschien nog iets leuks bij?quote:Kees Luijckx en Graziano Pellè (foto) kregen te horen dat ze uit Alkmaar mogen vertrekken. De verhuurde spelers Kemy Agustien, Simon Cziommer, Ryan Donk, Milano Koenders en Boy Waterman mogen eveneens vertrekken bij AZ.
Ik HAAT komkommertijdquote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef kevin6188 het volgende:
Al die berichten. De tyfus.
http://www.hsv-forum.de/showthread.php?t=76226&page=27quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ojee. Die Hamburgers liggen ons gewoon te fucken. Om welke supporterssite gaat het?
Desnoods eet je ze op.quote:
Van Ajax netwerk.quote:Update:
Ajax heeft contact opgenomen met Partizan Belgrado met het verzoek de onderhandelingen te heropenen. Er wordt gesproken dat er binnenkort een delegatie naar Belgrado vetrekt met de intentie de transfer uit te onderhandelen of op zijn minst een opening te creëren. Eén en ander zou samenhangen met de bekendmaking van de nieuwe coach van Ajax.
Obradovic is de laatste maanden diverse keren bekeken door scouts in dienst van Ajax. Meer dan positieve aanbevelingen in diverse scoutingsreporten in de lade van Danny Blind.
Maar pas op, clubs als Juventus en Barcelona schijnen nog steeds op de loer te liggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |